تا قبل از گرانی دلار و شرایط اقتصادی، ایرانی ها تمایل بسیار زیادی به سفرهای خارج از کشور با هدف گردشگری تجارت و… داشتند که یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان کشورهای همسایه نظیر قطر، ترکیه، عراق، امارات، ارمنستان، به دلیل سهولت در جابجایی و کاهش هزینه ها می باشد در سال های اخیر کشور گرجستان با توجه به لغو روادید پذیرای ایرانی بسیار زیادی بودند که یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان شهر باتومی این کشور می باشد که شما می توانید از طریق رزرو بلیط هواپیما تهران باتومی از این جاذبه بی نظیر این کشور دیدن بفرمایید.

ایرانیان برای اقامت توریستی در گرجستان نیازی به اخذ ویزا ندارند می توانند ۴۵ روز در این کشور زیبا بدون ویزا اقامت نمایند گرجستان کشوری در منطقه اوراسیا است که با کشورهای ارمنستان ترکیه دریای سیاه روسیه همسایه می باشد مردم گرجستان به زبان گرجی سخن می گویند این کشور به طور تقریبی ۴ میلیون نفر جمعیت دارند که در مساحت ۷۰ هزار کیلومتر مربع این کشور سکونت می کنند.

دریای سیاه یکی از زیباترین و معروف ترین دریاها برای تفریح و سرگرمی می باشد کشور گرجستان شهر باتومی و کرانه این دریا وسیع قرار گرفتن این شهر به مروارید دریای سیاه مشهور است که با ترکیب معماری کلاسیک سنتی و مدرن توانسته است به جذب گردشگران بسیاری بپردازد امروزه گردشگران بسیاری از طریق رزرو بلیط هواپیما باتومی خود را به این مقصد زیبا می رسند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران باتومی

توسعه زیرساخت های فضای مجازی موجب شده است که مشاغل خدمات و موضوعات جدیدی در این زمینه ایجاد گردد یکی از این موضوعات امکان فروش مجازی و غیر حضوری بلیط هواپیما تهران باتومی و هر مسیر دیگر و یا هر کالای دیگر به صورت اینترنتی و در بستری امن و مطمئن صورت می گیرد توجه به پروتکل های اینترنتی و داشتن رمز یکبار مصرف و همچنین با توجه به نماد اعتماد و دیگر نکات موجب می شود که شما خرید لذت بخش داشته باشیم.

قیمت بلیط هواپیما تهران باتومی

شما در سایت آنی تیکت ۲۴ قادر خواهید بود تا علاوه بر رزرو بلیط هواپیما تهران باتومی همزمان بلیط هواپیما باتومی به تهران را نیز رزرو بفرمایید و از تخفیفات ویژه رزرو مسیر رفت برگشت در سایت ما بهره مند گردید.

گرجستان بسیار زیبا و دارای ویژگی های بسیار جذاب می باشد برای نمونه این کشور دارای ۸ استان منطقه خودمختار ۳۲ جمهوری خودمختار می باشد باتومی مرکز آجاریا یکی از جمهوری های خودمختار این کشور می‌باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

شهر ساحلی باتومی با توجه به موقعیت ویژه جغرافیای خود توانست گردشگران بسیار زیادی را از کشورمان به سوی خود بکشاند از این رو ایران های گوناگون توسط شرکت های چارتری اقدام به فروش بلیط چارتر و لحظه آخری می نمایند. اگرچه بلیط چارتر در اکثر اوقات دارای نرخ مناسبتری نسبت به پروازهای سیستمی می باشد اما باید حتماً در جشنواره ها و فستیوال ها و مناسبت های خاص به قیمت هر دوی آنها توجه نمایید تا بتوانید ارزانترین آنها را رزرو بفرمایید.

گردشگرانی که به شهر باتومی سفر می‌کنند و عجله ای برای رزرو بلیط هواپیما تهران ندارند چرا که این شهر سرشار از جاذبه های کم نظیری همچون بلوار باتومی، میدان اروپا، میدان پیازا، مجسمه آکواریوم باتومی، مجسمه عشق، کلیسای جامع مادر مقدس، تله کابین آرگو و جشنواره بین المللی دریای سیاه جاز می باشد از جمله مهمترین سوغاتی های این کشور پاپاک و شکلات های دست ساز این شهر می باشد.