بر اساس برنامه های پروازی که برای فرودگاه یکی از پرجمعیت ترین شهر های کشور که اکثر ساکنان آن را هموطنان کرد تشکیل داده اند مقاصد مختلفی را می توانید انتخاب نمایید. یکی از آن ها بلیط هواپیما کرمانشاه تهران است.

البته می توان گفت عمده پرواز های این فرودگاه به سمت پایتخت انجام می شود اما برنامه های پروازی دیگری نیز به شهر های دیگر وجود دارد که می توانید به ان ها دسترسی داشته باشید.

این استان به تنهایی یکی از با شکوه ترین و جذاب ترین استان های کشور از لحاظ منابع طبیعی و بعد تاریخی است، چرا که گفته می شود آثار تاریخی زیادی نیز در ان وجود دارد. بر اساس شواهد تا کنون تعداد زیادی سایت باستان شناسی و کاوش در این بخش از کشور در نظر گرفته شده و آثار باستانی زیادی به ثبت رسیده است.

اگر بلیط هواپیما تهران به کرمانشاه را رزرو کنید فرصت استثنایی در بازدید از یکی از بینظیر ترین گنجینه های تاریخی ایران خواهید داشت. کتیبه بیستون، طاق بستان، گوردخمه اسحاق وند، گوردخمه دکان داوود و صحنه تنها بخش از این یادگار های گران بها هستند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما کرمانشاه به تهران

مزیت خرید آنلاین بلیط هواپیما کرمانشاه به تهران این است که شما به چند نکته مهم برای برنامه ریزی سفرتان دسترسی دارید. اولین این است که قادر خواهید بود تا برنامه و زمان بندی را برای روز های مختلف و تاریخی که در نظر می گیرید در اختیار داشته باشید.

و دومین مورد این است که می توانید نوع هواپیما و ایرلاین ارائه دهنده را مشاهده نمایید و شرکتی را برگزینید که قصد سفر با آن را دارید.

این استان به دلیل قرار گیری در ارتفاعات و موقعیت جغرافیایی خاصی که در میان کوه های زاگرس دارد، دارای آب و هوای نسبتا سرد و برفی است. البته پایتخت نیز در برخی از فصول سال دارای وضعیت جوی مشابه ای است اما می توان گفت میزان بارش ها در پایتخت به نسبت کرمانشاه کمتر است.

در خصوص زمان انجام پرواز هم می توان گفت بسته به شرایط جوی طول پرواز در حدود یک تا یک ساعت نیم خواهد بود.

قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه تهران

شاید در مقاسیه با مکان های تفریحی، موزه ها و یا مراکز خریدی که در پایتخت وجود دارد و می توان از ان ها استفاده کرد، قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه تهران چندان به چشم نیاید.

البته یک رزرو هوشمندان می تواند شما را در سفرتان بسیار جلو بیاندازد. به این دلیل که می توان نرخی که برای طی مسیر می پردازید را در پایتخت برای موارد دیگر صرف کنید. ارزانترین بلیط پرواز در این فرایند به شما کمک خواهد کرد. چرا که بازدید از جاذبه ها و تفرجگاه های موجود در این کلان شهر نیز نیاز به برنامه ریزی دارد.

یکی از این مکان ها که می توانید از آن دیدن کنید، خانه ای است در منطقه زعفرانیه تهران که به خانه زمان یا تماشاگه زمان معروف است. گفته می شود این خانه متعلق به شخصی به نام حسین خداداد بوده. زمان ساخت آن به دوران قاجاریه باز می گردد و معماری بسیار با شکوه و مجللی دارد.

البته امروزه به عنوان موزه استفاده می شود و درب آن در روز ها و ساعت های خاصی به روی علاقه مندان باز است و می توانید برای بازدید از ساعت هایی که در این مجموعه قرار دارند به آن ها سری بزنید.

ساعت هایی از دوره های قدیم و تاریخی که تا به امروز باقی مانده اند.

بلیط لحظه آخری و چارتر

آشنایی به بلیط لحظه آخری و چارتر به شما کمک می کند تا سفر هوایی هر چه ارزان تر بلیط هواپیما کرمانشاه و بلیط هواپیما تهران  داشه باشید. اینکه بدانید در چه شرایطی ی توانید از آن ها استفاده کنید بسیار مهم است.

اگر بلیط هواپیما از کرمانشاه به تهران را در نظر بگیریم، معمولا شرکت ها و یا اشخاصی وجود دارند که سعی می کنند همه یا بخشی از ییک پرواز را اجاره کنند و یا در اصطلاح چارتر کنند. در این حالت دو اتفاق روی می دهد. در حالت اول اگر شرکت اجاره کنند بلیط پرواز را به طور کامل به فروش برساند، سودی را به دست آورده است.

ولی در شرایطی نه تنها شرکت اجاره کنند بلکه ایرلاین نیز در نظر می گیر تا برای خالی نماندن ظرفیت پرواز، بلیط لحظه آخری را با نرخی کمتر به مسافران ارائه کند.