با امکاناتی که برای این جزیره بسیار زیبا و مهم در جنوب کشور در نظر گرفته شده است، بلیط هواپیما لاوان تهران می تواند راهی بسیار سریع برای رفتن از جنوب کشور به نقاط شمالی آن باشد.

کلان شهر پایتخت، با جمعیتی حدودا 8 ملیونی جز برزگ ترین شهر های خاورمیانه به حساب می آید و قبل از اینکه به بحث در مورد این شهر و نقاط گردشگری و تفریحی آن بپردازیم، لازم است چند نکته کوتاه را برای شما بازگو کنیم.

اولیم مورد این است که جزیره زیبای لاوان به دلیل قرار گیری در عرض های جنوبی جغرافیایی، دارای آب و هوایی گرم و شرجی در تمام مدت سال است هر چند که در فصل های پاییز و زمستان از گرمای هوا در آن کاسته می شود، اما باز هم میانگین دمایی در این دو فصل، در این جزیره، بالا تر از پایتخت است.

از همین رو اگر در فصل هایی که درجه هوا پاییت تر است سفر می کنید، حتما لباس گرم به همراه داشته باشید چرا که، پایتخت به دلیل قرا گیری در ناحیه ای کوه پایه ای در منطقه رشته کوه البرز، در بیشتر ایام پاییز و زمستان دارای آب و هوای بسیار سرد و البته مرطوب است.

اما باز هم رطوبت موجود در این ناحیه از شدت سردی هوا نمی کاهد به همین دلیل باید برای رفتن به ناحیه ای سرد سیر محیا شوید.

نکته بعدی این است که در زمانی که برای حرکت از این جزیره حرکت می کنید، ترجیحا پرواز هایی را برای رفت انتخاب و رزرو کنید که در ساعات اولیه روز و یا بعد از ظهر انجام می شوند، به این دلیل که در زمان رسید به فرودگاه مهرآباد بهتر بتوانید از وسایل نقلیه موجود مانند مترو استفاده کنید.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما از لاوان به تهران

پایتخت مراکز تفریحی و فرهنگی بسیار دارد. رزرو انلاین بلیط هواپیما از لاوان به تهران، امکان دسترسی شما به امکانات زیادی را فراهم می کند. برای مثال می توانید برای یکی روز برنامه ریزی کنید تا به پارک و بوستان آب و آتش سری بزنید.

این پارک تقریبا در اطراف محدوده ونک قرار دارد و از طریق ایستگاه مترو حقانی نیز می توانید به آن دسترسی داشته باشید. البته به این نکته توجه کنید که معولا ساعت کاری مترو پایتخت تا حوالی یازده شب است و در واقع آخرین قطار ها ر ساعات 10:30 شب حرکت می کنند.

به همین دلیل اگر از ترو برا رفت و آمد استفاده می کنید، طوری برنامه ریزی کنید که رفت و آمد شده ممکن باشد. اگر از مترو استفاده کنید، در سمتی از ان خارج خواهید شد که در نزدیکی بوستان نهج البلاغه قرار دارد، و با عبور از پل معروف طبیعت که به دلیل معماری فاخر به یکی از نماد های پایتخت بدل شده است، خود را به بوستان آب و آتش برسانید.

قطعا قدم زدن در این فضای زیبا برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. امکانات زیادی نیز در این محدوده برای شما در نظر گرفته شده است، از وسایل بازی و سرگرمی مانند پیست اسکیت و زمین های ورزشی تا رستوران ها و سرویس های بهداشتی.

قیمت بلیط هواپیما لاوان به تهران

 اگر بخواهیم به قیمت بلیط هواپیما لاوان تهران، نگاهی بیاندازیم، می بینیم که نسبت به سایر مسیر های پرئازی نوسان بسیار کمتری در نرخ های اعلام شده از سمت ایرلاین ها در آن مشاهده می شود.

دلیل در این است که اهمیت این جزیره از بابت فعالیت های اقتصادی، بر صنعت گردشگری آن به نحوی غالب است و می توان گفت بیشتر پرواز ها توسط تیم های تجاری و یا گروه های اقتصادی انجام می شود به همین دلیل، از جهت بحث عرضه بلیط از سمت ایرلاین ها و تقاضا از سمت مشتریان نوسان شدیدی وجود ندارد.

از هین رو روند فروش پرواز ها و نرخ ان ها شیب نسبتا ثابتی در طول سال دارد. به غیر از پایتخت، این فرودگاه به شهر های دیگری نیز از جمله شیراز، اصفهان و اهواز نیزپرواز وجود دارد. برای دسترسی به آخرین نرخ ها و ارزات ترین پرواز ها در هر تاریخی که مورد نظر شما است، با وارد کردن تعداد مسافر و نوع کلاس پروازی که در نظر دارید، می توانید به لیست قیمت ها برای بلیط هواپیما لاوان به تهران دسترسی داشته باشید.

بلیط لحظه آخری و چارتر

از انجایی که همه به دنبال سفر های کم هزینه هستند، معمولا مسافران اول به دنبال رزرو بلیط لحظه آخری و چارتر بلیط هواپیما لاوان و بلیط هواپیما تهران می روند. این اید خوبی برای سفر است اما به شرطی که زمان کافی در اختیار داشته باشید و برنامه سفرتان نیز به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد.

حتما از رفت خود به پایتخت قبل از انجام رزرواسیون مطمئن باشید چرا که امکان کنسل کردن این دسته از پرواز ها در مسیر رفت و یا در مسیر بازگشت که با بلیط هواپیما تهران به لاون انجام می شود وجود نخواهد داشت.