اهوازی ها دارای آداب و رسوم و فرهنگ بسیار خاص و متفاوت در مقایسه با دیگر شهرهای ایران می باشند که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما کرمانشاه اهواز این تفاوت ها را درک کنید. یکی از آداب و رسوم بسیار جالب این مردمان مراسم قهوه خوری آن ها می باشد. این مراسم به قدری جالب و دارای ارزش می باشد که در هرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

اهوازی ها برای خوردن قهوه از ظرفی به نام ” دله ” استفاده می کنند. این ظرف برای دم کردن قهوه استفاده می شود و بسیار برایشان ارزشمند است؛ به طوری که حتی در مراسم رسمی سیاسی نمادی از این ظرف را در اجلاس مشاهده می کنید و حتی نمادی از آن در میدان شهر نصب شده است.  مردمان عرب طبق مراسم خاصی قهوه را دم کرده و می نوشند که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما اهواز از نزدیک شاهد این مراسم فرهنگی آنان باشید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمانشاه اهواز

لباس مردم شهر که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمانشاه اهواز مشاهده می کنید، دشداشه نام دارد. این یک نوع پیراهن سفید بلند می باشد همچنین همراه با چفیه ای که آن را دور سر می بندند. در صورت علاقه می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کرمانشاه از این لباس های محلی به عنوان سوغات و یادگاری تهیه نمایید. یا می توانید به غرفه های عکاسی مراجعه کرده و با این لباس ها عکس یادگاری تهیه کنید. البته گرفتن عکس از خریدن لباس کاربرد بیشتری خواهد داشت. این نوع پوشش مخصوص این نوع آب و هوای گرم و شرجی می باشد.

یکی دیگر از مراسم پرطرفدار این شهر برگزاری مراسم چهارشنبه سوری می باشد. این مراسم در اکثر شهرهای سال در روز سه شنبه آخر سال برگزار می شود. اما تقریبا این مراسم در اهواز به صورت مراسم اصیل ایرانی برگزار می شود و همراه با مراسم قاشق زنی همراه است.

قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه اهواز

اگر در روز دهم بهمن ماه با پرداخت قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه اهواز به این شهر سفر کنید می توانید در جشن سده ای که توسط زرتشتیان شهر برگزار می شود شرکت کنید و از نزدیک شاهد برپایی یک جشن اصیل ایرانی باشید. هر سال زرتشتیان اهواز با برفروختن آتش، گرد هم می آیند و با خواندن سرود و نیایش جشن سده را برگزار می کنند. زرتشتیان اهواز در برگزاری مراسمات دینی خود آزادند و دیگر مراسم و جشن های دینی خود را برگزار می کنند. جشن فروردینگان،  بزرگداشت درگذشت اشوزرتشت،  اردیبهشتگان، جشن گهنبارو جشن مهرگان از دیگر مراسمی است که هرساله در موعد مقررش توسط زرتشتیان اهواز برگزار می شود ومی توانید با برنامه ریزی قبل از برگشت و رزرو بلیط هواپیما اهواز به کرمانشاه در این مراسم شرکت کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

مردمان این شهر مردمانی، اصیل با هوش و مهمان نواز و بسیار سخت کوش می باشند. آن ها مردمانی مهربان و پاک دل می باشند که با روی خوش به استقبالتان خواهند آمد. در صورت بروز مشکل پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری از آنها کمک بخواید با روی گشاده و مهربانی به کمک شما می آیند و تا مشکلتان به طور کامل رفع نشود شما را رها نخواهند کرد.