همیشه در طول تاریخ با توجه به نیاز های بشر به آب و محصولات کشاورزی برای اطعام خود و احشام، سرزمین های خوش آب و هوا میزبان انسان بوده است. در ایران نیز تمدن عیلامی ها نمونه بارز این حقیقت هستند که در ناحیه حاصلخیز و آبرفتی خوزستان قرار گرفته اند اما در آن سوی مرزها نمونه عالی تری از کشور لبنان و شهر بیروت وجود ندارد. قبل از توضیح درباره بلیط هواپیما تهران بیروت بهتری است اندکی با این شهر آشنا شوید.

 بزرگ‌ترین شهر لبنان و عروس خاورمیانه این شهر را لایق چنین لقبی می‌سازد. وجود آثار تاریخی با ارزشی که نظیرش در جهان وجود ندارد  در کنار آن استفاده و لذت بردن از موزه‌ها، رستوران‌ها و طبیعت زیبای بیروت می تواند بهترین مقصد برای سفر خارج از کشور شما باشد. هر چند این کشور در طول تاریخ خود سختی های زیادی از جمله جنگ 33 روزه و جنگ های جهانی به خود دیده است و بخشی از آثار تاریخی خود را از دست داده است اما هم چنان آثاری وجود دارد که می تواند شما را مسحور کند.

شهر بیروت پایتخت کشور لبنان می باشد که در منطقه ویژه حوزه دریای مدیترانه با مساحتی 85 کیلومتر مربعی جمعیت تقریبا 2.5 میلیون نفر را در خود جای داده است از ویژگی های بسیار جذاب این شهر آب و هوای مدیترانه ای آن می باشد به طوری که در تابستان گرمای شرجی بر آن غالب است و در زمستان هوی مطبوع و بارانی می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران بیروت

اواخر تابستان بهترین زمان برای  خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران بیروت می باشد چرا که با توجه به شرایط آب و هوای حاکم بر این شهر هنوز بسیار شرجی نمی باشد و از همه مهم تر متقاضیان کمتری برای این بلیت می باشد که باعث ارزان شدن نرخ بلیط می شود.

قیمت بلیط هواپیما تهران بیروت

 اوج فصل گردشگری در این کشور  اوایل پاییز می باشد لذا اگر به دنبال رزرو بلیط هواپیما تهران بیروت با قیمت حداقلی می باشید بهتر است که زمان دیگری را برای پرواز انتخاب کنید. شما می توانید نگرانی بابت شرایط آب و هوایی نداشته باشید چرا که بر خلاف دیگر کشورهای خاورمیانه دارای آب‌ و‌ هوایی معتدل و چهار فصل است.

کشور لبنان و شهر بیروت آب و هوایی مدیترانه ای دارد. زمستان های این شهر سرد و تابستان های آن بسیار گرم است. بنابراین بهترین زمان سفر به بیروت در فصل های بهار و پاییز است. بنابراین احتمالا در این فصل ها قیمت بلیط هواپیمای تهران بیروت نیز افزایش می یابد.

با توجه به مسافت 1463 کیلومتری از تهران تا این شهر بدون تردید رزرو بلیط هواپیما بیروت بهترین گزنه برای سفر به این شهر می باشد. چرا که شما می توانید در کمتر سه ساعت از طریق ایرلاین های پوشش دهنده این مسیر خود را به این شهر شگفت انگیز برسانید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

سایت آنی تیکت24 با پشتیبانی شبانه روزی توانسته مورد استقبال مردم قرار گیرد. از ویژگی های جذاب این شهر امکان ارائه رزرو بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری برای پروازهای این مسیر های خارجی و داخلی پر طرفدار نظیر بلیط هواپیما تهران می باشد.

این کشور با وجود جاذبه های فراوان خود به عروس خاورمیانه مشهور می باشد. از جمله جاذبه های تاریخی شگفت انگیز این کشور می توان به موزه ملی بیروت(وجود آثار تاریخی کم نظیر باستانی و قرون‌وسطایی)، کلیسای بانوی ما(کلیسای مجسمه‌ای غول‌پیکر از مریم مقدس که یک مکان زیارتی است)،

صخره‌ های کبوتر( صخره های بی مانند که در درون دریا واقع شده اند و منظره ای کم نظیر را بوجود آورده)، موزه سرسق(موزه هنرهای معاصر بیروت)، دانشگاه آمریکایی بیروت(یکی از ۳۰۰ دانشگاه برتر جهان)، حمام ‌های رومی(یکی از اماکن تاریخی دارای چهار بخش شگفت انگیز)، روستای سیفی، مسجد محمد امین، بعلبک(یکی از آثار ثبت‌شده در فهرست میراث جهانی یونسکو )، بیبلوس(یکی دیگر از آثار میراث جهانی یونسکو )اشاره کرد که ممکن است زمان پرواز بلیط هواپیما تهران به بیروت شما را به تاخیر بیاندازد.