برای تجربه ی اقامتی به یادماندنی در این استان پس از خرید بلیط هواپیما چابهار بیرجند، هتل عماد النظام فردوس را رزرو کنید. این هتل کلبه چوبی و کپری در ایران است که اقامتی به یاد ماندنی و تجربه ای متفاوت برایتان خواهد بود. این هتل دارای فضایی متفاوت با امکانات و تجهیزات بسیار عالی، مانند اتاق های VIP، رستوران سنتی، شهربازی، کافی شاپ، می باشد. محیط این هتل بسیار آرام و دنج می باشد و برای تجدید قوا انتخاب بسیار خوبی می باشد.

همچنین این هتل که پس از خرید بلیط هواپیما بیرجند ، آن را خواهید دید، در فاصله ی 20 کیلومتری از آبگرم فردوس می باشد و به راحتی می توانید از مجموعه آبگرم و درمانی فردوس نیز استفاده کنید. همچنین این هتل خدمات گردشگری را نیز به مسافران و میهمانان ارائه می دهد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما چابهار بیرجند

فردوس دارای جاذبه های دیدنی زیادی می باشد که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما چابهار بیرجند از آن دیدن کنید. موزه ی مردم شناسی فردوس که با نام حمام تاریخی خیروز نیز آن را می شناسند یکی از جاذبه های دیدنی این شهر می باشد که در دوبخش آداب و رسوم حمام  و مشاغل سنتی شهر مشغول به فعالیت می باشد. قلعه حسن آباد یا همان قلعه دختر یکی از جاذبه های مشهور شهر یم باشد که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما چابهار از آن دیدن کنید.

همچنین باغات انار فردوس یکی از جاذبه های زیبای شهر می باشد که می توانید از آن دیدن کنید و همچنین به عنوان سوغات خریداری کنید. انار سرخ فردوس دارای شهرت و کیفیت بالایی می باشد و بیشتر آن به خارج از ایران صادر می شود. قنات بلده یکی دیگر از آثار جهانی این شهر می باشد که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما بیرجند به چابهار از آن دیدن کنید. این قنات در فهرست آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

قیمت بلیط هواپیما چابهار بیرجند

این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوعی می باشد که می توانید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما چابهار بیرجند از آن دیدن کنید. شهر تاریخی تون یکی از این جاذبه های تاریخی مهم شهر می باشد که به عنوان یکی از شهرهای مهم حکومتی در زمان ساسانیان شناخته می شده است.

مجموعه تاریخی کوشک نیز یکی دیگر ازآثر تاریخی ارزشمند این شهر می باشد که دارای مسجد، حمام، آب انبار و حوض می باشد و مربوط به دوره ی سلج.قیان می باشد. و کویر پلوند نیز یکی از جاذبه های مهیج این شهر می باشد که همه ساله در فصل کویر پذیرای مسافران و گردشگران بسیار زیادیاز سراسر کشور می باشد. این کویر مجهز به سافاری، شتر سوای، زیپ لاین و دیگر تفریحات مهیج کویر می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

شب مانی در کویر تجربه ای بسیار متفاوت از سفر شما خواهد بود که با رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری محقق خواهد شد. این کویر دارای یک اقامتگاه بومگردی به نام اقامتگاه بومگردی ستاره پلوند می باشد که رویای شب مانی در کویر را محقق کرده است. این کویر به خاطر نوع تپه های ماسه شکلش که دم یوز شهرت دارد بسیار معروف می باشد.]