احتمالا با شنیدن نام ایرانشهر، تماشاخانه ایرانشهر در تهران را به یاد می آورید. اما اگر با جغرافیای شهرهای ایران کمی آشنا باشید، می دانید که ایرانشهر نام یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان می باشد که برای رفتن به چابهار باید از این شهر گذر کنید.با خرید بلیط هواپیما جیرفت ایرانشهر به این شهر سفر کنید؛ تا از دیدن جاذبه های آن حیرت کنید.

این شهر مانند دیگر شهرهای سیستان بلوچستان دارای آب و هوای گرم اما شرجی می باشد. این شهر در مقایسه با دیگر شهرهای استان دارای طبیعتی بسیار سرسبز می باشد و دارای روستاهای آباد می باشد. در روستاهای این شهر کشاورزی و دامپروری بسیار رواج دارد. البته کشاورزی در شهرستان خاش بسیار پر رونق تر می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما جیرفت ایرانشهر

بهتر است در سفر کردن شهرها را ازهم جدا نکنید و به همه ی شهرها سفر کنید و مطمئن باشید در هر شهر چیزی برای لذت بردن و شگفت زده شدن وجود دارد. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما جیرفت ایرانشهر به این شهر در این استان پهناور سفر کنید تا با نحوه ی زندگی این مردم که اکثر آن ها بلوچ هستند آشنا شوید.

گویش بیشتر این مردم بلوچی می باشد. بد نیست بدانید که بلوچی دارای لهجه های بسیار متنوعی می باشد،  ولی نگران نباشید اگر شما بلوچی بلد نیستید و یا همراه بلوچ ندارید می توانید با آنها فارسی صحبت کنید، آنها به خوبی فارسی را بلدند. پس از خرید بلیط هواپیما ایرانشهر یکی از جاذبه های زیبای اطراف این شهر که حتمال از آن دیدن کنید، نخلستان های آن می باشد. نخل های خرما برای مردمان این منطقه بسیار اهمیت دارد و از طریق آن امرار معاش می کنند.

قیمت بلیط هواپیما جیرفت ایرانشهر

قبل از خرید بلیط هواپیما جیرفت محصولاتی که از این درخت تنومند به دست می اید آشنا شوید. خوب اولین چیزی که به ذهنتان می رسد برداشت خرما می باشد، بله یکی از ملموس ترین محصول این درخت خرما می باشد که می توانید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما جیرفت ایرانشهر و بلیط هواپیما ایرانشهر به جیرفت از این محصول به عنوان سوغات با خود ببرید.

هسته ی خرما نیز در ساخت یک نوع نان سنتی و خوراک دام و ساختن صنایع دستی کاربرد دارد. چوب این درخت بسیار مستحکم می باشد از آن برای ساخت نردبان، تخت و دیگر وسایل چوبی استفاده می شود. از برگ های درخت برای ساخت کَپَر یا همان سایه بان و بافت انواع طناب، سبد، حصیر و بادبزن استفاده می شود.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

رزرو ارزانترین بلیط وسوسه ای برای یک ماجراجویی و یک سفر جذاب می باشد. حتما در طی سفر به این شهر از چشمه آبگرم کنتی دیدن کنید. این چشمه دارای خواص درمانی فوق العاده ای است و گفته می شود نوشیدن از این آب برای افرادی که دچار سنگ کلیه می باشند بسیار مثمر ثمر می باشد. چشمه آبگرم بزمان و چشمه آبگرم کتوکان دو چشمه ی آبگرم دیگر این شهر می باشد که هرکدام از آنها دارای خواص بیشماری می باشند.

همچنین پس از رزرو بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری از دریاچه های این استان نیز دیدن کنید، دریاچه های بمپور و دریاچه جازموریان از دریاچه های پر آب استان می باشند که برای پیک نیک و کمپینگ بسیار مناسب می باشد. البه شب مانی در این قسمت ها خیلی توصیه نمی شود و بهتر است پس از تفریح برای استراحت به هتل داخل شهر برگردید.