موزه تاریخی طبیعی تبریز یکی از جاذبه های فوق العاده تبریز می یاشد که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما کرمانشاه تبریز از آن دیدن کنید. برای بازدید از این موزه جذاب باید پس از خرید بلیط هواپیما تبریز، باید به بولوار آزادی بروید، این موزه در خیابانی بین خیابان امام و خیابان رزقیان قرار دارد.

در این موزه با دنیایی از دنیایی از گونه های مختلف حیوانات که تاکسیدرمی شده اند مواجهه می شوید. این گونه های مختلف از سرار کشو و مخصوصا از داخل استان آذربایجان شرقی جمع آوری شده است. با مراجعه به این موزه می توانید با گونه های مختلفی از جیوانات، پرندگان، پستانداران، خزندگان، حشرات و دیگر گونه های حیوانات اهلی آشنا شوید و اطلاعات جامعی در مورد محل زندگی آن ها، نوع غذا، نوع آب و هوای مناسب کسب کنید. این موزه برای دانش آموزان، دانشجوها و محققان بسیار مفید و کاربردی می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمانشاه تبریز

این موزه بزرگترین موزه تاریخ طبیعی در ایران می باشد که شانس آن را خواهید داشت پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمانشاه تبریز از آن دیدن کنید. در این موزه حدود 38 گونه پستاندار، 49 نوع پرنده، 13 گونه خزنده و 9 گونه آبزی می باشد. همچنین دارای دو فسیل با قدمتی بیش 50 میلیون سال می باشد. پس از بازدید از این موزه قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کرمانشاه می توانید در رستوران های نزدیک به این موزه یک وعده غذای خوشمزه میل کنید. رستوران گل ها و رستوران سنتی هزار دستان نام برخی از رستوران های نزدیک به این موزه می باشد که دارای کیفیت غذایی بسیار عالی می باشد.

پس از بازدید از این موزه سری به پارک ایل گلی بزنید. دسترسی به این پارک به راحتی  با مترو امکان پذیر می باشد. این پارک یکی از تفرجگاه های بسیار محبوب میان افراد شهر مخصوصا جوانان می باشد. پس از مراجعه ی به این پارک جوانان زیادی را می بینید که برای گذراندن اوقات فراغت خود به این پارک مراجعه کرده اند.

قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه تبریز

این پارک نگین به عنوان نگین جاذبه های گردشگری شهر شناخته می شود و به عنوان قطب گردشگری تبریز شناخته می شوودکه پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه تبریز می توانید از آن دیدن کنید. علاوه بر طبیعت فوق العاده زیبای پارک، تفریحات زیادی است که می توانید در این پارک انجام دهید و قبل از رزرو بلیط هواپیما تبریز به کرمانشاه خاطره ای فراموش نشدنی در ذهن خود ثبت کنید.

دریاچه عینلی، برج ساعت، خانه حیدرزاده، موزه قاجار، ارگ تبریز و مسجد کبود نیز از جاذبه های اطراف این پارک می باشد. در وسط این باغ زیبا یک دریا مصنوعی وجود دارد که در صورت تمایل می توانید قایقی کرایه کرده و در این دریاچه قایقرانی کنید و عکس های زیبایی ثبت کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

در صورت خستگی می توانید به کافه ی پارک مراجعه کرده و یک فنجان قهوه ی ترک بنوشید و از مزه ی واقعی قهوه ی ترک لذت ببرید. همچنین می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری در مسیرهای پیاده روی پارک، پیاده روی کنید و از عمارت زیبای درون باغ دیدن کنید.