در این مطلب قصد داریم تا به بررسسی بلیط هواپیما عسلویه اهواز بپردازیم، راهی که دو شهر جنوبی در استان ها بوشهر و خوزستان را به هم مرتبط می کند.

شهر بندری عسلویه در بخش جنوبی استان بوشهر و کنار اب های خلیج همیشه فارس قرار دارد. بر اساس تقسیم بندی ها این شهر جز بخش مرکزی و از شهر های مهم این استان به شمار می آید.

جمعیت آن بر اساس تخمین ها دود 20 هزار نفر در نظر گفته می شود و دارای آب و هوای گرم و مرطوب است، میانگین بارش سالیانه در این منطقه 170 میلیمتر گزارش شده است.

این منطقه به دلیل قرار گیری در بخش نفت خیز جنوبی کشور و نزدیکی به میدان گازی پارس جنوبی از اهمیت خاصی برخوردار است. بر همین اساس و در سال های گذشته، منطقه ویژه اقتصادی در این محدوده به وسعت 12 هزار هکتار در نظر گرفته شده است.

با در نظر گرفتن این موارد می توان به این نتیجه رسید که اهمیت این شهر و حوزه در اقتصاد کشور نقش به سزایی دارد از این رو پرواز و امکانات متعددی برای بر قرار ارتباط زمینی و هوایی، با شهر های همجوار و اصلی کشور در نظر گرفته شده است.

در نقطه مقابل، شهر مقصد این مسیر هوایی مرکز استان خوزستان است. شهری در شمال غربی استان بوشهر و یکی از کلان شهر های ایران با جمعیتی 1.5 ملیونی. وجود شرکت ملی نفت ایران که بخش مرکز آن در اهواز مستقر است و وجود تاسیسات و پالایشگاه های متعدد  را می توان یکی از دلایلی دانست که این مسیر هوایی برای این دو شهر در نظر گرفته شده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما عسلویه به اهواز

با پیشرفت تکنولوژی  روش های جدید برای رزرواسیون پا به عرصه بازار های فروش گذاشته اند. یکی از ان ها خرید اینترنتی بلیط هواپیما عسلویه به اهواز است.

در سال های گذشته زیر ساخت های اینترنت کشور توسعه یافته اند و امروزه می توان در تمامی نقاط از خدمات آنلاین بهره مند بود، گزینه ای که باعث رونق بازار های اقتصادی در زمینه های مختلف شده است.

از همین جهت به شما نیز پیشنهاد می کنیم برای انجام یک رزرواسیون سریع از این روش استفاده نمایید. ما در ساانه انی تیکت 24 سعی داریم تا تمامی اطلاعاتی که شما برای سفر بین این دو شهر نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم.

برای مثال در این مسیر هوایی که انتخاب کردید، مبدا شما فرودگاه بین المللی خلیج فارس خواهد بود. این مجموعه در اویل ده 80 بنا شده است و پراز های داخلی و خارجی متعددی از به مقصد شهر های مختلف صورت می پذیرد. این فرودگاه در بخش جنوب شرقی این شهر بندری، و شرق خلیج نایبند قرار دارد. به طور تقریبی می توان گفت باید فاصله 20 کیلومتری را طی کنید تا به فرودگاه خلیج فارس برسید. بعد از انجام مراحل و تشریفات پرواز مقصد شما فروگاه بین المملی اهواز خواهد بود.

قیمت بلیط هواپیما از عسلویه به اهواز

از انجایی که معیار های متفاوتی برای تعیین قیمت بلیط هواپیما از عسلویه به اهواز وجود دارد، نمی توان به طور دقیق گفت که چه هزینه ای برای رزرو نیاز است.

به این دلیل که نوسانات اقتصادی اخیر و بروز اتفاقات مختلف نظیر همه گیری اخیر بیماری کرونا، باعث شده تا تغییرات عمده ای در زمینه نرخ پرواز ها به وجود آید. اما نگران نباشید، ما در تلاش هستیم تا به محض اعلام ایرلاین ها شما را در جریان آخرین روند قیمت پرواز های این مسیر قرار دهیم.

فاصله این دو شهر بر روی نقشه و با طی نزدیک ترین مسیر، حدود 700 کیلومتر بر اورد شده است، این بدان معنی است که اگر شما قصد داشته باشید با ماشین های شخصی و یا اتوبوس سفر کنید، لازم است زمانی حداقل 800 ساعته را برای آن در نظر بگیرد.

این در حالی است که همین مسیر از طریق سفر هوایی در کمتر از 45 دقیقه انجام می شود. در برخی موارد نیز حتی اگر بخواهید بلیط هواپیما اهواز به عسلویه را برای مسیر بازگشت رزرو کنید، از لحاظ مالی برای شما به صرفه تر خواهد بود.

بلیط لحظه آخری و چارتر

همان طور که در بخش قبل نیز اشاره کردیم، به دلیل نوسانات قیمت بیشتر مسافران به دنبال بلیط لحظه آخری و چارتر بلیط هواپیما عسلویه و بلیط هواپیما اهواز هستند تا بتوانند ارزان تر سفر کنند. باید به این نکته توجه داشت که در این مسیر هوایی، پرواز ها تقریبا دو الی سه روز در هفته انجام می شود.

البته با در نظر گرفته حجم مسافران وایام مختلف سال این میزان می تواند کمتر یا بیشتر نیز باشد. لذا اگر به دنبال این هستید تا ارزان ترین بلیط پرواز را برای سفر خود رزرو کنید، بهتر است تاریخ های مختلف پرواز را نیز مورد نظر بررسی قرار دهید.