تبریز یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی دارای جاذبه گردشگری فرهنگی بیشماری می باشد که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما خرم آباد تبریز از آن دیدن کنید. این شهر دارای یک فرودگاه بین المللی می باشد که دسترسی اماکن گردشگری، تفریحی و تاریخی این شهر را راحت تر کرده است. نام این فرودگاه، فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز می باشد.

مشاهیر بساتر زیادی در این خطه چشم به جهان گشوده اند؛ شاعران، هنرمندان، نویسندگان، ورزشکاران، علما، پادشاهان و قهرمانان بسیار زیادی را می توان نام برد که همه متولد این شهر می باشند و برای آشنایی با شهر هنرمندان این مرز و بوم کافب است بلیط هواپیما تبریز زا تهیه کنید. در میان نام شاعران، اسامی افرادی مانند بهجت تبریزی متخلص به شهریار، پروین اعتصامی اولین شاعر زن ایرانی، خاقانی بزرگترین قصیده سرای ایرانی و صائب تبریزی به چشم می خورد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما خرم آباد تبریز

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما خرم آباد تبریز از نزدیک با محل ولادت پادشاهان ایران زمین آشنا شوید و از نزدیک با این شهر هزار و پانصد ساله ی ایرانی ملاقات داشته باشید. این شهر در طول تاریخ بارها مورد هجوم دشنان و بیگانگان قرار گرفته است و به کلی ویران گشته است ولی دوباره سرپا ایستاده است و به حیات خود ادامه داده است.

ارگ تبریز و مسجد کبود آن دو بنای قدیمی بسیار کهن شهر می باشد که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما تبریز به خرم آباد از آن دیدن کنید و از دیدن معماری ایرانی لذت ببرید. مسجد کبود به خاطر تزئینات کاشی کاری به کار رفته در آن به این نام مشهور می باشد. ارگ تبریز نیز یکی دیگر از بناهای قدیمی و زیبای شهر می باشد که مورد بی توجهی مسولین در دوره های مختلف قرار رفته است و اکنون تنها بخشی از آن باقی مانده است.

قیمت بلیط هواپیما خرم آباد تبریز

یکی از جاذبه های بسیار زیبای شهر بازار بزرگ تبریز می باشد. این بازار به عنوان بزرگترین بازار سرپوشیده در ایران شناخته می شود و دارای معماری بسیار زیبا و جالبی می باشد. در این بازار حدود 6500 مغازه و 25 بازارچه خواهید دید. همچنین شامل یک مدرسه، مسجد و حمام نیز می باشد. برای رفتن به بازار سنتی تبریز باید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما خرم آباد تبریز خودتان را به کوچه ملااحمد برسانید. می توانید در این بازار یک خرید فوق العاده را قبل از برگشت و رزرو بلیط هواپیما خرم آباد تجربه کنید.

بهترین یادگاری از یک شهر که می توانید برای خود تهیه کنید خرید سوغات آن شهر می باشد و برای خرید سوغاتی عالی باید به بازار آن شهر مراجعه کنید. چرم تبریز بسیار عالی می باشد و دارای محصولات متنوعی مانند دستبند، کیف کفش، کاپشن و .. می باشد که می توانید با قیمت مناسب برای خود از بازار تهیه کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

همچنین هنر سفال، سرامیک، قالیبافی ، قلم زنی منبت کاری جز کارهای می باشد که در این شهر دارای قدمت بسیار طولانی دارد و دارای صنایع دستی بسیار ارزشمندی می باشند که می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری تهیه نمایید. سوغات خوراکی این شهر محصولاتی مانند نوقا، آجیل، قرابیه و لبنیات می باشد. محصولات لبنی این شهر به علت نوع آب و هوای بسیار عالی و مراتع سرسبزش بسیار با کیفیت و خوش طعم می باشد. طبق شواهد قدمت این بازار به دوره ی سلجوقیان برمی گردد و در مسیر جاده ی ابریشم قرار داشته است.

این بازار در پی زلزله هایی که رخ داده است چندین بار ویران گشته است و سپس مرمت شده است. همچنین در طی حکومت های مختلف بخش های مختلفی به آن افزوده گشته است و بر وسعت آن افزوده شده است. این بازار محل اصلی کسب و کار و تجارت افراد محسوب می گشته است و پس از گذشت قرن ها اهمیت خود را در اقتصاد حفظ کرده است.