اهواز همانقدر که دارای آب و هوای گرم می باشد دارای مردمانی به شدت خونگرم و مهربان است که باعث می شود در طول سفرتان در این شهر با خرید بلیط هواپیما بوشهر اهواز احساس غربت نکنید. این شهر دارای جاذبه های دیدنی زیادی است، هرچند این شهر در طول جنگ تحمیلی ایران عراق دچار خسارات و آسیب های جبران ناپذیری شده است اما هنوز هم زیبایی خاص خودش را دارد.

سفر به این شهر جنوبی گرم ایران با خرید بلیط هواپیما اهواز امکان پذیر می باشد. یکی از جاذبه های مشهر شهر رودخانه کارون می باشد. رودخانه ی کارون با پل های زیبایش محلی برای تجمعات شبانه ی مردم است. بروی این پل های آسمان پر ستاره ی شب را می توان نگاه کرد و  از خوردن سمبوسه و فلافل های خوشمزه لذت ببرید. هشت پل بروی پل کارون ساخنه شده است. پل سفید بخش شرقی و غربی شهر را بهم متصل می کند و اطراف این پل پر است از پارک ها و رستوران های متنوع که حال و هوای خاصی به شهر بخشیده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بوشهر اهواز

پل سیاه یکی دیگر از پل های بسیار مهم و یکی از جاذبههای گردشگری مهم و اصلی اهواز می باشد که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما بوشهر اهواز دیدن کنید. به علت رنگ تیره اش، این پل به این نام معروف شده است. پل طبیعت کیانپارس یکی دیگر از دیدنی های شهر می باشد که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما بوشهر از آن دیدن کنید. این پل دارای چشم اندازی بینظیر به آبهای کارون و شهر می باشد. این پل دو پارک زیبای شهر به نام های پارک ساحلی و پارک لاله را به یکدیگر متصل کرده است.

بروی این پل صندلی های چوبی بسیار زیبا تعبیه شده است که می توانید ساعت ها بر روی آن بنشینید و به تماشای رودخانه کارون بپردازید و به صدای پرندگان گوش دهید. در صورت خستگی می توانید به کافه های اطراف پل مراجعه کنید و از خوردن چای عربی لذت ببرید. یا ار گونه نوشیدنی خنک دیگر را صرف کنید.

قیمت بلیط هواپیما بوشهر اهواز

در این شهر اقوام گوناگون با ملیت ها و مذاهب مختلف در کنار هم زندگی می کنند. بنابراین می توانید در این شهر مساجد، کلیسا و کنیسه های مختلف را می توانید مشاهده کنید. کلیسای سورپ مسروپ یکی از کلیساهای کوچک شهر می باشد که می توانید برای بازدید از این کلیسا پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما بوشهر اهواز به خیابان موسوی بروید. امروزه ارامنه مراسم مذهبی خود را در این کلیسا برگزار می کنند.

دانشکده سه گوش اهواز را نیز می توان جر یکی از جاذبه های توریستی این شهر به حساب آورد که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما اهواز به بوشهر می توان از آن دیدن کرد. این دانشکده ی زیبا با قدمتی بیش از 90سال در نزدیکی رودخانه کارون قرار گرفته است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

برای امتحان کردن یک فلافل واقعی و خوشمزه بهتر است پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری به محله ی عرب نشین شهر مراجعه کنید. همانطور که می دانید فلافل یک غذای عربی می باشد  و محله ی عرب نشین شهر واقع در خیابان انوشه بهترین فلافلی های شهر را می فروشد.