بوشهر شهری است که هیچوقت از دوستداران آن کم نمی شود. شهری جنوبی که مردم از تمام جهان برای دیدن و کشف طبیعت زیبای آن به آن سفر میکنند. برای دیدن این شهر با خرید بلیط هواپیما اهواز بوشهر سفر خود را آغاز کنید. این شهر به علت دارا بودن پالایشگاه ها و میدان های نفتی بسیارحائز اهمیت می باشد.

برای داشتن یک تجربه ی فوق العاده و سفری به یاد ماندنی، پس از خرید بلیط هواپیما بوشهر، هتل دلوار را برای اقامتتان انتخاب کنید. هتا جهانگردی دلوار یک هتل ساحلی بسیار زیبا در کنار ساحل زیبای خلیج فارس می باشد. همچنین این هتل دارای ترنسفر به فرودگاه و دسترسی بسیار آسان به مرکز شهر می باشد. این هتل با دارا بودن کادر مجرب و با سابقه یک اقامت رویایی را برایتان محقق می کنند. همچنین این هتل به جاذبه ها و دیدنی های شهر نیز نزدیک می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اهواز بوشهر

یکی از جاذبه های این شهر که در فاصله ی 10 کیلومتری از هتل قرار دارد، عمارت ملک می باشد که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما اهواز بوشهر از آن دیدن کنید.  این عمارت مربوط به یکی از اشراف بوشهر به نام محمد مهدی ملک التجاره در زمان قاجار بوده است. معماری این بنا کاملا منطبق با معماری ساختمان سازی در بوشهر مربوط به آن سالها می باشد.

یکی دیگر از جاذبه های حیرت انگیز این شهر که حتما قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما اهواز باید آن را دید، گنبد نمکی دشتی می باشد. این گنبد نمکی در ایران و حتی جهان منحصر به فرد می باشد. این گنبد نمکی از بلورهای نمک تشکیل شده است و دارای اشکال منظم بسیار جالبی می باشد که در آن لحظه از شکوه این همه نظم تعجب خواهید کرد و بزرگی خدا را یاد خواهید کرد.

قیمت بلیط هواپیما اهواز بوشهر

قیمت بلیط هواپیما اهواز بوشهر و بلیط هواپیما بوشهر به اهواز بسته نوع پرواز متفاوت خواهد بود. اگر با خانواده به این شهر سفر می کنید و یا دارای پسر بچه می باشید، حتما همراه یکدیگر سری به موزه ی دریا و دریانوردی بوشهر بزنید، این موزه دارای ادوات مختلف دریایی از دوره های مختلف می باشد و معمولا پسر بچه ها از دیدن این قسمت از شهر بسیار هیجان انگیز می شوند.

می توانید عکسهایی به یادماندنی در کنار این ملزومات تهیه کنید و برایش از ضروریات هر کدام از این وسایل صحبت کند. می تواند وارد کشتی های قدیمی شود و نقش یک ملوان را بازی کند،و یا بازی دزدهای دریایی را انجام دهد. قطعا تمام اینها تبدیل به خاطراتی فراموش نشدنی خواهد شد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

فرودگاه بوشهر یکی از قدیمی ترین فرودگاه های کشور می باشد که هنوز فعالیت خود را ادامه می دهد و رزرو ارزانترین بلیط را امکان پذیر کرده است. این فرودگاه قبلا بیشتر با اهداف نظامی تاسیس شده است ولی امروزه هم در حوزه ی نظامی و هم بازرگانی مشغول به فعالیت می باشد.

خرید بلیط چارتر و لحظه آخری این امکان را فراهم می کند تا از این فرودگاه دیدن کنید و هم چند روزی در کنار دریای خلیج فارس به استراحت بپردازید. همه ی افراد با هر نوع حالات روحی سفر به دریا را دوست دارند و برایشان لذت بخش می باشد.