بندر عباس که در قدیمبا نام بندرگمبرون در دنیا شناخته می شده است، در حنوب استان هرمزگان قرار دارد. حتما با شنیدن نام بندرعباس، به یاد دریای خلیج فارس و بازارهای ماهی فروشان می افتید. با خرید بلیط هواپیما آبادان بندرعباس قدم به سرزمینی گرم که مردمانش به همان اندازه که هوای این شهر گرم می باشد خونگرم و با صفا هستند.

این شهر جز یکی از شهرهای بندری مهم ایران می باشد که بر اقتصاد ایران بسیار تاثیرگذار می باشد. با توجه به دمای هوا بهترین زمان سفر به این شهر و خرید بلیط هواپیما بندرعباس، زمستان می باشد. بسیاری از افراد سفر به بندرعباس را به مقصد سفر به جزایر جنوبی ایران، مثل قشم و کیش انتخاب می کنند. اما فراموش نکنید این شهر نیز، خود دارای جاذبه ها و دیدنی های زبادی است که ارزش آن را دارد چند روزی را نیز برای گشت و گذار در این شهر اختصاص دهید و خیلی سریع از آن گذر نکید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما آبادان بندرعباس

با توجه به وجود فرودگاه بندرعباس، خرید اینترنتی بلیط هواپیما آبادان بندرعباس به راحتی امکان پذیر می باشد. و این سرآغاز سفری مهیج به یکی از شهرهای جنوبی ایران می باشد. پیشنهاد ما به همراهان همیشگی آنی تیکت 24 رزرو همزمان رفت و برگشت بلیط هواپیما بندرعباس به آبادان می باشد.

یکی از دیدنی های متفاوت این شهر که شاید در هیچ کجای ایران شبیه آن را نیابید، معبد هندوها می باشد. این معبد در زمان قاجار و توسط هدایای تجار و بازرگانان هندی ساخته شده است و محل عبادت خدایشان به نام ویشنو بوده است. زمانی که هندیان در سال 1344 به کشورشان بازگشتند بسیاری از اموال داخل این معبد را با خود به هند برگردانند. اما این بنا و معماری آن برای ایرانیان بسیار ارزشمند است. بازدید از این بنا همه روزه و در تمامی ساعات امکان پذیر می باشد و محدودیتی در این باره وجود ندارد.

قیمت بلیط هواپیما آبادان بندرعباس

قیمت بلیط هواپیما آبادان بندرعباس در تابستان و کم بودن مسافر به شدت کاهش پیدا می کند، البته سفر در این فصل از سال اگر به هوای گرم و شرجی عادت ندارید زیاد لذت بخش نخواهد بود. بهتر است با پرداخت بهای بیشتری زمان سفرتان را به اواسط پاییز و زمستان موکول کنید.

قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما آبادان فراموش نکنید که به بازار ماهی فروشان که در کنار ساحل برپا می شود سری بزنید. ماهیگران صبح زود برای گرفتن روزی خود از دریا به دل دریا می زنند. ماهیگیری کاری سخت و نیاز به حوصله ی زیاد دارد. برخی از ماهیگیران از قلاب ماهیگیری و برخی از تور برای صید ماهی استفاده می کنند. قیمت ماهی هایی که با قلاب گرفته می شوند کمی بیشتر از ماهی هایی هستند که توسط تور صید می شوند.

ماهیگیران کاری سخت بر عهده دارند، بدون هیچ گونه بیمه و مزایای خاص هر روز این کار پرمخاطره را انجام می دهند. در این بازار همه نوع ماهی برای فروش عرضه می شود و در آنجا برایتان پاک می کنند، تیکه می کنند و در اختیارتان قرار می دهند. بهتر است به این محلی ها اطمینان کرده و انتخاب ماهی را بر عهده ی آن ها قرار دهید. مطمئن باشید از این کار پشیمان نخواهید شد و خوشمزه ترین ماهی عمرتان را برای ناهار صرف خواهید کرد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

رزرو ارزانترین بلیط، شانسی برای شنا در آبهای نیلگون خلیج فارس می باشد. دریای خلیج فارس به آبهای ازاد راه دارند، اما نگران نباشید در این سواحل هیچ گونه موجودات دریایی خطرناک گزارش نشده است . می توانید بلافاصله پس از خرید بلییط چارتر و رسیدن به شهر تنی به آب بزنید و لذت شنا در آب های خلیج فارس را تجربه کنید.