یکی از زیباترین موزه های تبریز که پس از خرید بلیط هواپیما زنجان تبریز باید حتما از آن دیدن کرد، موزه مشروطیت آن می باشد.  تبریز در زمان قاجار و همچنین پهلوی به عنوان یک شهر مهم و تاثیرگذار شناخته می شده است. این خانه رازهای زیادی را در دل خود پنهان کرده است. برای بازدید از این خانه ی موزه مانند پس از خرید بلیط هواپیما تبریز باید با استفاده از اتوبوس یا تاکسی به خیابانی به نام راسته کوچه بروید.

در اطراف این موزه جاذبه های گردشگری زیاد دیگری نیز وجود دارد که می توانید پس ازاتمام بازدید از خانه مشروطیت از آن دیدن کنید. کلیسای مریم مقدس، خانه امیر نظام ( یا همان موزه ی قاجار)، موزه ی سفالگری و موزه ی استاد شهریار از دیدنی های اطراف خانه مشروطیت می باشد، پس خودتان را برای یک تور کامل آماده کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما زنجان تبریز

صاحب این خانه شخصی به نام حاج مهدی کوزه کنانی بوده است و محل اجتماع بزرگان و روشنفکران تبریز برای تصمیم گیری های مهم بوده است.  ستارخان، باقرخان، ثقه الاسلام تبریزی برخی از شناخته ترین چهره هایی هستند که به این خانه رفت و آمد داشته اند.  این عمارت زیبای دو طبقه با پنجره های رنگی زیبایش شما را متحیر خواهد کرد.

هنر و ذوق معمار خانه را می توان بارها تحسین کرد و چطور با کمترین امکانات خانه ای زیبا با آجر بنا کرده است. در این خانه علاوه بر مجسمه های رجال سیاسی، اسناد با ارزشی از دوران مشروطیت را خواهید دید. همچنین یک دستگاه چاپ بسیار قدیمی نیز که برای چاپ اعلامیه ها استفاده می شده است را نیز خواهید دید. روزگاری این خانه شاهد داستان ها و ماجراهای هیجان انگیز و گاهی غم انگیز بوده است. جریاناتی که منجر به سقوط حکومت پهلوی شده است از همین خانه های کوچک آغاز شده است.

قیمت بلیط هواپیما زنجان تبریز

افراد برای ورود به این خانه کلمه ی رمزی داشته اند تا از ورود افراد متفرقه و ناشناس آگاه شوند و بتوانند راحتتر به فعالیتهای انقلابی خود بپردازند. بهتر است اگر پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما زنجان تبریز قصد بازدید از دیگر جاذبه های این شهر را دارید، زمانتان را تقسیم بندی کنید تا بتوانید از وقتتان کمال استفاده را بکنید.

موزه ی استاد شهریار یکی دیگر از جاذبه های دیدنی این شهر می باشد که می تواند آشنایی با محل زندگی این شاعر دل سوخته بسیار جالب باشد. داستان زندگی شهریار و وصف عاشقی آن چیزی نیست که بر کسی پنهان باشد. این شاعر برای یکبار عاشق شد و برای همیشه وفادار بر عشقش ماند و در تنهایی و فراق عشقش گذر زندگی کرد. قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما زنجان به دیدن خانه ی این استاد شهر و ادب بروید تا با مسیر فکری ایشان بهتر آشنا شوید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بازدید از این موزه گنجی ارزشمند برای دوستداران شعر و ادبیات فارسی می باشد که پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری و قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما تبریز به زنجان انجام می دهند. مشهورترین قطعه استاد محمد حسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار حیدر بابا می باشد که می توانید نسخه ای قدیمی این مجموعه را در موزه مشاهده کنید. همچنین از فروشگاه موزه از مجموعه کتاب های شعر این استاد خریداری کنید.