بندرعباس و تبریز دو شهر کاملا متفاوت از لحاظ جغرافیا، فرهنگ، آداب و رسوم و نوع آب و هوا می باشد. با توجه به فاصله ی طولانی این دو شهر راحتترین راه برای سفر و جابه جایی بین دوشهر، خرید بلیط هواپیما بندرعباس تبریز و خرید بلیط هواپیما تبریز به بندرعباس می باشد.

برج ساعت تبریز یکی از بناهای مشهور این شهر می باشد؛ که درسط در مرکز شهر واقع شده است. اگر حتی قصد بازدید از برج ساعت مشهور را نداشته باشید، خواسته و ناخواسته در عبور از خیابان های شهر این برج را خواهید دید. اگر دوست دارید دقیقتر و اختصاصی از این برج دیدن کنید، باید پس از تهیه بلیط  هواپیما تبریز، بایدبه میدان ساعت واقع در خیابان امام خمینی بروید. وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی های شهری، اتوبوس، مترو و بی آرتی ها شما را به این خیابان می برند. اگر در هتل های نزدیک به این منطقه نیز اقامت داشته باشید، پیاده نیز می توانید برای بازدید از برج بروید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس تبریز

ساخت این سازه مربوط به سالهای بعد از اتمام جنگ جهانی دوم است و بیشتر به عنوان ساختمان شهرداری استفاده می شده است و هم اکنون نیز به عنوان عمارتی ارزشمند تحت عنوان موزه ی شهرداری مشغول به فعالیت می باشد. اثار و اشیا بسیار ارزشمندی در این موزه نگهداری می شودکه پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس تبریز می توانید از آنها دیدن کنید. به عنوان مثال نقشه های قدیمی و تاریخی از شهر و کلید طلایی تبریز از جمله آثار بسیار ارزشمند موجود دراین موزه می باشند.

سوغات این شهر بسیار متنوع می باشد از شیرینی های خوشمزه گرفته تا صنایع دستی منحصر به فرد شهر. رشته ختایی یکی از سوغات خوشمزه شهر می باشد که شاید مشابه آن را در استانبول نیز مشاهده کرده باشید. این شیرینی در ترکیه به نام تل کادایف معروف است. چوروتمه یکی دیگر از سوغات قدیمی این شهر می باشد که شاید نتوانید به راحتی آنرا پیدا کنید. ولی طعم بی نظیر آن ارزش گشتن و پرس و جو در بازار بزرگ تبریز را دارد.

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس تبریز

راحت الحلقوم و اریس دو سوغاتی و شیرینی های محبوب این شهر می باشد که در بسته بندی ها و جعبه های رنگارنگ زیبا برای فروش ارائه می شود. جدا از طعم فوق العاده و ظاهر زیبای این شیرینی، بسته های شکیل آن، این شیرینی را به عنوان سوغات بسیار مناسب می کند. پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما بندرعباس تبریز می توانید در فرودگاه به وفور این سوغات را مشاهده کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و احظه آخری

باقلوا و قرابیه تبریز نیز به قدری در میان سوغات تبریز مشهور می باشد که دیگر نیازی به معرفی ندارد. یکی دیگر از سوغات متفاوت این شهر که پس از رزرو بلیط چارتر می توانید به وفور ببینید، شکلات تسببیحی می باشد. این شکلات بسیار طبیعی و در نگاه اول شاید تفاوت آن را با یک تسبیح چوبی متفاوت نشوید. اما در واقع این تسبیح، یک تسبیح شکلاتی خوراکی است که می توانید پس از اتمام ذکر آنرا میل کنید و شیرینی عبادت را در لحظه بچشید.

لبنیات و عسل تبریز نیز از کیفیت بسیار عالی برخور دار است که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما بندرعباس از آنها تهیه کنید. البته برای خرید این گونه محصولات به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. زیرا به هرحال در همه جا افرادی که به دنبال کسب سود بیشتر محصولات بدون کیفیت ارائه می دهند پیدا می شود.