اگر شما یک تاجر در قشم هستید و دوست دارید معاملاتتان را در کشور گسترش دهید باید مراکز خرید شهرهای دیگر را بشناسید. تبریز نیز دارای مراکز خرید فوق العاده ای می باشد و که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما قشم تبریز به آنها مراجعه کرده و اجناس خود را به آنها معرفی کرده و بتوانید تجارت خود را گسترش دهید.

پس از خرید بلیط هواپیما تبریز می توانید هتل لاله پارک را رزرو کرده و به راحتی به مرکز خرید لاله پارک سر بزنید، این مرکز خرید در تبریز یک مرکز خرید فوق العاده و بسیار لوکس می باشد. شاید با مراجعه به این مرکز خرید دیگر دوست نداشته باشید به دیگر مراکز خرید دیگر سر بزنید. این مجتع بهترین پاساژ برای دوستداران پوشاک ترک می باشد. در این مرکز خرید می توانید انواع برندهای مشهور دنیا و الخصوص ترک را پیدا کنید. همچنین در طبقه بالای پاساژ یک مجموعه فودکورت بزرگ وجود دارد که می توانید برای رفع خستگی به آن مراجعه کنید. همچنین این مجموعه دارای یک سینما و شهربازی می باشد که بر محبوبیت این مجموعه افزوده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم تبریز

اگر محصولات شما مربوط به کودک و نوزاد می باشد، می توانید به مرکز خرید ستاره باران مراجعه کنید. این مرکز خرید تخصصی ملزومات بارداری، نوزاد و کودکان می باشد. همچنین کسانی که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم تبریز به دنبال خرید یک سیسمونی متفاوت می باشند این مرکز خرید گزینه ای بسیار عالی می باشد. این مرکز خرید همچنین مجهز به یک شهربازی و آتلیه مخصوص کودک می باشد. مرکز خرید ستاره باران در بولوار 22 بهمن قرار دارد و بسیار محبوب خانواده های می باشد.

مراکز خرید لوکس تبریز بسیار زیاد می باشد که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما قشم از آن ها دیدن کنید. یکی دیگر از این مراکز خرید فوق العاده مرکز خرید اطلس می باشد. اگر در زمان جشنواره ها و تخفیفات فصلی به این مرکز خرید مراجعه کنید می توانید یک خرید فوق العاده از بهترین برندهای رک را تجربه کنید.

قیمت بلیط هواپیما قشم تبریز

مرز خرید برج بلور یکی دیگر از مراکز خرید فوق العاده زیبا با اجناس شیک و گران قیمت می باشد که خاص پسندان می توانند پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما قشم تبریز به آن مراجعه کنند. اجناس موجود در این مرکز خرید فوق العاده لوکس و همچنین گران قیمت می باشد. برای تجربه ی یک خرید ارزان و با کیفیت می توانید قبل از برگشت و رزرو بلیط هواپیما تبریز به قشم به مرکز خرید رویال مراجعه کنید.

در این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک، کیف، کفش و .. را با قیمتی مناسب تهیه کنید و از سالن بولینگ و شهربازی آن نیز استفاده کنید. این مرکز خرید در میان جوانان بسیار پرطرفدار می باشد. همچنین وجود کافی شاپ و رستوران ها از دیگر امتیازات این مرکز خرید می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

یکی دیگر از مراکز خرید تبریز که دارای معماری بسیار زیبا می باشد مرکز خرید مارپیچ آن به نام مرکز خرید برج شهر می باشد. این مرکز خرید در بولوار 29 بهمن قرار گرفته است که پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری از آن دیدن کنید. این مرکز خرید به غیر از شنبه و دوشنبه ها به صورت شبانه روزی باز می باشد.