آگاهی از مقصد جزو نیاز های هر مسافر می باشد چرا که مدیریت زمان سفر در اقتصادی شدن سفر بسیار کمک می کند از این رو ما قصد داریم تا شما را در رزرو بلیط هواپیما تهران تفلیس در جهت آگاهی بخش از این کشور همراهی نماییم چرا که سفر های خارج کشور چیزی است که بسته به روابط تجاری و سیاسی ممکن است همیشه برقرار نباشد پس باید بیشترین لذت را از اولین سفرتان ببرید و هیچ چیز را به سفر بعدی موکول نکنید.

در سالیان اخیر توسعه روابط تجاری و گردشگری مابین دو کشور و لغو روادید برای ایرانیان، موجب شده است که تورهای گردشگری بسیاری با تبلیغات مناسب امکان برقراری سفر های مستقیم از طریق رزرو بلیط هواپیما تفلیس را فراهم کنند که با استقبال گرم هم وطنان همراه شد. به گونه ای که بر اساس آمارهای موجود در وزارت گردشگری گرجستان، در سال ۲۰۱۶ پذیرای ۱۴۸ هزار گردشگر ایرانی بوده است، اما در سال بعد و پس از لغو دریافت ویزا، این رقم به ۳۲۳ هزار نفر رسیده که با رشدی ۱۱۸ درصدی همراه بوده است.

شاید در سالیان اخیر اگر اهل ورزش وزنه برداری باشید نام لاشا تالاخادزه را شنیده باشید شخصی که توانست رکورد بهداد سلیمی و حسین رضازاده را پشت سر بگذارد و لقب سنگین وزن ترین مرد این مسابقات را به خود و کشور گرجستان ثبت نماید از آنجا بود که برای بسیاری از جوانان نسل جدید نام کشور گرجستان در ذهن ها ماندگار شد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران تفلیس

یکی از معتبرترین سایت های فروش اینترنتی بلیط هواپیما تهران تفلیس آنی تیکت24 می باشد که با رویکردی جدید سعی در کسب رضایت حداکثری مسافران دارد. شما قادر خواهید بود تا پس از ثبت نام بسیار ساده در این سایت و با انتخاب زمان و مبدا و مقصد خود از لیست بلند بالای پروازها یکی را انتخاب نمایید و به فکر سفرتان باشید حتی قادر خواهید بود تا بلیط هواپیما تفلیس به تهران را همزمان با مسیر رفت رزرو نمایید.

تفلیس، باتومی، مستیا، اسپانتسمیندا(Stepantsminda)، متسختا ( Mtskheta )، تلاوی ( Telavi )، روستای اوشگولی ( ushguli ) از جمله مهمترین شهر های و نقاط کشور گرجستان می باشند که بطور خلاصه به توضیح آنها می پردازیم؛

قیمت بلیط هواپیما تهران تفلیس

با توجه به افزایش نرخ ارز در سالیان اخیر تنها اقشار مرفه جامعه امکان سفر به خارج کشور را دارند و اقشار متوسط جامعه از این نیاز طبیعی محروم مانده اند که یکی از مهمترین دلایل آن افزایش قیمت بلیط هواپیما تهران تفلیس به عنوان یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگری ایرانیان می باشد. به منظور لذت حداکثری از سفرتان می توانید با رزرو پرواز های فرست کلاس یا بیزینس از ایرلاین های معتبر سفر خاطره انگیزی را را برای خود بجای بگذارید.

 تفلیس، بزرگ ترین شهر و پایتخت کشور گرجستان، قدمتش به قرن پنجم میلادی باز می گردد جایی که به دلیل وجود چشمه های آب گرم مورد توجه پادشاه امپراتوری باستانی ایبری قرار گرفت و تا به امروز، تفلیس به عنوان  یک نقطه استراتژیک و زیبا پایتخت پادشاهان مختلف بوده و توانسته است با توسعه امکانات گردشگری این روند را توسعه دهد و زبانزد توریست ها باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اگر چه سفر به کشور با قدمت و تاریخی همچون گرجستان برای ما ایراینی ها بسیار جذاب می باشد اما اگر شرایط ایده آل تری مانند امکان رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری ایجاد شود تمایل ما برای این مسافرت به حداکثر خود می رسد.

باتومی بهترین تفریحگاه های ساحلی در گرجستان، مستیا، شهری کوهستانی در دامنه کوه های قفقاز در شمال غربی این کشور، اسپانتسمیندا، برترین و قدیمی ‌ترین شهرهای این کشور، روستای اوشگولی ثبت شده در میراث جهانی یونسکو اینها تنها بخشی از زیبایی های کشور زیبای گرجستان می باشد که باید قبل از رزرو بلیط هواپیما تهران از آنها بازدید بفرمایید.