تبریز مانند اصفهان یکی از شهرهای اصلبی ایران محسوب می شود، این شهر بزرگ و کلان شهر در شمال غربی ایران واقع شده است. این شهر قلب اقتصادی، صنعتی، نظامی ایران در غرب را تشکیل می دهد. برای بازدید از جاذبه های گردشگری بیشمار این شهر، بلیط هواپما اصفهان تبریز، و بلیط هواپیما تبریز به اصفهان را تهیه کنید و خودتان مجری یک تور به یاد ماندنی باشید.

مسجد جامع تبریز، یک بنای قدیمی با ارزش مربوط به دوره ی سلجوقی است. این مسجد را به عنوان مسجد جمعه، مسجد مرکزی و مسجد جامع کبیر نیز می شناسند. این مسجد چندین بار مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است. این مسجد در عین سادگی دارای معماری بسیار زیبایی می باشد و این پارادوکس به ابهت آن افزوده است. برای بازدید از این مسجد پس از خرید بلیط هواپیما تبریز باید سراغ خیابان ملا احمد را بگیرید. از این خیابان به راحتی به مسجد خواهید رسید. اگر پس از اقامه نماز ظهر در این مسجد تاریخی زیبا، برای صرف نهار دنبال یک رستوران عالی می گردید؛ رستوران بلیغ با طبخ انواع غذاهای محلی تبریز و غذاهای اصیل ایرانی در فاصله ی نزدیکی از شما قرار دارد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان تبریز

مکان دیگری که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان تبریز که در نزدیکی مسجد جامع نیز می باشد؛ بازار بزرگ تبریز است. بازار بزرگ تبریز به عنوان بزرگترین بازار مسقف ایران ثبت ملی شده است. این بازار دارای بازارچه های کوچک زیادی می بشد که هرکدام مخصوص فروش یک محصول خاص می باشد. این بازار برای خرید سوغات بسیار مناسب می باشد. پس حتما قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما اصفهان سری به این بازار بزنید. این بازار محل عبور جاده ی ابریشم بوده است و برای ایران از دیرباز حائز اهمیت بوده است.

همانطور که می دانید جاده ی ابریشم جاده ای تجاری که شرق، غرب و جنوب آسیا را بهم متصل می کنند، و حتی به آفریقا و اوروپا نیز راه داشته است. این راه بزرگترین راه تجاری دنیا بوده است. این جاده برای ایران بسیار اهمیت داشته است زیرا منبع درآمد بسیار خوبی برای ایران محسوب می شده است. البته در این بین اهداف سیاسی و فرهنگی اش را نیز محقق می کرده است.

قیمت بلیط هواپیما اصفهان تبریز

اگر دوست دارید بازار فرش تبریز را از نزدیک ببنید باید به بازارچه مظفریه سر بزنید. فرش تبریز و مخصوصا فرش دستباف تبریز در ایران و در جهان شهرت جهانی دارد. و سالانه تعداد زیادی فرش به خارج از ایران صادر میشود. قطعا خرید فرش دستباف با قیمت های نجومی بازار امروز، زیاد مقرون به صرفه نخواهد بود اما می توانید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما اصفهان تبریز از نزدیک شاهد این هنر زیبا و چشم نواز باشید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

رزرو ارزانترین بلیط شما را وارد دنیایی از زیبایی و شگفتی در این شهر می کند. این شهر که زمانی به عنوان پایتخت ایران شناخته می شده است دارای آثار و بناهای شگرف و زیبایی می باشد که پس از گذشت قرن ها هنوز از زیبایی و کیفیت آن کاسته نشده است. قبل از برگشت و خرید بلیط چارتر و یا بلیط لحظه آخری بازدید از بازار تاریخی تبریز را از قلم نیندازید.