اگر قصد دارید تا سفری بین دو شهر متفاوت انجام دهید، بلیط هواپیما ساری اهواز یکی از پیشنهاد های ما برای شما است.  این سفر از ان جایی برای شما جذاب و خاطره انگیز خواهد بود که بین دو استان، که یکی در شمال و دیگری در جنوب غربی کشور قرار دارد جا به جا خواهید شد.

حال بد نیست اندکی دقیق تر به ابعاد این سفر نگای داشته باشیم. اولین مورد این است که شما دو وضعیت آب و هوایی متفاوت را در طول این سفر تجربه خواهید کرد.

مرکز استان مازندران با قرار گیری در بخش های شمالی کشور، نزدیکی دریای خزر و همچنین قرار گیری در ارتفاعات البرز دارای آب و هوای معتدل و مرطوب در طول سال است. با میانگین بارش سالیانه 800 میلی متر در طول سال یکی از شهر های پر باران کشور به حساب می آید.

از طرفی وجود این بارش ها و نیز شرایط مساعد برای رشد گیاهان باعث شده است تا جنگل های زیادی نیز ر اطراف ان شهر وجود داشته باشد. اما با رفتن به استان خوزستان شما شرایط جوی کاملا متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

درست است که بخش های زیادی از استان خوزستان در جوار خلیج همیشه فارس قرار گرفته است، و رود های دائمی زیادی نیز از این بخش کشور عبور می کنند، اما به دلیل ناشتن ارتفاعات کافی در بخش های جنوبی رشته کوه زاگرس، همچنین قرار گیری در عرض های جغرافیایی پایین.

باعث شده است تا در بیشتر ایام سال روز ها گرم و شب ها معتدل باشند، البته در فصل تابستان وجود رطوبت زیاد و نیز گرمای بیش از حد هوا باعث می شود تا مسافران کمتری به این شهر سفر کنند به این دلیل که خیلی از افراد قادر به تحمل این چنین آب و هوایی نیستند.

از همین رو بهترین زمان برای بلیط هواپیما اهواز فصل زمستان و یا اواخر پاییز است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری به اهواز

برای مسافرانی که از مرکز استان مازندران به عنوان یکی از شهر های پر جمعیت و مهم شمالی کشور، قصد سفر به سایر نقاط کشور را دارند، تقریبا تمامی امکانات حمل و نقلی محیا است.

در بین راه های مختلفی که برای این سفر وجود دارد خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری به اهواز می تواند کار شما را آسان تر نیز می کند. این شهر با داشتن نزدیک به 15 هزار نفر جمعیت و همچنین وسعتی به ابعاد 90 کیلومتر مربع دارای فرودگاهی است که در بخش شمال غربی این شهر است.

این فرودگاه در زمان های قبل از انقلاب احداث شده و بعد های در اوایل ده 1370 به بهره برداری کامل رسیده است. برای رسیدن به این مجموعه فرودگاهی باید زمان 20 دقیقه ای را صرف کرده و از جاده سیاه کال رود خود را به سمت شمال شرقی، فرودگاه بین المللی دشت ناز برسانید.

قیمت بلیط هواپیما ساری به اهواز

با استفاده از امکاناتی که ما در آنی تیکت 24 در اختیار شما قرار می دهیم می توانید به سرعت به قیمت بلیط هواپیما ساری به اهواز و یا هر مسیر هوایی و زمینی دیگری که بخواهید دسترسی داشته باشید.

تنها کافی است آدرس پست الکترونیکی خود را در سامانه ما وارد نمایید، از این طریق می توانید به تمامی تغییرات نرخ پرواز های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

البته اگر به دنبال ارزان ترین پرواز ها هستید، باید چند نکته را مد نظر داشته باشید، که مهم ترین آن ها عبارت است از انتخاب زمان درست برای سفر. اگر تاریخ درستی را برای حرکت انتخاب کنید قطعا می توانید نرخ مناسبی را رزرو کنید.

اگر مایل به محاسبه نرخ باشید به صورت تقریبی می توانید حدس های داشته باشید، چرا که دو عامل طول سفر و نیز مسافت در اینجا بسیار تعیین کننده هستند.

فاصله این دو شهر بر روی نقشه، در نزدک ترین حالت 1100 کیلومتر است. در خوش بینانه ترینحالت باید برای رفتن به اهواز 13 الی 14 ساعت صرف کنید، در صورتی که همین مسیر با بلیط هواپیما ساری اهواز در حدود 1.5 ساعت به طول خواهد انجامید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

اگر برنامه درستی در پیش داشته باشید می توانید با استفاده از بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان سفری کم هزینه را به بلیط هواپیما ساری ترتیب دهید. این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید ضمن کنترل هزینه ها اوقات خود را بهتر مدیریت کنید.

 از بازدید از پل سیاه (پیروزی)، پل سفید، سایر پل های شماره گذاری شده روی رودخانه کارون گرفته تا پارک ها متعدد، سینما و از همه مهم تر آثار تاریخی مانند بنای معین التجار یادگاری از دوران قاجاریه،  کلیسای سورت مسروپ، خانه ماپار و موزه ها می توانند گزینه های شما برای گرش در این شهر شب زنده دار باشد.

در هر زمانی که پرواز ها صورت بگیرند، بلیط هواپیما اهواز به ساری را نیز می توانید برای سفر برگشت تهیه نمایید.