اگر نگاهی به کیلومتر بین دو شهر ساری و بندرعباس بیندازید قطعا از سفر جاده ای پشیمان خواهید شد و در اولین فرصت اقدام به خرید بلیط هواپیما ساری بندرعباس می کنید. این دو شهر هرچند کنار دریا واقع شده اند اما در نوع آب وهوا دارای تفاوت فاحشی می باشند. در ساری آب وهوای معتدل با بارندگی نسبتا زیاد و متوسط دما در فصل گرما به 18 درجه ی سانتی گراد می رسد. اما در بندرعباس با وجود رطوبت بالای هوا، میزان دمای هوا نیز به شدت بالا است و در تابستان شاهد افزایش دمایی تا حدود 54 درجه ی سانتی گراد نیز خواهید بود.

البته زمستان ها در این منطقه دارای هوایی معتدل می باشد، برای همین به عنوان یک مقصد سفر محبوب در زمستان محسوب می شود. سفر به شهرهای جنوبی ایران از اواسط پاییز تا نیمه ی فروردین به اوج می رسد. خرید بلیط هواپیما بندرعباس، رنج سفر را کاهش می دهد و می توانید زمان بیشتری را در این شهر بگذرانید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری بندرعباس

بندرعباس دارای سواحل بسیار زیبا و چشم نوازی است. پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری بندرعباس و بلیط هواپیما بندرعباس به ساری، وقت رزرو هتل می شود. اگر به دنبال آرامش و اقامتی دنج در جوار دریای نیلگون و خلیج همیشه فارس هستید، پیشنهاد می کنیم هتل 5 ستاره هما را انتخاب کنید.

اگر دوست دارید در قلب شهر اقامت داشه باشید و از نزدیک شاهد رفت و آمد و هیاهوی این بندری های پر انرژی باشید، هتل 4 ستاره آتیلار را رزرو کنید. اگر به دنبال هتلی مطابق به معیارها و استانداردهای جهانی هتلداری هستید، هتل پنج ستاره هرمز تمام انتظارات شما را از یک هتل کامل، برآورده می کند.

قیمت بلیط هواپیما ساری بندرعباس

پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما ساری بندرعباس و رزرو هتل، موقع جمع کردن وسایل سفر میشود. دقت کرده اید در ستنچمدان همیشه وسایلی را قرار می دهیم که هیچوقت در طول سفر از چمدان خارج نمی شود و تنها بار سفر را سنگین تر می کنند. بهتر است این بار از گذاشتن آنها در چمدان خوداری کنیم . قطعا یکی از مهمترین چیزهایی که ابتدای هرچیز پس از خرید بلیط هواپیما بندرعباس و یا خرید بلیط هواپیما ساری باید همراه خود داشته باشید، کارت شناسایی معتبر، دفترچه ی بیمه و بلیط هواپیما می باشد.

با توجه به فصل سفر، لباس های خود را مرتب کنید. اگر در زمستان به بندرعباس سفر می کنید، لازم نیست ساکتان را پر از لباسهای گرم و حجیم زمستانی کنید. زمستان این شهر قطعا مثل بهار شهر شما خواهد بود. نهایتا برای اطمینان یک سوییشرت بهاره همراه خود بردارید. چون به مقصد دریا سفر می کنید لباس شنا و زیراندازی برای نشستن در کنار دریا را فراموش نکنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

داشتن یک کتاب برای مطالعه در کنار دریا بسیار لذت بخش خواهد بود. پس یک کتاب کوچک نیز پس از رزرو بلیط چارتر، همراه خود داشته باشید، درحالی که به صدای امواج گوش می سپارید، و نسیم خنک روحتان را سیقل می دهد، چند صفحه ای کتاب بخوانید تا از این دنیای پر هیاهو دور شوید. بازی با بادبادک در کنار ساحل نیز دنیایی دارد. لازم نیست چمدانتان را با بادبادک پر کنید، در کنار ساحل به وفور بادبادک فروشی خواهید دید.