ایرانشهر یکی از شهرهای استان سیستان بلوچستان می باشد که در فاصله ی 325 کیلومتری از زاهدان قرار دارد. این شهر مجهز به یک فرودگاه می باشد که در جند مسیر دارای پرواز می باشد. این شهر دارای جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی زیبایی است که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما زابل ایرانشهر به این شهر سفر کنید.

ایرانشهر یکی از سرسبزترین شهرهای استان می باشد که از دیدن طبیعت سرسبز آن شگفت زده خواهید.  این شهر دارای روستاهای سرسبز بسیار زیبایی است که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما ایرانشهر از آن دیدن کنید. نام برخی از این روستاها عبارتند از روستای آبادان، روستای سوراب و روستای دامن. نخلستان ها توجه شما را به خود جلب خواهد کرد و عکاسی در این نخلستان ها بسیار عالی خواهد بود و یادگاری از سفر به این شهر خواهد بود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما زابل ایرانشهر

حال که خرید اینترنتی بلیط هواپیما زابل ایرانشهر را انجام دادید، بد نیست سری به بازار روز این شهر بزنید. در این بازار پارچه های رنگارنگ، بدایجات های هندی و مغازه های فروش ادویه نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. در این میان سری به مغازه هایی که لباس بلوچی می فروشند بزنید تا از دیدن طرح ها و هنر زیبای بلوچ شگفت زده شوید. این لباس ها بسیار گرانقیمت می باشد و با با هنر سوزن دوزی که همه کار دست می باشد، تزئین می شوند. قیمت بالای آنها هم به همین خاطر می باشد.

این لباس ها به قدری زیبا و هنرمندانه می باشد که در گنجینه ی لباس های فرح دیبا ملکه ی سابق ایران نیز می توانید این لباس را مشاهده کنید و نشان دهنده ی احترام و علاقه ی ملکه به این مردمان زحمتکش و مهربان می باشد. پس از بازدید از بازار و خرید، بد نیست سری به قلعه بمپور بزنید. این قلعه باقی مانده از دوره ی ساسانی می باشد که نشان دهنده ی اهمیت این منطقه از درباز می باشد.

قیمت بلیط هواپیما زابل ایرانشهر

قیمت بلیط هواپیما زابل ایرانشهر در طول سال متفاوت خواهد بود. قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما زابل بهتر است از غذاهای محلی این شهر نیز بخورید. یکی از معروفترین غذاهای این شهر تنورچه می باشد. نحوه ی پخت این غذا به این صورت است که یک بره ی کوچک را ذبح می کنند پس از تمیز کردن آن، این بره را به صورت درست درون یک تنور می گذراند و درب تنور را می گذراند و روی آن را با زغال و آتشمی پوشانند و به آن زمان می دهند تا بپزد. این غذا همانقدر که بسیار خوشمزه است دارای قیمت بالایی نیز می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

یکی دیگر از غذاهای معروف این منطقه که قبل از برگشت و خرید بلیط لحظه آخری و بلیط هواپیما ایرانشهر به زابل باید امتحان کنید کابلی پلو می باشد. این غذا که اصالتا مربوط به افغانستان می باشد در این شهر نیز بسیار مرسوم می باشد و بهتر است قبل از خرید بلیط چارتر برای یکبار هم از این غذا امتحان کید. دیگر غذاهای خوشمزه این منطقه که قبل از رزرو ارزانترین بلیط می توانید از افراد محلی بخواهید برایتان درست کنند؛ شیلانچ، پشک و هیره می باشد.