از تبریز به اصفهان راهی طولانی در پیش خواهید داشت. اگر دوست دارید زودjر به این شهر دیدنی و جهانی برسید بلیط هواپیما تبریز اصفهان را تهیه کنید. اصفهان به قدری جاهای دیدنی و زیبا دارد که هر چقدر تایم برای بازدید از این شهر اختصاص دهید بازهم کم است.

یکی از دیدنی های این شهر کاخ چهل ستون است. البته چیزی که بعد از مراجعه خواهید دید، بیست ستون خواهد بود. انعکاس این بیستون بر استخر مقابل کاخ آن را به چهل ستون معروف کرده است. معماری باشکوه آن باعث شده است که این اثر در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت برسد . به عنوان معماری و هنری شگرف به تمام جهانیان معرفی شود.

برای بازدید از این کاخ فوق العاده، پس از خرید بلیط هواپیما اصفهان، می توان از وسایل نقلیه عمومی اتوبوس استفاده کنید . درست در نزدکی کاخ یک ایستگاه اتوبوس است که شما را در همان جا پیاده می کند. فراموش نکنید، حالا که در این قسمت از شهر هستید از دیگر جاذبه های نزدیک به این مکان نیز دیدن کنید و یک روز فوق العاده برای خود از گشت و گذار در اصفهان ثبت کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز اصفهان

حتما می توانید حدس بزنید که این ساخت این کاخ مربوط به چه برهه ای از تاریخ مربوط می شود؟ بله درست است. این کاخ در زمان شاه عباس صفوی ساخته شده است. خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز اصفهان ساده ترین راه برای بازدید از شکوه و عظمت کاخ جهل ستون می باشد. این کاخ محلی برای برگزاری جشن های سلطنتی باشکوه ایرانی بوده است.

گوش دادن به صحبتهای لیدر در مورد این بنا با لهجه ی شیرین اصفهانی لیدر بسیار لذت بخش خواهد بود.  لیدرهای اصفهان به علت زیاد سر و کله زدن با مسافران مختلف از شهرهای متعدد و از کشور های مختلف بسیار مجرب و کار بلد می باشند. لیدری یک شغل پردرامد و بسیار پرطرفدار داین شهر می باشد. سالانه دوره هایی برای علاقه مندان به این حرفه برگزار می شود.

قیمت بلیط هواپیما تبریز اصفهان

قیمت بلیط هواپیما تبریز اصفهان بسیار متغیر می باشد. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این شهر که قبل از خرید بلیط هواپیما تبریز و برگشتن باید ببینید، کاخ هشت بهشت است. این کاخ باغی سرسبز و فوق العاده زیبا با کاخی مجلل در داخل آن است. این کاخ و باغش به قدری زیبا است که زبان قاصر از وصف آن همه زیبایی است. این کاخ برای یک دوره ی طولانی عنوان زیباترین کاخ جهان را دارا بود. کاخی که به علت زیبایی بی حد و مرزش هشت بهشت نام گرفت.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بلیط چاتر بلیطی معمولا ارزانتر از بلیط سیتمی است که در این مسیر نیز قابل رزرو است. بلیط لحظه آخری و بلیط هواپیما اصفهان به تبریز نیز اگر کمی خوش شانس باشید با قیمتی بسیار مناسب و ارزان می توانید تهیه کنید. کاخ هشت بهشت دارای دو طبقه می باشد و با کاشیکاری های زیبا از طبیعت، پرندگان، شکارچیان و … با هنرمندی تمام نقاشی شده است.

کاخ هشت بهشت محل زندگی هشت همسر شاه عباس بوده است، که با هم در این کاخ زندگی می کرده اند. معماری بی شکوه و نقاشی های بی نظیر این کاخ باعث می شود که در طول بازدید از شدت تعجب حرف و سخنی از کسی نشنوید و طراح و سازنده ی این بنا را در دل تحسین کنید.