استان خوزستان با مردمان صبور و مهمان نوازش به دلیل داشتن هزاران ویژگی چه از منظر اقتصادی و چه از منظر جاذبه های تفریحی مورد هدف گردشگران بوده است و بسیاری از آنان سعی کرده اند تا خود را از این نعمت الهی محروم نکنند و با رزرو بلیط هواپیما نوشهر اهواز از نزدیک این همه جاذبه را تجربه کنند.

نام خوزستان برای همیشه در تاریخ این کشور جاودانه مانده است چرا که جنگ ها جزو مهمترین رویدادها در تاریخ می باشند و مورخین از آن یاد می کنند. یاد می کنند که چگونه جوانان رشیدی به سردمداری خوزستانی ها در شرایط بسیار سخت و بدون هیچ گونه چشم داشتی پا در میدان جنگ نهادند و با تمام وجود در برابر پیش روی حکومت بعث ایستادند و از سرزمین خود دفاع کردند.

بر اساس آمار جهانی ایران چهارمین کشور ازنظر ذخایر نفتی و دومین کشور ازنظر ذخایر گازی است. موهبتی که نصیب هر کشوری نمی شود. خوشبختانه با کشف میدان نفتی جدید در سال 2020 ایران می‌تواند به دومین دارنده ذخایر نفتی جهان تبدیل شود. در این بین نقش پررنگ استان خوزستان از این سهم می باشد به گونه ای که میدان نفتی اهواز بزرگترین میدان نفتی ایران است.

 خرید اینترنتی بلیط هواپیما نوشهر اهواز

خرید اینترنتی مزایای دارد که گذشتن از کنار آنها کار آسانی نیست؛ امکان مقایسه نرخ ها، مشاهده تغییرات قیمتی نسبت به گذشته، خواندن نظرات خریداران، صرفه جویی در زمان و انرژی، جلوگیری از انتقال ویروس و در مجموع ایده آل ترین انتخاب که خوشبختان برای رزرو بلیط هواپیما نوشهر اهواز این امکان برای متقاضیان فراهم شده است.

لطفا چشمان خود را ببندید! حال با ما همراه شوید شما وارد محیطی می شوید که پوشش گیاهی متنوعی از درختان بید، انجیر، مو، زبان گنجشک، افرا، کیکم و بلوط در جای جای آن  قرار دارد در لا به لای این درختان، پرندگان خوش آوازی سکوت این منطقه را به تسخیر خود در آورده اند در کنار این زیبایی ها ملکه این خطه شروع با خود نمایی می کند. آبشاری عریض و طویل که اوج زیبایی این خطه است. نامش “شوی” است.

برای رفتن به این نقطه باید در ابتدا بلیط هواپیما اهواز را رزرو بفرمایید سپس به دزفول رفته و از آنجا تنها با طی کردن 100 کیلومتر  به دهستان شوی می رسیم.

قیمت بلیط هواپیما نوشهر اهواز

قیمت بلیط هواپیما نوشهر اهواز اگر چه جزو مسیر های پر طرفدار نمی باشد اما در بسیاری از مواقع از منظر قیمتی دارای تخفیف های جذابی می باشد که اگر قصد مسافرت را هم نداشته باشید قطعا راغب خواهید شد. این مسیر توسط تعداد محدودی ایرلاین ارائه می گردد از این منظر بلیط هواپیما اهواز به نوشهر را نیز به طور همزمان با مسیر رفت رزرو بفرمایید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اگر چه رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری برای مسیری مانند نوشهر اهواز کار معقول و منطقی نیست و نمی توان به حساب آن برنامه سفر خود را به تعویق انداخت اما در بازه های زمانی خاص این شانس برای آن دسته از عزیزانی که برنامه ریزی سیالی دارند و تنها هدف گردشگری دارند فراهم می باشد.

این آبشار که به آبشار نیاگارای ایران معروف است حدوداً 100 متر ارتفاع و 40 متر عرض دارد.نکته جالب این بهشت کمتر دیده شده، جاری شدن این آب از دل سنگ ها و غارهای جداره این صخره هاست که فضایی بس محصور کننده را ایجاد کرده است و فکر بلیط هواپیما نوشهر را از اذهان مسافران ربوده است.