در این بخش قصد داریم تا در مورد بلیط هواپیما کرمان اهواز صحبت کنیم. اما قبل از این که وارد مواردی مثل رزرواسیون و خرید پرواز شویم، نکاتی درباره ایین دو شهر را مورد بررسی قرار دهیم که شاید برای مسافرانی که اولین بار است این مسیر هوایی را تجربه می کنند مفید باشد.

کرمان شهری است که در استاننی با همین اسم و در بخش های کویری و مرکزی ایران قرار دارد. شهری که تاریخ بنا و سکونت در آن، به دوره های قبل از اسلام و اشکانیان باز می گردد، کما اینکه در بخش هایی از شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی نیز به این منطقه و نحوه حکم رانی در ان اشاره شده است.

آثار تاریخی بجا مانده در این منطقه نیز خود سندی بر این مدعا هستند. قلعه هایی نظیر قلعه اردشیر، قلعه دختر، رموک، گنجعلیخان و ارگ های متعددی نظیر ارگ راین و ارگ بم. که ارگ بم قبل از حادثه مربوط به زلزله دی ماه سال 1382 به عنوان بزرگ ترین بنای خشتی جهان در فهرست آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده بود.

با در نظر گرفتن سابقه تاریخی می توان به این نتیجه رسید که مردم از سال های دور در این منطقه سکونت داشته اند. امروزه این شهر به عنوان مرکز استان شناخته می شود و جمعیتی در حدود 800 هزار نفر را در خود جای داده است.

مساحت آن را 250 کیلومتر مربع بر آورد کرده اند و همان طور که گفتیم به دلیل قرار گیری در بخش کویری ایران دارای بارندگی های سالیانه کمی است، از همین رو دارای آب و هوای گر و خشک در طول فصل تابستان است. در فصول زمستان نیز شرایط کویری ناحیه باعث می شود تا سرمای خشک به منظقه قالب باشد.

از همین رو پیشنها ما به شما ان است که اگر قصد سفر به این شهر را دارید، بلیط هواپیما کرمان را برای فصل بهار و یا اواخر زمستان رزرو کنید.

اما اجازه دهید تا به بحث اصلی باز گردیم، در این سفر قرار است شما از فرودگاه بین المللی آیت الله رفسنجانی کرمان رهسپار فرودگاه بین المللی اهواز شوید، پس در ادام با ما همراه باشید تا به بررسی نکاتی در این باره بپردازیم.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان به اهواز

امروزه راه های متنوعی برای اینکه بلیط پرواز را رزرو کنید وجود دارد. در خصوص این مسیر هوایی خاص می توانید خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان به اهواز را انتخاب کنید.

این کار از چند جهت مفید است. اول اینکه در زمان شما بسیار صرفه جویی می شود و مورد دوم اینکه، می توانید به لیست پرواز ها دسترسی داشته باشید، اینکه تاریخ و زمان حرکت را انتخاب کنید و در نهایت نیز اینه نرخ پرواز ها را بررسی کنید تا بتوانید ارزانترین پرواز را برای تاریخ مورد نظر خود خریداری نمایید.

شهر پل ها، شهر کارون و اسامی بسیار زیاد دیگری که برای مرکز استان خوزستان در نظر گرفته شده اند، همگی به خوبی بخشی از زیبایی های این دیار را توصیف می کنند. از همین رو مسافران زیادی سالیانه با بلیط هواپیما اهواز سفری به این شهر انجام می دهند.

مرکز استان خوزستان در بخش جنوب غربی کشور واقع شده است، جایی که در تمام طول سال دو فصل بهار و تابستان حاکم اند. بله شاید این برای شما جالب باشد، به دلیل قرار گیری در بخش جنوبی و نزدیکی به خلیج فارس این شهر دارای رطوبت بالایی است اما چون ارتفاعات زیادی در اطراف ان وجود ندارد بارش های سالیانه کم بوده و قرار گیری در عرض های جنوبی و تایش مستقیم آفتاب باعث شده است وضعیت آب و هوایی اینگونه باشد.

از این جهت به نظر می رسد بهترین زمان برای سفر به این شهر در ماه های پاییز و زمستان باشد.

قیمت بلیط هواپیما کرمان به اهواز

برای اینکه تحلیل درستی از قیمت بلیط هواپیما کرمان به اهواز داشته باشیم، باید اولین و مهمترین مسئله را برای این قیمت گذاری در نظر بگیریم، که ان چیزی نیست جز بعد فاصله دو شهر.

فرقی نمی کند شما برای یک سفر خارجی قصد رزرواسیون را دارید و یا مقصدد شما یک شهر در داخل کشور است. مسافت این دو نقطه مسئله ای است که مستقیما بر روی نرخ پرواز تاثیر می گذارد.

هرچه فاصله بیشتر باشد نرخ پروواز ها بیشتر و هرپه ایین میزان کتر باشد شاهد کاهش قیمت پرواز هستیم. در این مسیر، اگر بخواهید از کرمان به استان خوزستان سفر کنید، سه مسیر برای سفر با استفاده از ماشین های شخصی و یا اتوبوس وجود دارد.

نزدیک ترین آن ها مسیری است ک از اتاان های یزد، فارس و چهارمحال و بختیاری می گذرد و طول 1100 کیلومتر است. این مسافت معادل بازه ای 12 الی 13 ساعت برای سفر زینی است. در حالی که شما می توانید در زمان کمتر در حدود 1 ساعت و 15 دقیقه همین مسافت را با استفاده از پرواز طی کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

اگر مایل باشید تا سفر ارزان داشته باشید، ما به شما بلیط لحظه آخریو چارتر را پیشنهاد می کنیم. اگر چه در همه تاریخ ها این نوع از بلیت پرواز وجود ندارد اما اگر زمان کافی در دست داشته باشید، قطعا می توانید رزواسیون را به نحوی انجام دهید تا کمترین هزینه را برای نرخ سفرتان بپردازید.

در صورتی که بواهید در مسیر عکس نیز به سفر بپردازید، بلیط هواپیما اهواز به کرمان را نیز می توانید به همین منوال رزرو کنید.