اگر چه شهر تهران زیباترین شهر ایران نمی باشد اما جزو جالب ترین و در عین حال خاص ترین شهرهای ایران بشمار می رود که همین امر موجب شده جمعیتی 12 میلیونی در این شهر سکونت نمایند بسیاری از پرواز های بین المللی از طریق فرودگاه مهر آباد این شهر صورت می گیرد که یکی از محبوب ترین آنها بلیط هواپیما ایروان تهران می باشد.

یکی از المان های اصلی شهر، برج آزادی می باشد. این برج در سال 1357 با نام برج شهیاد نام گذاری شد.  یکی از زیباترین و در عین حال مدرن ترین نمادهای شهر تهران به شمار می رفت که در آن موقع از اقصی نقاط شهر قابل رویت بود این برج به عنوان نماد ایران مدرن به منظور یادبودی از جشن های شاهنشاهی در یکی از میدان های اصلی تهران توسط معمار برجسته ایرانی آقای حسین امانت طراحی و توسط  استاد مهندس پورفتحی ساخته شد.

در سال ۱۳۵۳ شمسی به عنوان یکی از آثار ملی ایران ثبت گردید این میدان در طول تاریخ خود شاهد تجمعات بسیار زیادی از شادی ها و غم ها راهپیمایی ها و سایر مراسمات بوده است از این رو بسیاری از اتفاقات کشور برج آزادی در قاب عکس به یادگار مانده است. یکی از نکات بسیار جالب این برج وجود چهار طبقه ۴ آسانسور دو راه پله ۲۸۶ پلکانی باشد؛ همچنین در محوطه زیر این این برج نگارخانه، کتابخانه، موزه و سایر فضاهای فرهنگی قرار دارد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایروان تهران

امروزه انجام یک خرید اینترنتی به دلیل مزایای از جمله سهولت در خرید امکان مقایسه قیمت ها، بهره‌گیری از تخفیفات، صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در انرژی و سوخت و هزاران هزار دلیل آشکار و نهان مورد استقبال مردم قرار گرفته است. شما می توانید به منظور آسودگی در سفر بلیط هواپیما ایروان تهران را از سایت معتبر هم چون آنی تیکت ۲۴ خریداری نمایید.

سالن ایران شناسی، سالن تشریفات، گذرگاه پیشینیان، تالار آینه، نگارخانه اقوام، نگارخانه بوستان، کتابخانه، راهروی فناوری، تالار کهن، سالن مولتی ویژن، سالن سینمای کوچک از جمله بخش های اصلی برج می باشند که موجب حیرت گردشگرانی که از خارج کشور علی الخصوص مسافران بلیط هواپیما ایروان می شود.

قیمت بلیط هواپیما ایروان تهران

در سال‌های اخیر به دلیل تحریم‌ها و افزایش سرسام‌آور قیمت دلار و تورم ایجاد شده کشور و بی ارزش شدن پول ملی بلیط هواپیما خارجی به طور فزاینده ای افزایش یافته است به طوری که دست بسیاری از طبقات متوسط جامعه خارج شده است برای مثال مبلغ ۱۲ میلیون تومان قیمت بلیط هواپیما ایران تهران همچنین بلیط هواپیما تهران به ایروان می باشد که در نوع خود بسیار جالب و تاسف بر انگیز باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری جزو پر متقاضی ترین نوع بلیت‌ها می باشد که همیشه رزرو کردن آنها کار بسیار دشوار و گه گاهی به سهولت برای گردشگران و مسافران فراهم می گردد در صورتی که سیاست‌های مسافرتی مانند شناور کردن زمان تاریخ پرواز می باشد.

از منظر محیطی این بنا ۶۳ متر طول ۴۵ متر ارتفاع دارد.وجود خطوط موازی و کشیده ی پایه ها نشان از سبک معماری هخامنشی و قوس اصلی میان برج نشان از طاق کسرا دوره ساسانی دارد قوس شکسته که بالاترین غوس این برج می باشد نشان از فرهنگ اسلامی دارم و تلفیقی از معماری هخامنشی و ساسانی و همچنین فرهنگ اصیل اسلامی ایران که به زیبایی در این برج نمایش داده شده است. در درون این برج معماری وجود دارد که تلفیقی از مدرنیته و سنت می باشد گونه ای که در طبقه دوم این برد در ورودی آن حدود سه و نیم تن وزن دارد و از نوع گرانیت می باشد شما از طریق رزرو بلیط هواپیما تهران می توانید از این برج زیبا دیدن بفرمایید.