سفر به بندرعباس از رشت با ماشین یا اتوبوس بسیار خسته کننده و ملال آور خواهد بود. شما باید از شمال کشور به جنوب کشور بروید. بهتر است این مسیر را با خرید بلیط هواپیما رشت بندرعباس و بلیط هواپیما بندرعباس به رشت بپیمایید. همانطور که شمال ایران و شهرهای شمالی غذاهای محلی مخصوص خود را دارد که در تمام کشور معروف و مشهور است، جنوب ایران و بندرعباس نیز از این امر مستثنی نمی باشد.

قطعا در دو نواحی جنوب و شمال ایران به خاطر دسترسی به دریا، غذاهای دریایی دارای جایگاه ویژه ای است، اما نحوه ی طبخ در این دو ناحیه بسیار متفاوت می باشد. این تفاوت هم در نحوه ی پخت و هم در نوع ادویه هایی که استفاده می شود بسیار مشهود می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت بندرعباس

قطعا پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت بندرعباس، اولین غذایی که که به ذهنتان می رسد تا امتحان کنید، قلیه ماهی است. اما این تنها غذای معروف جنوب نیست. این شهر سرشار از غذاهای خوشمزه که البته با ماهی درست می شود می باشد. یکی دیگر از این غذاها که که پیشنهاد می کنیم پس از سفر به بندرعباس و قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما رشت حتما امتحان کنید ماهی برشته است. این ماهی خوشمزه که داخل شکمش را با انواع سبزیجات معطر پر می کنند با یک روش مخصوص و ادویه خاص بروی آتش کباب می کنند.

طعم بی نظیر این غذا را تا مدت ها فراموش نخواهید کرد. جنوبی ها در طبخ میگو نیز مهارت خاصی دارند. د.یازه میگو یکی دیگر از غذاهای خوشمزه جنوب می باشد، که حتی کسانی که میگو دوست نداشته اند و از این غذا خورده اند به میگو علاقه مند شده اند. در کنار میگو یک سس بسیار خوشمزه سرو می کنند که شیوه ی درست کردن آن را به صورت از پیش خود نگه می دارند.

قیمت بلیط هواپیما رشت بندرعباس

با توچه به فاصله و مسافت بسیار زیاد این دو شهر قیمت بلیط هواپیما رشت بندرعباس بسیار کم و ناچیز می نماید. اگر پس از خرید بلیط هواپیما بندرعباس صبحانه را در هتل صرف می کنید حتما از بلالیت بخورید. این غذای مقوی با ماکارونی، شکر، شیره ی خرما گلاب و هل درست می شود. این یک غذای بسیار مقوی می باشد و نظیر آن را در هیچ کجای دنیا پیدا نخواهید کرد.

اگر هتل محل اقامت شما این نوع صبحانه را در منوی غذایی خود نداشت، پیشنهاد می کنید حتما برای امتحان این غذا به یکی از اقامتگاه های بومگردی این شهر سر بزنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

آیا تا به حال اسم ترشی انبه به گوشتان خورده است. بله ازاین میوه ی لذیذ، ترشی بسیاز خوشمزه درست می کنند که تقریبا در جنوب چاشنی اکثر غذاهایشان می باشد. اگر به دنبال سوغاتی می چرخید پیشنهاد ما این است که پس از خرید بلیط چارتر، چند شیشه از این این ترشی های خوشمزه همراه خود ببرید. این ترشی که کمی تند می باشد، در کنار غذا بسیار فوق العاده می باشد.

این ترشی ها در بسته بندی های مختلف در شیشه و ظرفهای مختلف برای فروش ارائه می شود. اصل این ترشی مربوط به پاکستان می باشد اما خیلی از محلی ها طرز درست کردن آن را می دانند و د خانه اقدام به درست کردن آن می کنند که می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط لحظه اخری ترشی انبه خریداری نمایید.