احداث باند فرودگاه در این جزیره کوچک که در حدود 14 کیلومتر مربع وسعت دارد، و انجام پرواز هایی با بلیط هواپیما ابوموسی تهران در سال های اخیر یکی از گام ههای بسیار مثبتی بود که بر داشته شد.

به این دلیل که متاسفانه از سال های گذشته، بیگانگان و مخصوص کشور های عربی حاشیه خلیج فارس بار ها سعی داشته اند که تمامیت و حاکمیت عرضی ایران را بر این جزیره زیر سوال ببرند.

اما ایجاد این خط هوایی و پرواز های مستقیم به پایتخت کشور گام بسیار مهمی در تثبیت سیطره به حق کشور عزیزمان ایران بر این خاک بود. البته گویا قبل از انجام پرواز های مستقیم به مرکز کشور، مسیر هوایی به بندر عباس فعال بوده اما اکنون سافران قادر هستند مستقیما از این جزیر به شهر اصلی کشور سفر کنند.

همان طور که گفتیم این جزیره کوچک در بخش جنوبی کشور و محدوده خلیج فار و تنگه هرمز قرار دارد. و از شمال به ایران و از جنوب به سمت کشور امارات متحده عربی راه آبی دارد.

البته جزایر دیگری نظیر سیری، تنب بزرگ و تنب کوچک نیز در نزدیکی آن قرار دارند. جمعیتی که در این جزیره زندگی می کنند چیزی نزدیک به 2000 هزار نفر بر آورد شده است و بیشتر شغل مردم آن را ماهیگیری می دانند.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما ابوموسی تهران

رزرو آنلاین بلیط هواپیما ابوموسی تهران گامی بود که در سا های اخیر برداشته شد. تا قبل از این پروازه ای محدوده به بند عباس وجود داشت اما با پیگیری هایی که  در سطح استانی از سمت برخی از مسئولین انجام شده بندر لنگه و جاسک نیز به این لیست اضافه خواهند شود.

از همین رو در آینده نزدیک لیست بیشتری از پرواز ها در برنامه فرودگاه این جزیره قرار خواهد گرفت. در خصوص دیدن برنامه پروازی و انجام مراحل رزرواسیون می توانید با صرف زمان کوتاهی در سامانه آنی تیک 24 این کار را به مرحله انجام برسانید.

قیمت بلیط هواپیما ابوموسی به تهران

یکی از گزینه های بسیار مهم در تعیین قیمت بلیط هواپیما ابوموسی و بلیط هواپیما تهران بعد فاصله است. تقریبا اگر بخواهید از این جزیره به پایتخت سفر کنید و راهی جز مسیر هوایی را انتخاب کنید، باید بگوییم که مسیر طولانی و مشکلی را در پیش رو خواهید داشت.

از دو جهت این مسئله وجود دارد، یکی اینکه باید زمان زیادی را صرف کنید و دو دشواری مسیر است. اول باید به صورت دریایی به یکی از بندر های اطراف برسانید و بعد از آن با قطلر و یا اتوبوس مسیری را به سمت شمال طی کنید.

بر اساس اطلاعاتی که می توان از نقشه های آنلاین بدست آورد، حدوده فاصله هزار صد کیلومتری بین این دو نقطه وجود دارد، لذا طی کردن آن به روش های دیگر شاید خیلی سخت باشد.

به زبان دیگر اگر شما هزینه یک سفر آبی و بعد زمینی را در نظر بگیرید، خواهید دید که مجموع این هزینه های با انجام یک پرواز مستقیم برابر خواهد بود و چه بسا، در مواردی نیز بیشتر.

اما اگر باز هم نگران هزینه هایتان هستید، ما ارزان ترین پرواز های موجود را هم در این مسیر و هم در مسیر برگشت برای بلیط هواپیما تهران به ابوموسی برای شما آماده کرده ایم و در اختیارتان قرار می دهیم.

بلیط لحظه آخری و چارتر

تفاوتی که بیشتر برای بلیت های سیستمی و سایر انواع پرواز ها گفته می شود این است که، بلیط لحظه آخری و چارتر معمولا قابل استرداد نیستند. در صورتی نیز که این اتفاق قابل اجرا نیز باشد بخش خیلی کمی از هزینه های شما به ما باز خواهد گشت.