مرتفع زیبا معنی ارومچی(Urumqi) در زبان تویرات می باشد. شاید برای اولین بار باشد که نام این منطقه به گوشتان خورده باشد لذا بهتر است تا با این شهر قبل از رزرو بلیط هواپیما تهران ارومچی آشنا شویم. منطقه خودگردان سین‌کیانگ چین یا ترکستان در شمال غرب این کشور و به مرکزیت این شهر اداره می شود.

این منطقه با مساحتی برابر با ۱۴٫۵ هزار کیلومتر مربع  17 درصد از خاک این کشور را در اختیار دارد از سوی دیگر با 3.5 میلیون نفر جمعیت در کنار هم مرز بودن با 8 کشور جزو با اهمیت ترین نقاط شرق آسیا محسوب می گردد. از ویژگی های جالب توجه این منطقه  ثبت آن در کتاب گینس به عنوان دورترین شهر از دریا می باشد. از نکات قابل توجه در این خطه وجود قومیت‌های گوناگون و ادیان متفاوت (بودیسم، تائویسم و کنفوسیانیسم، و همچنین مسلمانان) می باشد که در پی جنگ های صورت گرفته بین مغول ها و چین در این منطقه سکنی گزیده اند.

همانطور که نام این کشور در زبان چینی برای ما ایرانی ها کمی دور به نظر برسد و همه تصور می کنیم که این خطه باید شهری در ترکیه یا نقاطی ترک زبان باشد نکته بسیار جالب آن زبان مردمان آن می باشد چرا که هرچند زبان رسمی ارومچی چینی ماندارین است؛ اما زبان اویغوری که گویشی از زبان‌های ترکی است که سابقه آنها به زبانی بر می گردد که به ترکی شرقی شناخته می‌شد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران ارومچی

 قبل از خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران ارومچی باید بدانید که تنها یک ایرلاین آن هم شرکت چینی  چاینا سادرن  اقدام به برقراری پروازهای مستقیم می کند. این شرکت از معتبر ترین و معروف ترین ایرلاین های این کشور به شمار می رود. از سوی دیگر این پرواز های در هفته چهار مرتبه صورت می گیرد از این رو شما قادر خواهید بود با آسودگی خاطر به پرواز خود برسید.

اگر تصمیم گرفته اید که برای تفریح یا تجارت به این خطه سفر کنید و بلیط هواپیما ارومچی را رزرو نمایید باید از شرایط آب و هوایی آن مطلع گردید. آب و هوای ارومچی نیمه‌خشک می باشد تابستان‌هایی گرم و زمستان‌هایی بسیار سرد بر این منطقه حکم فرماست.

قیمت بلیط هواپیما تهران ارومچی

با توجه به نوع و تعداد شرکت های ارایه دهنده این مسیر قیمت بلیط هواپیما تهران ارومچی بصورت سیستمی می باشد لذا تغییرات زیادی را شامل نمی شود و شما قادر خواهید بود از مدت زمانی دور اقدام به رزرو آن نمایید.

این منطقه دارای سوغاتی های بسیار جذابی است که موجب می شود شما در رزرو بلیط هواپیما تهران دچار مشکل اضافه بار شوید چرا که گذشتن از هز کدام براحتی مقدور نمی باشد. فرش و قالیچه،صنایع دستی با سنگ یشم، پارچه‌های ابریشم اطلس،  لباس‌های بافتنی، گلدوزی‌های محلی  از آن جمله می باشد که در کنار اقلام موجود در بازار بزرگ و مرکز خرید امریکا یک سفر پر باری را می توانید رقم بزنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بخش قابل توجهی از  مسافرین این مسیر پروازی دانشجویان ایرانی هستند که در صدد می باشند تا ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری بلیط هواپیما ارومچی به تهران را رزرو کنند. توصیه ما به این عزیزان بهره مندی از تسهیلاتی است که سایت آنی تیکت 24 برای آنها در نظر گرفته است.

 صحرای گُبی،یخچال های طبیعی، فلات پامیر،  کوه آتش، کوهستان تیانشان،قنات های حفر شده در بیابان، کوهستان بهشت، دریاچه تیانچی شهر تورپان و کاشغر (کاشگر)، موزه منطقه سین‌کیانگ، پارک تپه قرمز و… از جمله جذبیت های این منطقه می باشد که هر ساله گردشگران زیادی را برای دیدن جاذبه های بکر و کمتر شناخته شده این خطه بسوی خود می کشاند.