حالا که با خرید بلیط هواپیما نوشهر ایلام به این شهر کوهستانی سفر کرده اید بد نیست که با جاذبه های گردشگری شهر آشنا شوید. قطعا جاذبه های تاریخی و طبیعی زیاد در انتظار شما هستند که پس از خرید بلیط هواپیما ایلام می توانید یک به یک از آنها دیدن کنید.

تنگه رازیانه ایلام یکی از مکان های مورد علاقه دانشمندان و محققین زمین شناسی می باشند که اخیرا به محلی محبوب برای گردشگران نیز تبدیل شده است. تنگه ی رازیانه در ارتفاعات کوهی به نام کبیرکوه قرار دارد و برای بازدید از آن تقریبا راه پر و پیچ و خمی در پیش خواهید داشت. اگر بازدید از این مکان در فهرست مکانهای می باشد که دوست دارید در طی سفر به این استان و قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما نوشهر از آن بازدید کنید، فراموش نکنید لباس و کفش مناسب همراه خود داشته باشید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما نوشهر ایلام

خرید اینترنتی راهی آسان برای یک سفر رویایی می باشد. می توانید به راحتی هر مقصد از جهان را چک کنید و وسایل سفرتان را جمع کنید و این شروع یک سفر ماجراجویانه خواهد بود. سفر به دور دنیا امکان پذیر خواهد بود، تنها در صورتی که رویای آن را در سر داشته باشید. قطعا تمام کائنات به کمک شما خو.اهند آمد تا آرزوی شما برآورده شود.

گل گل یکی دیگر از شگفتی های و آثار تاریخی ارزشمند این استان می باشد که برای بازدید از آن باید به 25 کیلومتری ایلام بروید. این آثار تاریخی در اصل سنگ نوشته ای از زمان آشوری ها می باشد که دارای حدود 3000 سال قدمت می باشد و دارای ارزش بسیار زیادی می باشد.

قیمت بلیط هواپیما نوشهر ایلام

پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما نوشهر ایلام از غار خفاش نیز دیدن کنید. همین طور که می بینید جاذبه های دیدنی این شهر بسیار متنوع می باشد و هر گونه سلیقه ای را پوشش می دهد. کوههای سربه فلک کشیده، تالاب، رودخانه، غار، و بناهای تاریخی بسیار قدیمی چیزهایی هستند که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما ایلام به نوشهر دیدن کنید.

این استان دارای غذاهای محلی بسیار خوشمزه ای نیز می باشد که در صورت تمایل می توانید از این غذاها بخورید. خورشت تره کوهی یکی از لذیذترین و معطر ترین غذاهای این منطقه می باشد. ترخینه یکی دیگر از غذاهای محلی این دیار می باشد که بیشتر در فصل تابستان و برای فرار از گرمای تابستان آن را درست می کنند.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

پس از تفریح و گشت و گذار بهتر است به فکر خرید سوغات برای دوستان و آشناینتان باشید. حتی به عنوان یادگاری از سفر به ین شهر برای خودتان هم می توانید تهیه کنید. سوغات این شهر که پس از خرید بلیط چارتر و یا بلیط لحظه آخری می توانید تهیه کنید از صنایع دستی آن می باشد.

گلیم برجسته، چیغ بافی، گیوه برخی از متداول ترین و مشهورترین هنر این شهر می باشد که پس از رزرو ارزانترین بلیط در بازار شهر خواهید دید و قطعا این صنایع به قدری زیبا و وسوسه برانگیز می باشد که دست خالی از بازار بر نخواهید گشت.