با سفر به تبریز با خرید بلیط هواپیما رشت تبریز، و رفتن به مجموعه تفریحی آمند یک روز به یادماندنی را برای خود خلق کنید. این مجموعه گردشگری که با نام مجموعه سیمرغ نیز شناخته می شود، در نزدیکی وستای آمند، در منطقه ی صوفیان واقع شده است. این مجموعه گردشگری برای دوستداران گردشگری روستاها و افرادی که به ورزش های آبی علاقه مند هستند، یک انتخاب عالی می باشد. اگر دوست دارید بدانید این مجموعه ذارای چه امکانات و تفریحاتی را در اختیار مراجعه کنندگانش قرار می دهد ادامه ی مطلب را بخوانید.

ابتدا بهتر است بدانید آدرس این منطقه ی گردشگری کجا می باشد. پس از خرید بلیط هواپیما تبریز، با استفاده از تاکسی های فرودگاه می توانید به راحتی به این مجموعه بروید. اگر دوست دارید در هزینه هایتان صرفه جویی کند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید، باید سوار اتوبوس های مرند شوید. در 32 کیلومتری جاده مرند پیاده شوید و به سمت جاده آمند بروید. پس از طی مسافتی حدود 18 کیلومتر مجموعه تفریحی آمند را خواهید دید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت تبریز

این مجموعه دارای 80 هکتار وسعت است و هنوز برخی از فازهای آن به طور کامل افتتاح نشده است. اما بازهم تفریحات بسیار متنوعی را در خود جای داده است. این مجموعه به علت واقع شدن در کنار سد آمند و دور از آلودگی های شهری دارای آب و هوای بسیار دلچسب می باشد. خرید اینترنتی هواپیما رشت تبریز، روشی برای لذت بردن در مجموعه تفریحی آمند می باشد.

در اینجا گذر زمان را حس نخواهید کرد. امتحان کردن تفریحات مهیج اسکی روی آب، جت اسکس و قایقرانی، برخی از تفریحات این مجموعه می باشد. می توانید برناه می سفر خود را طوری بچینید، که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما رشت، یک روز کامل را در این مجموعه سپری کنید.

قیمت بلیط هواپیما رشت تبریز

قیمت بلیط هواپیما رشت تبریز در انتخاب روز پرواز بسیار متاثر خواهد بود. مسلما انتخاب پرواز در اواسط هفته مناسبتر از اواخر هفته خواهد بود. در آخر هفته همه این مکان را برای تعطیلات انتخاب می کنند و علاوه بر شلوغی زیاد مجموعه، باعث افزایش قیمت بلیط هواپیما رفت و همچنین بلیط هواپیما تبریز به رشت می شود.

فازهای بعدی این مجموعه که در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد، شامل هتل لوکس، سوییت های آپارتمانی، زمین فوتبال، کلوپ اسب سواری، زمین گلف، کافه ورستوران های سنتی و کلاسیک و باغ وحش می باشد. انجام پروژه های بزرگ نیازمند مدیرانی شایسته و صبور می باشد که با جذب اعتبار و تخصیص آن به کارهای عمرانی در پیشرفت و آبادانی شهر ها بکوشند. با کامل شدن این پروژه افراد زیادی صاحب شغل و درآمد خواهند شد و به چرخه ی اقتصاد کمک زیادی خواهد کرد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

خرید بلیط چارتر به معنای پذیرفتن قوانین چارتری بلیط هواپیما می باشد. اگر این قوانین را به طور کامل نمی دانید بهتر است قبل از اقدام به خرید این گونه بلیط ها اطلاعات لازم را کسب نمایید. بعضی ایرلاین ها دارای قوانین متفاوتی می باشند. بلیط لحظه اخری متفاوت با بلیط چارتر می باشد. این گونه بلیط ها می تواند ارزانتر و یا گرانتر از معمول باشد و به سیاست ایرلاین در نرخ گذاری بلیط بستگی دارد. پس از بازی و تفریح اگر غذا همراه خود ندارید، می توانید در رستوران نزدیک به دریاچه نهار خود را صرف کنید و از تماشای دریاچه لذت ببرید.