آیا می دانستید که در خراسان جنوبی حدود 110 قلعه تاریخی وجود دارد که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما کرمان بیرجند از آن دیدن کنید. برخی از این قلعه های قدمتی به بلندای تاریخ ساسانی دارند. این قلعه ها هرکدام دارای یک معماری منحصر به فرد و زیبا می باشند که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما بیرجند از آنها دیدن کنید.

یکی از مشهورترین قلعه های این شهر قلعه فورگ واقع در روستای فورگ در شهرستان درمیان می باشد. این قلعه مربوط به حکومت اسماعلیان می باشد و بعد از قلعه الموت مهمترین پایگاه آن ها محسوب می شده است. پس از بازدید از این قلعه برای استراحت می توانید به سرای امیاری مراجعه کنید. این خانه بومگردی که با تازگی افتتاح شده است کاملا نوسازی شده است و دارای تجهیزات بسیار به روز برای شب مانی می باشد. اتاق های این خانه بومگردی به صورت سوییت های VIP و کاملا مجهز به تمام امکانات مورد نیاز مثل سرویس های بهداشتی هم به صورت ایرانی و هم فرنگی، آشپزخانه یخچال و … می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان بیرجند

پس از بازدید از این قلعه می توانید از مسجد جامع روستا و درخت معروف روستا که با نام پیر سبز می شناسند دیدن کنید و از مصاحبت با مردمان خونگرم روستا لذت ببرید. در نزدیکی این روستا منطقه ی خوش آب و هوای دیگری به نام دوشنگان نیز وجود دارد که دارای آب و هوای بسیار دلپذیر و نهر آبی می باشد. در صورت داشتن زمان می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان بیرجند می توانید از منطقه ی شهرستان درمیان نیز دیدن کنید و از باغ های زیبا میوه آن لذت ببرید.

اگر هم در فصل پاییز به این استان سفر کنید مزارع سرخ رنگ زرشک شما را به وجد خواهد آورد و می توانید از نزدیک شاهد برداشت زرشک باشید و در صورت تمایل از این محصول تازه خریداری نمایید. قلعه قاین را نیز میس توانید در مسیر برگشت و قبل از خرید بلیط هواپیما کرمان ببینید. این قلعه را با نام قلعه ناصرالدین محتشم می شناسند.

قیمت بلیط هواپیما کرمان بیرجند

اگر دوست دارید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما کرمان بیرجند در خود شهر به گشت وگذار مشغول شوید می توانید از قلعه بیرجند دیدن کنید. این قلعه دارای قدمتی بسیار زیاد می باشد. طبق شواهد این قلعه در زمان پادشاهان صفوی طراحی و ساخته شده است اما در زمان قاجار به طور گسترده ای مورد بازسازی قرار گرفته است. قسمت جالب این این قلعه که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما بیرجند به کرمان می بینید وجود مسیرهای زیرزمینی که به دیگر نقاط شهر متصل می شده است. وجود این راه ها برای زمان فرار و خطر بسیار ضروری بوده است و فقط افراد مهم و امین از وجود آنها باخبر بوده اند.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

قلعه اسماعیلیان، قلعه دختر در بشرویه، قلعه رستم در خوسف، قلعه دختر شوسفاز دیگر قلعه های باقی مانده در این استان می باشد که می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری از آنها دیدن کنید. اکثر این قلعه ها به خاطر گسترش حضور گردشگران مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته اند و دارای محیطی بسیار مناسب برای گردش و تفریح شده اند.