شاید تصورش را هم نکنید بیرجند دارای جاذبه های گردشگری زیبایی میباشد حتی دارای جاذبه ای ثبت شده در میراث جهانی یونسکو می باشد. برای بازدید از این جاذبه ها و باغ ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو بلیط هواپیما اصفهان بیرجند را تهیه کنید. مدرسه ی شوکتیه، خواجه خضر، آب انبار محسن زاده، بافت تاریخی شهر، باغ و عمارت اکبریه برخی از مشهورترین مکان هایی می باشد که می توانید پس از سفر به بیرجند با تهیه بلیط هواپیما بیرجند دیدن کنید.

همانظور که گفته شد؛ باغ و عمارت اکبریه یکی از آثار فاخر این استان می باشد که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این مکان گردشگری و تفریحی در بیرجند متعلق به دوره قاجار می باشد. اسم این باغ همراه با هشت باغ ایرانی دیگر در سی و پنجمین اجلاس یونسکو سال 2011 به عنوان میراث جهانی به ثبت رسید. این باغ در انتهای خیابان معلم و در روستای اکبریه قرار گرفته است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان بیرجند

البته در زمان های دور این باغ در فاصله ای از شهر قرار داشته است که با گسترش شهر و توسعه ی بافت شهری امروز در یکی از خیابانهای اصلی شهر واقع شده است؛ که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان بیرجند می توانید از آن بازدید کنید. آنطور که باستان شناسان می گویند این باغ در چندین مرحله ساخته شده است و قدیمی ترین بنای این باغ بنایی است که در قسمت شرقی باغ قرار گرفته است و عمارت حشمت الملک نام دارد.

ساختمان مرکزی باغ، برای پذیرایی از میهمانان اصلی استفاده می شده است. وجود درختان سربه فلک کشیده حوضچه های آب بر زیبایی و طراوت باغ افزوده است.  این باغ دارای معماری بسیار زیبایی می باشد و عمارت های درون باغ کاملا متناسب با معماری اصیل ایرانی می باشد؛ همین ویژگی ها باعث شده است که این باغ کاندیدای انتخاب آثاری ارزشمند در فهرست میراث جهانی یونسکو شود. پیشنهاد می شود حنما قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما اصفهان از این باغ بازدید کنید و آنرا با آثار موجود در شهر خود مقایسه کنید.

قیمت بلیط هواپیما اصفهان بیرجند

معماری این باغ بسیار پیچیده می باشد، معماری کاملا ایرانی همراه با الهام گرفتن از سبک روسی همچنین تلفیقی از معماری اسلامی همراه با معماری مدرن را پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما اصفهان بیرجند مشاهده می کنید. همچنین این بنا دارای یک ساختمان مجلل دیگر می باشد که تنها برای پذیرایی از رجال سیاسی استفاده می شده است.

در این ساختمان هم اکنون بخش های مختلفی مشغول به فعالیت می باشد. کتابخانه، موزه ی پرندگان که گونه های نادری از پرندگان را در خود جای داده است، موزه ی باستان شناسی و موزه ی مردم شناسی و دارای چند قسمت اداری می باشد که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما بیرجند به اصفهان مشاهده کنید و اطلاعات بسیار جالبی در مورد شهر گونه های پرندگان، فرهنگ و اداب رسوم مردم کسب کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری می توانید از دیگر جاذبه های دیدنی شهر مثل بند امیر شاه، بند دره، آبشار گیوک و آبگرم های اطراف بیرجند دیدن کنید و لحظات فراموش نشدنی را در این شهر تجربه کنید.