اگر به دنبال این هستید که برای سفر بلیط هواپیما جزیره خارک به اهواز را رزرو کنید در این مقاله با ما همراه باشید. کشور پهناور ایران دارای شهر ها و بخش های متعددی است.

به دلیل قرار گیری دریای عمان و خلیج همیشه فارس در بخش جنوبی کشور، جزایر زیادی جز بخش های ایران محسوب می شوند. که بیشتر آن ها به دلیل وسعتی که دارند از سال ها پیش به سکونت در آمده اند.

این جزیره که ز توابع استان بوشهر ه حساب می آید، به نام خارگ نیز شناخته می شود، در عرض 29 درجه شمالی و خلیج فارس قرار گرفته است. وسعت آن در حدود 22 کیلومتر مربع بر آورد شده است و جمعیتی که درحال حاظر در ان  سکونت دارند 9 هزار نفر تخمین زده شده است.

از بعد جغرافیایی و دسترسی این جزیره در فاصله 70 کیلومتری شمال غربی بندر بوشهر قرار دارد، البته از نزدیک ترین بنادری که با آن تبادلات کالا و مسافر دارند می توان به بندر ریگ و گناوه اشاره کرد که در فاصله تقریبی 30 کیلومتری از آن قرار دارند.

به دلیل فعالیت ههای شرکت های نفتی و همچنین قرار گیری مناطق نفت خیز در این محدوده اهمیت سفر و راه های دسترسی به آن دو چندان شده است از این رو در سال ها گذشته مسیر هوایی نیز برای این جزیره در نظر گرفته شده است.

خرید آنلاین بلیط هواپیما جزیره خارک به اهواز

جهت اطلاع آن دسته از مسافرانی که تا به حال از این منطقه به خوزستان سفری انجام نداده اند باید گفت که اگر به دنبال خرید آنلاین بلیط هواپیما جزیره خارک به اهواز هستید، باید به این نکته توجه داشته باشید که بر اساس برنامه های پروازی فرودگاهی این دوشهر، در طول هفته یک الی دو پرواز، بسته به درخواست ها و رزرواسیونی که توسط مسافران صورت می گیرد ترتیب داده می شود.

به دلیل اهمیت راهبردی که این جزیره در بحث اقتصاد کشور و صادرات نفت دارد، فرودگاهی در آن با امکانات مسافربی و ترابری با طول باند 2500 متر، احداث شده است. این فرودگاه در بخش شمالی جزیره قرار دارد و حجم پرواز هایی که در سالی گذشته در ان انجام شده است در حدود 6 هزار 320 پرواز به مقصد های متفاوت داخلی بوده است.

از این حیث به عنوان یکی از فرودگاه های فعال و شاخص کشور شناخته می شود. گفتنی است فاصله این مجموعه فرودگاهی از بخش مسکونی جزیره در حدود 2 کیلومتر است و برای دسترسی به آن می توانید از بولوار سرمایه ملی استفاده نمایید.

قیمت بلیط هواپیما از جزیره خارک به اهواز

معمولا قیمت بلیط هواپیما از جزیره خارک به اهواز نوسان چندانی در طول سال ندارد و می تواند با یک برنامه ریزی درست برای سفرتان، نرخ ارزانترین پرواز ها را در سامانه آنی تیکت 24 مشاهده نمایید.

اگر به خواهید از این جزیره به مرکز استان خوزستان دسترسی داشته باشید، باید از طریق دریا ابتدا خود را به بندر بوشهر برسانید و سپس با استفاده از اتوبوس، ماشین شخصی و یا تاکسی های متعددی که در این مسیر وجود دارند خود را به شهر مقصد برسانید.

این راه در نزدیک ترین مسیری که وجود دارد در حدود 470 کیلومتر خواهد بود. یعنی اگر بخواهید به این روش سفر کنید باید حدود 6 الی 7 ساعت از طریق زمین و دریا سفر کنید. در صورتی که با استفاده از پرواز، این مسیر در کمتر از 45 دقیقه به طول خواد انجامید.

در صورتی ک قصد بازگشت ب این جزیره را دارید و یا از مرکز استان خوزستان می خواهید برای بازدید از این جزیره سفر کنید نیز می توانید بلیط هواپیما اهواز به جزیره خارک را رزرو نمایید.

بلیط لحظه آخری و چارتر

اگر میال باشید تا با ارزانترین پرواز ها سفر کنید، بلیط لحظه آخری و چارتر ایده بسیار مناسبی برای سفر شما هستند. البته اصولی در رابطه با ررو این دسته از پرواز ها وجود دارد. چون نرخ کمتری نسبت به سایر انواع بلیط پرواز برای آن ها در نظر گرفته شده است.

مسافران زیادی به دنبال این هستند که رزرو خود را با بلیط هواپیما جزیره خارک و بلیط هواپیما اهواز انجام دهند. و از طرفی اگر حجم پرواز ها زیاد باشد، مثلا در ایام عید نوروز و یا تابستان و سایر تعطیلاتی که در طول سال وجود دارد، بیشتر می توان اینگونه از بلیط پرواز را در لیست های فروش دید.