از تبریز تا بندرعباس مسیری طولانی و پرپیچ و خم پیش روی شما است، بهتر است برای سفر به این شهر جنوبی از هواپیما استفاده کنید. حالا که پس از خرید بلیط هواپیما تبریز بندرعباس به این شهر رسیدید و از جاذبه های این شهر، مثل معبو هندوها، مسجد گله داری، آب انبارها و مجموعه تفریحی گنو بازدید کردید، می توانید با استفاده از قایق های مسافرتی به جزیره میناب بروید. میناب محل برگزاری بازارهای رنگی و جذاب در پنجشنبه ها است. میناب جزیره ای فوق العاده برای عکاسان و دوستداران طبیعت است. قطعا روز خوشی را در جزیره میناب سپری خواهید کرد. به رستوران های محلی بروید و از غذاهای خوشمزه محلی جنوبی بخورید.

همانطور که می دانید بندرعباس محل اتصال شما به جزیره های جذاب استان هرمزگان می باشد. قشم یکی از جزایر بسیار فوق العاده این استان می باشد که شاید مثل کیش، زیاد به آن پرداخته نشده است. اما خوب است بدانید که یبایی های این جزیره از کیش بیشتر نباشد، کمتر نیست.

برخی از دیدنی های جزیره قشم که پس از خریدن بلیط هواپیما بندرعباس می توانید از آن ها دیدن کنید؛ دره ی ستارگان، جنگل های حرا، بندرلافت، یک غار نمکی شگفت انگیز و خیلی جاهای دیگر مثل پارک کروکودیل و … می باشد. ماکن های تفریحی زیادی در قشم وجود دارد که می توانید در انجا با کمک مربی به غواصی مشغول شوید و دنیای زیر آب را از نزدیک ببینید. دیدن دلفین ها یکی دیگر از سرگرمی های محبوب این جزیره می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز بندرعباس

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز بندرعباس، راهی برای کشف جزیره هرمز، این جزیره ی سرخ رنگ و بکر ایران می باشد. قبل از خرید بلیط هواپیما بندرعباس به تبریز، سری به این جزیره ی سرخ رنگ بزنید . در سواحل قرمز رنگ آن قدم بزنید، در قلعه ی پرتغالی ها و دره ی رنگین کمان، دره ی مجسمه ها به کاوش و جست و جو بپردازید و سپس از آبشارهای نمکی دیدن کنید.

اگر گشنه شدید سری به کوههای خوراکی جزیره هرمز بزنید! بله درست خواندید، در این جزیره کوهی سرخ رنگ وجود دارد که خاک آن خوراکی است و محلی ها از خاک آن برای درست کردن ادویه استفاده می کنند. ثبت عکس در دره ی رنگین کمان ها، عکسی فوق العاده و شاهکاری در دل طبیعت خواهد بود.

قیمت بلیط هواپیما تبریز بندرعباس

تبریز دارای آب وهوای سرد و مرطوب و بندرعباس دارای آب و هوای گرم و شرجی می باشد، این تفاوت نوع آب و هوایی قطعا برایتان جالب خواهد بود، پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما تبریز بندرعباس، قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما تبریز، غروب را در سواحل بندرعباس نظاره گر باشید. همانطور که می دانید، بندرعباس به خاطر سواحل زیبایش بسیار معروف می باشد. در کنار ساحل با خانواده های بندری به گفت و گو بنشینید و دعوت آنها را برای صرف شام جنوبی بپردازید. بدانید این جزیی از مهمان نوازی آنها است و اصلا برایشان ایجاد مزاحمت نخواهید کرد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

رزرو بلیط لحظه آخری با قیمتی ارزان مانند برنده شدن در لاتاری و یا قرعه کشی های شانسی حس خوبی به شما خواهد داد. رزرو ارزانترین بلیط راهی برای کاهش زینه های سفر می باشد. البته همیشه این گونه نخواهد بود و خرید بلیط چارتر به این راحتی نخواهد بود.