در سال 2020 با انتشار ویروس مرگبار کرونا بار دیگر کشور انگلستان با اعلام سویه جدید این ویروس موسوم به ویروس جهش یافته انگلیسی بیش از پیش در صدر خبرها قرار گرفت که متاسفانه موجب فوت بسیاری از انسان های این کشور و سایر مردمان این کره خاکی قرار گرفت. امری که اقتصاد جهان را با یک سکته طولانی مدت در کما فرو برده است و کشورهایی نظیر ترکیه، تایلند، آفریقا جنوبی و… را که اقتصادشان بر مبنای گردشگری طرح ریزی می شود را با مشکل مواجه کرده است این امر موجب شده که بلیط هواپیما لندن تهران به منظور بازگشت هم وطنان بسیار پررونق باشد.

لندن، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر(7 میلیون نفر) در بریتانیا و بزرگترین ناحیه شهری اروپا که در کنار رود تیمز با قدمتی دو هزار ساله  که در جای جای آن کی توان آثار این تمدن را مشاهده کرد. سیتی لندن به عنوان مرکز حفظ این تمدن با جدیت حفظ و مراقبت می شود تا به نسل های بعد تحویل داده شود.

اما پایتخت ایران تبلور زیبایی از فرهنگ های وارداتی و سنتی است که می شود در تمام نقاط آن را لمس کرد. نحوه برخورد ایرانی ها با گردشگران اروپایی و آداب و رسوم های خاص ما ایرانی ها نظیر تعارف کردن و کارهایی از این قبیل باعث تعجب آنها شده است. گاهی با دیدن برج میلاد از پیشرفت این شهر یاد می کنند و گاهی با دیدن کاخ های سنتی از ریشه سیاسی و فرهنگی این شهر مشعوف می شوند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما لندن تهران

خرید اینترنتی بلیط هواپیما لندن تهران امروزه کار آسانی است اما اگر می خواهید برای اولین بار این پرواز را تجربه کنید بهتر است به هنگام رزرو بلیط هواپیما تهران لندن مسیر بازگشتتان را نیز مهیا سازید.

رعایت مسائل امنیتی در یک خر مجازی بسیار حائز اهمیت می باشد و با ید به دستورالعمل های پلیس فتا بسیار توجه کرد که به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم. آدرس و اطلاعات تماس از فروشگاه، امکان مراجعه حضوری، دارای نماد اعتماد الکترونیکی، گواهی SSL برای آدرس سایت ، امکان بازگشت کالا، اطلاعات کامل و عکس از محصول، فاکتور خرید برای خریدار، امکان ارسال محصول و دریافت وجه درب منزل و… که تمامی این موارد در سایت آنی تیکت24 رعایت شده و شرایط امنی برای رزرو بلیط هواپیما لندن برایتان فراهم کرده است.

قیمت بلیط هواپیما لندن تهران

3 تا 5 برابر شدن قیمت بلیط هواپیما برای مسیری مانند لندن تهران یا بیشتر پروازهای خارجی باعث انداختن سنگ بزرگی پیش روی گردشگران ایرانی شده است امری که با توجه به شرایط همیشه حساس کشور از نظر مدیران دولتی قابل توجیه می باشد اما کار را برای توسعه گردشگری و پیشرفت علمی بسیار بیشتر از پیش سخت و تا حدودی غیر ممکن ساخته است.

مسبب اصلی این امر هم می توان در اعلام نرخ ارز ثانویه توسط دولت دانست که باعث شد شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت‌های خود را با ارز آزاد محاسبه کرده که موجب گران شدن پرواز های بین المللی و داخلی شد. پروازهایی که تا چند ماه قبل تنها تا یک میلیون تومان نرخشان بوده  امروزه بیش از 3 تا 4 برابر شده اند!

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

با توجه به اینکه پروازهای مستقیم مابین دو شهر در حال حاضر تنها به وسیله خطوط هواپیمایی ایران ایر و ماهان و بریتیش ایرویز صورت می گیرد و ایران ایر تنها ایرلانی است که بطور مستقیم در این شهر اقدام به پرواز می کند می توان به رزرو ارزانترین بلیط چارت و لحظه آخری کمی امیدوار بود.

وجود سه پرواز در هفته می تواند برای بسیاری از گردشگران ایرانی که قصد رزرو بلیط هواپیما تهران یا برعکس را دارند بسیار مسرت بخش باشد تا برنامه ریزی صحیحی برای سفرشان داشته باشند.