تهران پایتخت ایران، کشوری با تمدن چند هزار ساله می باشد. اما قبل از سفر به تهران با خرید بلیط هواپیما بوداپست تهران و رزرو بلیط هواپیما تهران به بوداپست مطمئن شوید تمام جاذبه های گردشگری بوداپست را دیده اید. جهانگردی کار بسیار هیجان انگیزی می باشد و افراد جهان دیده، دید دیگری نسبت به دنیا دارند. این افراد مهربان تر، صبورتر و دلبستگی کمتر به دنیا دارند.

آیا کلیسا استیفان در بوداپست را دیده اید؟ این کلیسا مختص پادشاه و بنیان گذار دولت مجارستان می باشد و از معماری چشم نوازی برخوردار است. ساخت و ساز این کلیسا در سال 1851 آغاز شد و پس از یک پروسه ی طولانی در سال 1905 پایان یافت. اتفاقات زیادی در طی ساخت و سازهای این بنا رخ داده است، اما سرانجام یک شاهکار جهانی به جای مانده است.  تزئینات داخلی این بنا به شدت زیبا و نفس گیر می باشد. این بنا نیزمانند قلعه ی شهر در جنگ جهانی دوم دچار آسیب و صدماتی شد. اما دوباره مانند اول بازسازی و مرمت شد. حتما از این کلیسای باشکوه قبل از خرید بلیط هواپیما تهران دیدن کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بوداپست تهران

مومیایی اولین پادشاه مجارستان یکی از با ارزش ترین یادگارهای تاریخی در این شهر می باشد که در این کلیسا نگهداری می شود و می توانید قبل از برگشت و خرید اینترنتی بلیط هواپیما بوداپست تهران از آن بازدید کنید. یکی از تفریحات مهیج این قسمت سوار شدن بر آسانسور های شیشه ای می باشد. البته این آسانسور متقاضیان بسیار زیادی دارد و باید حتما از قبل از طریق تورهای گردشگری رزرو کنید و گرنه باید زمان زیادی را در صف برای سوار شدن در این آسانسور سپری کنید. اگر موفق به سوار شدن از این آسانسورها نشوید باید حدود 364 پله را طی کنید.

همچنین کنسرت های رایگان و منظمی در این شهر برگزار می شود که قطعا خاطره خوشی از سفرتان در بوداپست با تهیه بلیط هواپیما بوداپست خواهد بود. برای اطلاع از زمان و مکان برگزاری این کنسرت ها می توانید از لیدرتان کمک بگیرید.

قیمت بلیط هواپیما بوداپست تهران

یکی دیگر از مکان هایی که قبل از پرداخت قیمت بلیط هواپیما بوداپست تهران از آن دیدن کنید، قلعه ماهیگیر می باشد. این قلعه نزدیک به رودخانه دانوب قرار گرفته است و از جاذبه های بسیار دیدنی و زیبای شهر می باشد. همچنین مجسمه سوارکاری پادشاه نیز از دیدنی های نزدیک به این منطقه می باشد که می توانید عکس های به یاد ماندنی در این منطقه بگیرید.

تفرجگاه دانوب قطعا یکی دیگر از کارهایی است که نباید در سفر به این شهر از دست بدهید. یک پیاده روی ذلپذیر در امتداد روذخانه می تواند بسیار لذت بخش باشد. همچنین در قسمت شمال شرقی رودخانه و نزدیک به ساختمان پارلمان مجلس با مجموعه از 60 جفت کفش برنزی مواجه می شوید که یادبودی از کشتار یهودی ها توسط نازی ها می باشد. این یادبودی از جنایایات انجام شده توسط نازی ها در جنگ جهانی دوم می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

همچنین قایقرانی دررودخانه دانوب و تماشای شهر از داخل قایق نیز یکی از تفریحاتی است که گردشگران پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری در این شهر انجام می دهند. همچنین تماشای کشتی ها از روی پل آزادی نیز بسیار مسرت بخش خواهد بود.