در ادامه بحث پرواز های خارجی قصد داریم تا در مورد بلیط هواپیما ارومچی به صحبت بپردازیم. منطقه ای که از لحاظ سیاسی خودمختار به شمار می آید و  در بخش شمال غربی جمهوری خلق چین قرار دارد.

بد نیست تا در همین اپتدا به این مورد اشاره کنیم تا اگر در پرواز یا فرودگاه و یا هر جای دیگری لفظ ارومچی را دیدید، گمراه نشوید. زیرا در بر گردان فارسی، نام فارسی به این شیوه نیز نوشته می شود.

در دوران حکومت خاندان تانگ (Tang) این شهر یکی از قطب ها و مراکز اصلی در جاده ابریشم به شمار می رفته و در قرن 19 میلادی و زمان سلسله چینگ (Qing) نیز به شهرتی مثال زدنی در فرهنگ و تجارت دست یافته بود.

بر اساس سر شماری هایی که در سال 2016 میلادی صورت گرفت، ارومچی (Ürümqi) با داشتن جمعیتی حدوود 5 ملیون نفر، یکی از بزرگترین شهر های شمال غربی چین و نیز اولین شهر ر جمعیت در محدوده آسایی مرکزی است.

برای تان جالب خواهد بود اگر بدانید که در کتاب ثبت رکورد های گینس، این شهر لقب دورترین شهر از تامی دریا های جهان را دارد.

 از آغاز سال های 1990، این شهر گام های بزرگی در بحث اقتصاد و توصعه فرهنگی بر داشته و به عنوان یک نقطه مهم سیاسی و تجاری نیز به شمار می رود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارومچی

در سفر به این شهر زیبا در کشور چین با خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارومچی پا در مکانی خواهید گذاشت که از دید مجله نیچر در سال های اخیر رتبه 495 شهر های علمی جهان را به خود اختصاص داده.

به این دلیل که مراکز علمی و تحقیقاتی معتبری در این شهر قرار گرفته اند. برای مثال می توان به دانشگه سین کیانگ اشاره کرد که به عنوان یک دانشگاه و رکز عمی جامع رده علمی بالایی در جهان دارد.

علاوه بر بحث علمی، در بخش تجاری، به همراه بخش های کارامای و نیز کورلا حدود 70 درصد تولیدات صنعتی استان سین کیانگ را به خود اختصاص داده اند.

از سمت دیگر این شهر یکی از بزرگترین مراکز مصرف کننده نیز به شمار می آید و بر اساس آمار های اقتصادی در سال 2008 حدود 4.1 میلیارد پوند در بحث فروش محصولات را نشان می دهد که رشد 25 درصدی نسبت به سال 2007 بیان می کند.

قیمت بلیط هواپیما اوروموچی

طبیعی است که برای سفر به کشور چین به دنبال قیمت بلیط هواپیما ارومچی باشید. بهترین راه این است که برنامه منظمی ترتیب دهید و بر اساس سفرتان را پیش ببرید.

از همین رو بهتر است تا نرخ بلیط پرواز به ارومچی و سایر مخارج را به دقت زیر نظر داشته باشید. چرا که اگر هزینه های پرواز هوایی گران باشد شما باید نرخ های مربوط به اقامت و گشت و گذار در مقصد را کم کنید و یا بالعکس، از همین رو بهتر است تا بلیط ارزان هواپیما ارومچی را برای این شهر رزرو نمایید.

بر اساس بر رسی های ما در کمترین حالت ممکن برای یک شخص که به تنهایی به این شهر سفر می کند 1460 دلار، برای یک زوج 2600 دلار و یک سفر خانوادگی 4 نفره به مدت یک هفته به این شهر حدود 5000 دلار هزینه ددر بر دارد.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

معمولا تا هزینه های سفر رو به اافزایش است مسافران به دنبال بلیط لحظه آخریو چارتر ارزان می روند، اما باید دید بعد دیگر رزرو کردن بلیط هواپیما به این صورت چگونه است.

معمولا این پرواز های در صورت کنسل شدن شرایط استردا بسیار سختی دارند و حتی اگر پروازتان با ایرلاین های خارجی نیز انجام شود باز هم به همین ترتیب است. لذا بتر است در سفر های خارجی مخصوصا در بحث بلیط هواپیما ارومچی به سمت نوع سیستمی بروید.