پس از خرید بلیط هواپیما چابهار بندرعباس و بازدید از معبود هندوها، بازار ماهی فروشان وقت آن رسیده است که سری به بازار اصلی شهر بزنید. در این بازار زنان محلی و نوع لباس هایشان نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. البته بهتر است از زل زدن به آنها خودداری کنید، شاید این کار آنها را ناراحت کند. در این بازار می توانید انواع پارچه، لباس های رنگارنگ، انواع ادویه محلی و هندی، لوازم الکترونیک و هر آنچه فکر می کنید را پیدا کنید.

خرید بلیط هواپیما بندرعباس، امکان یک خرید فوق العاده را برایتان به ارمغان می آورد. در اینجا قیمت اجناس به علت نزدیک بودن به بندر، از شهر محل سکونت شما ارزانتر خواهد بود. پس بهتر است قبل از سفر با فراغ خاطر لیستی از احتیاجات و خریدهای ضروریتان تهیه کنید که در آنجا با دیدن بازار گیج و هیجان زده نشوید. این کار کمک می کند که هم از خریدهای غیرضروری اجتناب کنید و هم در فرصتی کوتاه ضروریات خود را تهیه کنید و گشت در بازار وقت زیادی از شما نگیرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما چابهار بندرعباس

یکی دیگر از سازه های متفاوت این شهر که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما چابهار بندرعباس و قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما بندرعباس به چابهار می توانید ببینید. مسجد گله داری است. این مسجد یکی از مساجد اهل سنت در این شهر است که دارای معماری بسیار متفاوت نسبت به مساجد شیعی می باشد. این بنای ارزشمند در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. برای دیدن این مسجد باید به محله ی قلعه شاهی بروید.

در این شهر هر دو گروه مذهبی شیعه و اهل تسنن در کنار هم زندگی می کنند. و آزادانه و بدون هیچ محدودیتی مراسم مذهبی خود را برگزار می کنند. مردم خونگرم بندرعباس بسیار میهمان نواز می باشتد و کافی است چند دقیقه ای با آن ها صحبت کنید تا آنها شما را به خانه اشان دعوت کنند و یک وعده شما را مهمان کنند. دل این مردم بسیار بزرگ است و این بخشندگی و سخاوت را قطعا از دریا آموخته اند.

قیمت بلیط هواپیما چابهار بندرعباس

پس از پرداخت وجه، قیمت بلیط هواپیما چابهار بندرعباس، آب انبارهای این شهر را ببینید. این آب انبارها محلی برای ذخیره ی آب شیرین در گذشته بوده است که امروزه خدا رو شکر با در دسترس گرفتن آب لوله کشی در اختیار مردم نیاز مردم به این آب انبارها از بین رفته است. از این آب انبارها در شیراز، قشم، کیش؛ یزد و دیگر شهرهای جنوبی و کویری ایران که با بحران آب روبه رو بوده اند مشاهده می کنید. این اثر تاریخی نیز به علت حفاظت در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بندرعباس از جاذبه های طبیعی نیز بی بهره نبوده است که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما چابهار می توانید از آن دیدن کنید، چشمه آبگرم به نام گنو است. چشمه آبگرم گنو که پس از خرید بلیط چارتر به آنجا خواهید رفت، در فاصله ی  34 کیلومتری شرقی شهر قرار گرفته است. تاکسی های فرودگاه پس از خرید بلیط لحظه آخری شما را مستقیم به آنجا خواهند رساند. این چشمه آب گرم در واقع یک مجموعه تفریحی بزرگ است که علاوه بر دارا بودن چشمه های آب گرم دارای شهربازی، رستوران و سایر امکانات تفریحی رفاهی و توریستی می باشد.