بیرجند دارای جاذبه های گردشگری متنوعی می باشد که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما شیراز بیرجند می توانید از آن دیدن کنید. جاذبه های بیرجند به تنوع جاذبه های گردشگری شیراز نمی باشد؛ اما باز هم برای سپری کردن اوقات خوش در این شهر کافی می باشد. همچنین بیرجند دارای مناطق حفاظت شده محیط زیست می باشد که برای حفظ گونه های نادر جانوری بسیار حائز اهمیت می باشد.

یکی از این مناطق حفاظت شده که پس از خرید بلیط هواپیما بیرجند با هماهنگی باز سازمان حفاظت از محیط زیست کشور می توانید از آن بازدید کنید، منطقه ی حفاظت شده ی نایبندان می باشد. این منطقه ی شکار ممنوع در شهرستان طبس قرار گرفته است، وسیعترین منطقه ی حفاظت شده در ایران می باشد. این منطقه به علت ویژگی های منحصر به فرد طبیعی اش یک منطقه ی کاملا بکر برای حیات وحش پدید آورده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز بیرجند

منطقه ی نایبندان در یک منطقه ی کویری که توسط کوههایی احاطه شده است قرار دارد. این ویژگی طبیعی باعث شده است که دسترسی به آن زیاد راحت نباشد و حیوانات با آسودگی خاطر از ورود انسان به این منطقه به زندگی خود ادامه دهند. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز بیرجند می توانید از این منطقه و دیگر جاذبه های دیدنی طبس دیدن کنید.

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری این شهر باغ گلشن می باشد. این باغ مانند باغ چهار باغ اصفهان می باشد و وجود همچین باغ زیبایی در میان دو کویر بزگ ایران پدیده ای شگفت می باشد که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما شیراز از این باغ زیبا دیدن کنید.

قیمت بلیط هواپیما شیراز بیرجند

از دیگر جاذبه های شگفت انگیز این شهر که شهرت جهانی دارد، دره ی مرموز و اسرارآمیز کال جنی بوده است. اگر این جاذبه در خارج از ایران بود چه بسا که گردشگرانی را از سراسر دنیا به خود جذب می کرد. اما متاسفانه به علت ناکارآمدی سیاستهای گردشگری در ایران این جاذبه ی گردشگری فوق العاده آنطور که باید مورد بازدید گردشگران و توریستهای خارجی قرار نمی گیرد.

رودخانه نمک طبس یکی دیگر از جاذبه های زیبای این شهر می باشد که می توانید قبل از برگشت و به فرودگاه و رزرو بلیط هواپیما بیرجند به شیراز از آن دیدن کنید. عکاسی در این طبیعت بسیار فوق العاده و شگفت انگیز می باشد. قلعه ی اسماعلیان نیز یکی دیگر از بناهای تاریخی این شهر است که اگر به این سبک از جاذبه های گردشگری علاقه دارید می تواند گزینه بسیار جالبی برایتان باشد. طاق شاه عباسی و ارگ طبس ( کهن دژ) از دیگر بناهای تاریخی این شهر می باشد. کهن دژ یکی از قدیمی ترین بناهای تاریخی شهر می باشد که متاسفانه در اثر گذشت زمان ویرانه ای از آن بیشتر به جای نمانده است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

همچنین پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری  چشمه های آب گرم طبس را امتحان کنید. آب این چشمه های برای تسکین بخشیدن دردهای عضلانی فوق العاده می باشد. چشمه آبگرم مرتضی علی تلفیقی از آب گرم و سرد می باشد و با دیگر چشمه های آبگرم کشور متفاوت می باشد. تا 300 متر آب این چشمه کاملا مجزا از هم می باشد و می توانید قسمت گرم و سرد را کاملا حس کنید.