اگر چه تهران از دوره قاجار به عنوان پایتخت ایران انتخاب گردید اما تاریخچه این شهر نشان از این دارد که این شهر دهکده ای در اطراف شهر بزرگ و قدیمی ری بوده است که توانسته با توسعه زیر ساخت های خود و توجه پادشاهان و تلاش برای تبدیل پایتخت خود مانند پایتخت کشورهای اروپایی به یک شهر توسعه یافته نسبت به سایر شهرهای ایران تبدیل گردد به گونه ای که امروزه با داشتن دو فرودگاه بزرگ مهرآباد و امام خمینی(ره) توانسته زمینه مسافرت برای تمامی گردشگران از نقاط مختلف جهان مانند مردم گرجستان که از طریق رزرو بلیط هواپیما باتومی تهران خود را به این شهر برسانند.

یکی از بهترین جاذبه های این شهر برج میلاد می باشد. این برج یکی از زیباترین و در عین حال مدرن ترین سازه های جهان می باشد. این برج بلندترین برج ایران، ششمین برج بلند مخابراتی جهان و نوزدهمین سازهٔ بلند نامتکی جهان است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما باتومی تهران

راه های زیادی برای خرید بلیط هواپیما باتومی تهران وجود دارد که با توجه به سهولت در رزرو اینترنتی این روش به عنوان محبوب ترین و ایده آل ترین گزینه در میان گردشگران و مسافران انتخاب شده است که شما قادر خواهید بود از طریق سایت های اینترنتی معتبر بلیط هواپیما باتومی را رزرو کنید.

امروزه برج میلاد یکی از المان های اصلی پایتخت ایران می باشد و جای برج آزادی را گرفته است. برای دیدن این برج باید پس از رزرو بلیط هواپیما تهران شما باید به شمال غربی این شهر سفر بکنید. البته بدلیل معماری و ارتفاع این سازه تقریبا از هر نقطه این شهر می توانید آن را مشاهده نمایید.

قیمت بلیط هواپیما باتومی تهران

پروازهای  فرست کلاس و بیزینس برای گردشگران در نظر گرفته شده است که در عین تفاوت قیمت ایجاد شده در بلیط هواپیما باتومی تهران اما با فراهم کردن صندلی های ویژه با فاصله بسیار ایده آل و استاندارد در کنار غذای گرم و پذیرایی مناسب تمامی هزینه های را جبران می کند.

رزرو ارزانترین بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری

اگر شما هم تصمیم گرفته اید تا به یک سفر خارج کشور بروید اما منتظر هستید تا شرایطی فراهم شود تا یک سفر اقتصادی را داشته باشید باید سایت آنی تیکت24 را پیگیر کنید تا بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری را در اختیار شما قرار بدهد که باعث می شود بتوانید ارزانترین بلیت را رزرو کنید.

طراحی و ایده اصلی ساخت این برج به عنوان نماد جدید شهر تهران، در اوایل دههٔ ۷۰ مطرح گردید. مراسم  به اصطلاح کلنگ زنی این برج در ۱۳۷۶ پس از  تحقیق و مطالعه بر زمین کوبیده شد و در سال  ۱۳۸۷پس از ۱۱ سال با شعار” آسمان نزدیک است” افتتاح گرید. این برج توانسته با ایجاد اهدافی کاربری نظیر گسترش شبکه دسترسی بی سیم، بهبود سیستم های تلویزیونی و رادیویی توانسته با ایجاد فضا های رفاهی و تجاری مانند رستوران گردان،سکوی دید باز و بسته، گنبد آسمان، موزه مشاهیر ایران، پارک دلفین‌ها، پینت بال، سینمای گیم ۷ بعدی، دو سالن سینما، لیزریوم یک محیط بسیار جذابی برای عزیزانی که به فکر رزرو بلیط هواپیما تهران به باتومی می باشند ایجاد کرده است.