در این صفحه بنا داریم تا به بحث در مورد بلیط هواپیما بیروت بپردازیم، روش های خرید آن و راهکار هایی برای اینکه سفری بهتری را به این شهر زیبا در پیش داشته باشید.

این شهر پایتخت و بزرگترین شهر کشور لبنان است. می توان گفت از سال های 2007 به بعد این شهر رشد جمعیت زیادی داشته و مجموع افراد ساکن در ان به حدود 2 الی سه ملیون نفر می رسید. که البته این آمار در حال حاضر بیشتر بوده و به این دلیل، می توان گفت این شهر امروزه یکی از پرجمعیت ترین شهر ها و در رده سوم کلانشهر های مشرق بوده و همچنین رده پنجمین منطقه پرجمعیت را در بین شهر ههای کشور های جهان عرب به خود اختصاص داده است.

به دلیل قرار گیری در بخشی به شکل شبه جزیره در ناحیه  مرکز و ساحلی لبنان، در کنار دریای مدیترانه، این شهر یک بندر منطقه ای بسیار مهم نیز به شمار می رود.

این شهر قبل کشور به حساب می اید و مقر اصلی دولت لبنان  در آن قرار دارد. و همچنین نقش بسیار موثری در اقتصاد این کشور ایفا می کند. بخش های متعدد تجاری و شرکت های اقتصادی در منطقه مرکزی کلانشهر مثل بدارو، والحمرا و شارع ریاض الصلح قرار دارند.

بعد از جنگ های داخلی که در لبنان به وقوع پیوست، بر زیرساخت ها و فضای شهری آن بازسازی های زیادی صورت پذیرفت.

تاریخ و پیشینه

اگر به صورت گروهی و یا انفرادی با بلیط هواپیما بیروت به این شهر می روید، بد نیست تا در مورد تاریخ و پیشینه این شهر نیز بیشتر بدانید.

گفته می شود این شهر یکی از قدیمی ترین شهر های جهان است و اولین سکونت ها به حدود 5 تا 6 هزار سال پیش بازمی گردد.

در مستندات تاریخ که امروزه وجود دارد، شواهدی از ذکر نام این شهر در نامه ای که توسط عمرنا (Amarna) یکی از پادشاهان مصری نوشته شده است به چشم می خورد. که تاریخ آن به حدود 15 تا 16 قرن قبل از میلاد مسیح باز می گردد.

به طور کلی می توان ادوار تاریخی این شهر را به دوره های زیر دسته بندی کرد:

  • دوران فینیقی ها
  • عصر هلنیستی
  • زمان امپراطوری رومیان
  • قرون وسطا
  • حکومت عثمانی ها
  • دوران مدرن

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بیروت

اگر صرفه جوبی در زمان برای شما مهم است ما راه بسیار مناسبی را برای این سفر به شما پیشنهاد می کنیم و آن خرید اینترنتی بلیط هواپیما بیروت است.

اگر به صفحه فرووش آنیتیکت 24 سری بزنید، می تواند گزینه های متنوعی را پیش روی خود بینید. ما در اینجا به شما این امکان را می دهیم که بتوانید ارزانترین پرواز بیروت را رزرو نمایید و از طریق امکانات جستوجو در این سامان می توانید به راحتی بازه های زمانی متنوعی را برای پرواز به هر مقصدی که مورد نظر دارید در اختیار داشته باشید.

تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید تا به نتیجه مطلوبتان برسید:

  • به صفحه فروش بروید و یا از پیج اصلی سایت استفاده کنید.
  • شهر مقصد و مبدا را انتخاب نمایید.
  • بیبینید پروازی مستقیم را می خواهید یا سفری از طریق چند شهر.
  • می تواند تاریخ و تعداد مسافر را انتخاب کنید، همچنین کلاس پروازی مورد نظرتان را وارد نمایید.
  • با انتخاب موارد بالا به صفحه ای هدایت می شوید که در آن لیست کاملی از پرواز ها و اطلاعات ان ها را در اختیار دارید.
  • گزینه مورد نظرتان را انتخاب کرده و مراحل تکمیل خرید را انجام دهید.

قیمت بلیط هواپیما بیروت

بیش از این که قیمت بلیط هواپیما بیروت مهم باشد، باید نکات دیگری را نیز در نظر بگیرید. اگر سفر خود را از طریق یک آژانس مسافرت ترتیب داده اید، می توانید با خیالی آسوده منتظر سوار شدن به پرواز و گشت و گذار در شهری باشید که به عروس خاورمیانه معروف است.

اما اگر خود برای دوستان، خانواده و یا همراهان خود در تدارک سفر هستید بای موارد دیگری را نیز در نظر داشته باشید. گزینه هایی که به غیز از ارزانترین نرخ پرواز بیروت مطرح هستند.

دوراق بایید ببینید که هزینه سفر برای یک نفر چگونه خواهد بود، نرخ رزرو هتل، هزینه های جابجایی در شهر و نیز وعده های غذایی روزانه از جمله مواردی هستند که باید در نظر گرفته شوند. همچنین هزینه های مربوط به گردشگری.

بر اساس نرخ هایی که در گذشته گفته می شد، شما هزینه ای معادل 161 پوند بیروت، یا معادل 100 دلار آمریکا باید برای هر روز در نظر بگیرید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

معمولا کمتر در سفر های خارجی کمتر مردم به سراق بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان می روند. البته تگر زمان کافی و انعطاف پذیری در اختیار داشته باشید می توانید بر روی این نوع از بلیط هواپیما حساب کنید.

ولی اگر می خواهد یک سفر منظم و طبق برنامه داشته باشید بهتر است بر روی پرواز های سیستمی برنامه ریزی کنید. مخصوصا اگر سفر اول شما به این شهر است بهتر است برای رفتن هدفمند عمل کنید.