امیدیه یکی از شهرهای نفتی جنوب کشور واقع در استان خوزستان، و مرکز شهرستانی به همین نام می باشد که با وسعتی 2309 کیلومتر مربعی جمعیتی کمتر از ورزشگاه آزادی را در دل خود جای داده است. بلیط هواپیما تهران امیدیه بدلیل وجود ذخایر نفتی برای دسترسی راحت تر در دسترس عموم قرار گرفته است که مورد استقبال تکنیسین های نفتی قرار گرفته است.

سابقه این شهر به درازای تاریخ نیست و 120 سال پیش توسط دولت غارتگر بریتانیا زیر نظر حکومت قاجار آن هم بدلیل میادین عظیم نفتی سر شکل گرفت و بسیاری از محصولات و وسایل بکار رفته در این شهر مانند خانه ها، به اسم لاتین آن در زبان عموم جاری می باشد.

متاسفانه با وجود ذخایر عظیم نفت و ثروت بیکران آن بدیل عدم توجه مسئولین در تمام دوران ها از دادن امکانات در حد قابل قبول محروم مانده اند و کوچکترین درصدی از این ثروت به جیب مردمان این خطه نمی رود. مردمانی که در هشت سال دفاع مقدس عاشقانه ار ناموس و میهن خود دفاع کردند و به دعوت خمینی کبیر لبیک گفتن و در میادین جنگی شرکت کردند امروزه متاسفانه مورد بی لطفی مسئولین قرار گرفتند و مهر محروم بر نام این شهر و سایر شهرهای خوزستان خورده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران امیدیه

با توجه به خاص بودن این مسیر نسبت به بلیط هواپیما تهران از بعد تعداد مسافران و دور بودن آن از سایر شهر های کشور، خرید بلیط هواپیما تهران امیدیه در اولویت اکثر مسافران این مسیر پروازی آن هم به صورت اینترنتی قرار گرفته است که برای رزرو آن سایت های مختلفی وجود دارد یکی از بهترین آنها که به تازگی با رویکردی جدید پا در این عرصه گذاشته است آنی تیکت 24 می باشد که با پشتیبانی 24 ساعته توانسته هر گونه خللی در فرایند رزرو بلیت یا پرواز را اطلاع رسانی کند.

این شهرستان با صادر کردن بیش از بیست درصد نفت خام کشور سهم مهمی در خام فروشی دارد که موجب سربلندی و اشک ایرانیان می باشد. این شهر جدا از صادرات نفت با تصفیه بخش قابل قبولی از گاز در پالایشگاه بیدبلند( بزرگترین پالایشگاه منطقه) سهم مهمی در تولید و تزریق گاز به شبکه سراسری دارد. جدا از این ذخایر وجود معادن گچ، آهک، سنگ، شن و ماسه بر سرشار بودن این خطه از نعمت های خدادی دلالت دارد که می تواند موجب رونق روز افزون خوزستان شود.

قیمت بلیط هواپیما تهران امیدیه

بلیط هواپیما تهران امیدیه بسیار مورد توجه متخصصین حوزه انرژی قرار گرفته که برای توسعه و استخراج نفت از این میادین و بازگشت به شهر خود نیاز به رزرو این بلیت دارند بنابراین اقتصادی بودن این پرواز برای آنها و اکثر افراد در اولویت قرار دارد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم تا قیمت را ابتدا در سایت ما چک نمایید سپس اقدام به رزرو آن نمایید حتی شما می توانید با رزرو بلیط هواپیما امیدیه به تهران همزمان با بلیط رفت از تخفیف برخوردار شوید و در صورت هر گونه تفاوت قیمت با پشتیبان سایت تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

در بین انواع بلیط ها، بلیط لحظه آخری تهران امیدیه بسیار مورد توجه قرار دارد و بسیاری از شرکت های پروازی با آگاهی از این موضوع برای جلب نظر مشتری این عنوان را بر آن می نهند. بنابراین توصیه می شود به هنگام خواندن این عنوان در سایتی در کنار موضوعاتی مانند ارزانترین بلیط چارتر یا سیستمی حتما قبل رزرو قیمت ها را مقایسه بفرمایید تا از صحت و سقم آن با خبر شوید.

قبل از رزرو بلیط هواپیما امیدیه بهتر است که با نحوه نام گذاری جالب آن کمی آشنا شوید. در دوره قاجار بر ای کشف میادین جدید نفتی پروژه ای به نام شاخه سی انجام شد که پس از موفق آمیز بودن شرکت نفت برای اسقرار و اسکان اقدام به ساخت منازلی در این خطه نمود که همین امر موجی شد کارکنان امیدوار به ساخت شهری جدید بشوند و از واژه “امیدی یه” یعنی جای امیدواری وجود دارد استفاده کردند که همین نام بر روی آن گذاشته شد.