برای شما که قصد دارید تا با بلیط هواپیما اصفهان بغداد به این شهر سفر کند د نیست تا قدری به ابعاد تاریخی و تحلیل آن بپردازیم. زیرا این نکته ای است که در هر سفری نیاز است ان را مد نظر داشته باشید، بینشی عمیق از تاریخ شهر مقصدتان قطعا شما را در درک بهتر محیط، آداب، رسوم و فرهنگ آنان یاری خواهد کرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان بغداد

امروزه به دلیل اینکه موکب ها و کاروان های زیارتی زیادی از ایران به عراق رهسپار می شوند خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان بغداد نیز به امری عادی بدل شده است.

تاریخ این شهر از انجایی اغاز می شود که پس از شکست امویان به دست عباسیان این شهر به عنوان مرکز خلافت عباسی انتخاب گردید. این شهر در منطقه ای قرار دارد که حدود 35 کیلومتری شمال غرب آن تیسفون پایتخت ساسانیان قرار داشته که در ان زمان بقایای آن خالی از سکنه و متروکه به شمار می رفته. البته اگر امروزه نیز با بلیط هواپیما بغداد به این شهر بروید هنوز می توانید آثار ان را شاهد باشید.

این شهر در دوران طلایی اسلام در قرن 9 و 10 میلادی مرکز خلافت جهان عرب به شمار می رفته و بر اساس یافته های مورخان در اوایل قرن 10 میلادی از جمله بزرگترین شهر های جهان بشمار می آمده.

التبه حدود 1.5 قرن بعد یعنی در سال 1258 میلادی در پی هجوم مغولان به کلی نابود شد.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

شاید در برخیی شرایط لازم باشد تا کمی برای بدست آوردند بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان زمان صرف کنید. التبه ما این امکان را به شما می دهیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن به این پرواز ها درسترسی داشته باشید.

بلیط هواپیما اصفهان بغداد به شما این امکان را می دهد تا بخشی ازتاریخ این شهر را از نزدیک احساس کنید. این شهر و در واقع کشور عرق در سال 1958 رسما به جمهوری بدل گرید، و امروزه این شهر بیش از 7 میلیون نفر را در خود جای داده است. و بعد از قاهره آن را بزرگترین شهر جهان عرب می دانند.

قیمت بلیط هواپیما اصفهان بغداد

همه روزه قیمت بلیط هواپیما اصفهان بغداد در سامانه ما قرار می گیرد و اگر مایل باشید، کافی است تا با تنها چند کلیک از آخرین وضعیت نرخ پرواز ها مطلع شوید.

همان طور که گفتین بعد از حمله مغول این شهر قسمتی تاریک از تاریخ را به خود دید اما مجددا در زمان ایلخانیان شکوفا شد اما هیچ گاه به شکوه سابق خود بازنگشت. در سال 1401 میلادی این شهر مورد حمله تیمور قرار گرفت و کمی بعد به زیر چتر ترک ها در آمد. همچنین در سال 1508 توسط صفویان فتح گردید، و کمی بعد در سال 1534 مجددا به دست ترکان عثمانی افتاد. با از هم پاشیدن امپراطوری عثمان این شهر در سال 1920 تحت سلطه انگلیسی ها قرار گرفت و در سال 1932 به مرکز و پایتخت پادشاهی مستقل عراق بدل گردید.