بیرجند و یزد شهرهایی هستند که از لحاظ نوع آب و هوا شبیه به هم می باشند و هر دو در نواحی کویری کشور قرار گرفته اند و دارای آب و هوای گرم و خشک می باشند. زمستان ها هم در این شهر ها بسیار کوتاه می باشد و سرما و برف آنچنانی تجربه نمی کنند. با این حال این دو شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی می باشند که برخی از این جاذبه ها در این شهر بی مانند می باشند که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما یزد بیرجند از آن دیدن کنید.

یکی از جاذبه های گردشگری بسیار پرطرفدار بیرجند که پس از خرید بلیط هواپیما بیرجند حتما از آن دیدن کنید؛ دره کال جنی می باشد. طبق نظرسنجی که توسط سازمان میراث فرهنگی صورت گرفته است این جاذبه در لیست پربازدیترین جاذبه ی استان قرار گرفته است. برای بازدید از این جاذبه ی هیجان انگیز باید به شهرستان طبس بروید. در واقع این دره در اثر فرسایش خاک به این صورت درآمده است؛ اما بومیان اعتقاد دارند که این اشکال توسط جنیان ایجاد شده است و شب ها صداهایی عجیب از این دره به گوش می رسد. برای پذیرفتن مسائل مربوط به دنیای ماوراالطبیعه نیاز به بررسی های علمی بیشتری می باشد. البته همانطور که می دانید جن ها واقعا وجود دارند و در قرآن نیز به این موضوع اشاره گشته است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما یزد بیرجند

از نظر دیدگاه علمی هیچ منبع موثقی برای اثبات وجود جن تا به امروز ارائه نشده است و هرچه در مورد این موجدات فرازمینی خوانده ایم مربوط به افسانه ها و همچنین مستدل به روایات قرآنی می باشد. برای تجربه کردن و قرار گرفتن در همچین موقعیتی تا خودتان هم بتوانید نظری در این باره بدهید کافی است خرید اینترنتی بلیط هواپیما یزد بیرجند را انجام دهید و تا زمانی که در این استان هستید و قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما یزد از این دره ی مرموز دیدن کنید.

بند امیر شاه معروف به کوهستان یکی دیگر از جاذبه های طبیعی این شهر می باشد که می توانید برای تفریح به این منطقه مراجعه کنید. در فصل بهار که بند این منطقه در پی بارندگی های بهار و زمستان پرآب می شود و رودهای آب جاری می شود بسیار دلپذیر می باشد. این منطقه دارای رستوران ها و چایخانه های بسیار متنوع و زیادی می باشد که در طول مسیر با آنها مواجه خواهید شد.

قیمت بلیط هواپیما یزد بیرجند

همچنین در این منطقه یک هتل چهارستاره بسیار عالی با تجهیزات به روز به نام هتل کوهستان وجود دارد که می توانید در مدتی که در این شهر اقامت دارید و قبل از رزرو بلیط هواپیما بیرجند به یزد این هتل را رزرو کنید. این هتل دارای اتاق هایی به منظره ی بند و کوهستان می باشد. همچنین تعدادی از اتاق های منظره ای به باغ هتل دارند. این هتل دارای رستورانی در آخرین طبقه ی هتل می باشد که دارای منظره ای زیبا به شهر و کوهستان می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

هتل کوهستان دارای پرسنلی بسیار خوش رو و کارآزموده می باشند که لحظات خوش و به یادماندنی را برایتان رقم خواهند زد. همچنین در قسمت پذیرش بخش گردشگری وجود دارد که می توانید در صورت تمایل برای آشنایی با جاذبه های گردشگری این استان و بازدید از آنها به این قسمت مراجعه کنید و  پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری از خدمات گردشگری هتل نیز استفاده کنید.