امروزه تمام ستان های شمال غربی ایران علاوه بر سایر راه های زمینی برای دسترسی به پایتخت دارای مسیر های هوایی نیز هستند. بلیط هواپیما زنجان تهران امکانی است برای مسافران تا بتوانند مسافت دویست و سی کیلومتری بین پایتخت تا این شهر را  در عرض کم تر از نیم ساعت طی کنند.

همان طور که می دانید برای رسیدن به تهران از این شهر به صورت زمینی باید از راه شهر های قزوین و کرج عبور کرد که اگر با سرعت مطمئنه رانندگی کنید زمانی سه تا چهار ساعته را بسته به شرایط جوی نیاز خواهد داشت.

البته راه های دیگری نیز مثل استفاده از قطار برای دسترسی وجود دارد که پس از عبور از قزوین و کرج شما را به پایتخت می رساند. گفتنی است که این شهر دارای جمعیتی در حدود پانصد هزار نفر است که البته در حال افزایش است و از همین رو نیاز های ارتباطی با شهر های دیگر و از همه مهم تر پایتخت در روز های گذشته تا به الان بسیار حس شده است.

ارتفاع این منطقه حدود 1700 از سطح دریا بر اورد شده و دارای آب و هوایی سرد در طول سال است مخصوصا زمستان هاییی پر از بارش برف و یخبندان. به همین جهت شاید علاوه بر قطار استفاده از هواپما برای جابجایی حتی گزینه مناسب تری باشد.

در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر در مورد این مسیر هوایی می پردازیم.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما زنجان به تهران

امکاناتی که در فضای مجازی برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما زنجان به تهران وجود دارد شاید با هیچ روش دیگری برای انجام مراحل رزرواسیون قابل قیاس نباشد. تنها کاری که باید انجلم دهید این است که وارد سامانه آنی تیکت 24 شوید.

محیط کاربر پسند این سامانه به شما اجازه می دهد تا به سرعت بتوانید شهر مبدا ومقصد خود را انتخاب نمایید و پس از انتخاب تاریخ پرواز و تعداد مسافران، اطلاعات شخصی خود و همسفرانتان را وارد نمود و تنها چند لحظه کوتاه صبر کنید تا بلیط اینترنتی پرواز شما برای شما صادر شود.

اگر مایل باشید می توانید از میان کلاس های پروازی اکونومی، بیزنس و فرست کلاس صندلی خود را انتخاب نمایید. البته در نظر داشته باشید در صورت برزو هر گونه مشکل در انجام مراحل رزرواسیون می توانید با بخش پشتیبانی سامانه ما که به صورت شباه روزی فعال است تماس حاصل نمایید. به شما اطمینان می دهیم همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را رفع خواهند کرد.

نرخ بلیط هواپیما از زنجان به تهران

در بین مسیر های مختلف هوایی می توانید نرخ بلیط هواپیما از زنجان به تهران را جز دسته ای در نظر گرفت که نوسان زیادی دارد. به این دلیل که گردشگران زیادی در طول سال به این دو شهر سفر می کنند و نیز تعداد دانشجویان و افراد عادی که برای کار و یا تحصیل این مسیر ها را برای سفر انتخاب می کنند زیاد است.

از همین رو اگر قصد سفر دارید، بهتر است قبل از آن قیمت بلیط هواپیما بین این دو شهر را بررسی کنید. اینگونه شانس بیشتری دارید تا بهترین و ارزانترین نرخ ها را خریداری نمایید.

هر چند کلان شهر پایتخت دارای امکانات و امکان دیدنی زیادی است اما بر اساس مشاهداتی که صورت گرفته می توان گفت در برخی ایام تعطیل مانند نوروز و یا روز های تابستان، سفر های بیشتری با خرید بلیط هواپیما تهران به زنجان صورت می پذیرد.

چرا که این شهر دارای فرهنگ و تاریخ بسیار غنی است، هنچنین طبیعت زیبا و دلنواز آن در این فصل های سال به مراتب برای مسافرن جذاب تر است. از آثار باسانی و مراکز فاخر این شهر می توان به بازار و مسجد جامع اصلی شهر، کاروان سرای دخان، خانه مقدم، خانه و باغ معین التجار، پل سردار و کاروانسرای سنگی اشاره کرد.

بلیط لحظه آخری و چارتر

اگر تمایل دارید تا پرواز های ارزان ترین بین این دو شهر انجام دهید، یکی از گزینه های شما می توانید بلیط لحظه آخری و چارتر بلیط هواپیما زنجان و بلیط هواپیما تهران باشد. بر اساس برنامه های پروازی فرودگاه این شهر پرواز های زیادی در طول هفته به مقصد پایتخت و شهر های دیگری از جمله  مشهد انجام می شوند از این رو می توان انتظار داشت، بلیت های لحظه آخری و چارتر در روز های مختلف به فروش برسند.