اگر ساکن کیش هستید، سفر کیش به تبریز با خرید بلیط هواپیما کیش تبریز تجربه ای متفاوت برایتان خواهدبود. کیش جزیره ای در استان هرمزگان که سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر می باشد، حتی گرمای تابستان و هوای شرجی این فصل نمی تواند از تعداد مسافرین آن بکاهد. شما که به این نوع آب و هوا عادت دارید حتما باید تابستان را برای سفر به تبریز انتخاب کنید و اقدام به خرید بلیط هواپیما تبریز کنید.

علت این پیشنهاد این است که تبریز دارای آب و هوای سرد و معتدل می باشد، از نیمه ی شهریور به بعد، هوا رو به خنکی می رود و قطعا برای کسی که به آب و هوای گرم و شرجی عادت دارد که شاید اوج سرمای زمستانش دمای هوا به 18 درجه سانتی گراد برسد؛ تحمل آب و هوای سرد شهر دیگر سخت باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش تبریز

حالا که خرید اینترتی بلیط هواپیما کیش تبریز را انجام داده اید . گشت و گذار در این شهر را آغاز کرده اید. وقتی صحبت از جاذبه های گردشگری این شهر می شود پارک ایل گلی مانند الماسی در میان جاذبه های شهر می درخشد. حتما باید برنامه های بازدید تان را طوری نظم ببخشید که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما تبریز به کیش از این پارک دیدن کند.

این پارک با دارا بودن جاذبه های طبیعی و فرهنگی به یک مکان گردشگری محبوب تبدیل شده است . کمتر کسی  می باشد که به این شهر سفر کند و دوست نداشته باشد از این پارک دیدن کند. برای بازدید از این پارک می توانید از مترو استفاده کنید. نزدیکترین ایستگاه به این پارک، ایستگاه ال گلی می باشد. پس از یک پیاده روی بسیار کوتاه خود را مقابل ورودی این پارک خواهید دید.

قیمت بلیط هواپیما کیش تبریز

همانطور که می دانید کیش یک جزیره ی محبوب و پر مسافر در تمام ایام سال می باشد که تعداد مسافر در برخی از فصل ها و تعطیلات مناسبتی بیشتر هم می شود. برای همین قیمت بلیط هواپیما کیش تبریز در ایام مختلف متفاوت خواهد بود. حال که در پارک ایل گلی هستید، کمی با تارخ ساخت و ساز و شکل گیری این پارک آشنا شوید.

این پارک در دوره ی سلطنت آق قویونلوها ایجاد شده است و ابتدا فقط دارای استخر بوده است که از آب استخر برای آبیاری زمین های زراعی استفاده می شده است. در دوران صفویان این پارک و استخر به زباله دانی تبدیل شد. تا دوباره در زمان پادشاه قاجار به آن رسیدگی شد و عمارت دو طبقه ای زیبا در آن ساخته شد. در زمان پهلوی نیز آن پارک به یک مکان تفریحی زیبا تبدیل شد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

پیدا کردن بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری در مسیر کیش همانقدر که می تواند راحت و آسان باشد، می تواند بسیار مشکل و با قیمتی بالا باشد. بستگی به فصل سفر دارد. خرید بلیط هواپیما کیش با توجه به وجود تنوع ایرلاین های هواپیمایی که به این مقصد سفر می کنند، کار سختی نیست. پارک ایل گلی دارای کافه، رستوران، مارکز بازی گلف، بلیارد، اسکیت و مسیرهای پیاده روی، آلاچیق و دیگر تفریحات می باشد. خبر خوب و هیجان انگیز برای بازدیدکنندگان این پارک این است که این پارک اینترنت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرارمی دهد که می توانید از آن برای مطالعه و تحقیق استفاده کنید.