هر چند شهر های شمالی کشور تا پایتخت راه چندانی را بصورت زمینی ندارند، اما با بلیط هواپیما نوشهر تهران می توانید سفری سریع تر از هر چیزی که فکر کنید به تهران داشته باشید.

این شهر در استان مازندران قرار گرفته و بر اساس نقشه های جغرافیایی و قرار گیری در محدوده غربی آن قرار دارد. از لحاظ آب و هوایی می توان گفت به دلیل قرار گیری در رشته گوه های البرز و نزدیکی به دریا دارای بارش های سالیانه زیادی است. اگر علاقه مند به طبیعت باشید این شهر  بندری برای شما جاذبه های فراوانی دارد که به بخشی از آن اشاره خواهیم کرد.

به دلیل قررا  گیری در کنار دریا، پارک های و فضا های ساحلی متعددی در این شهر قرار دارد از مهم ترین آن ها محدوده پارک جنگلی سیسنگان است که تا کنره های دریا امتداد یافته و به نحوی می توانید شاهد این باشید که جنگل به دریا متصل شده است و یکی از مراکز گردشگری بسیار مهم آن به حساب می آید.

اگر اهل خرید باشید می توانید برای تهیه برخی از اغلام سری به بازار این بندر بزنید و ساعت ها در آن به گشت زنی و خرید بپردازید.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما نوشهر تهران

استفاده از سایت ها برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما نوشهر تهران امروزه بسیار باب شده است و کامل به امری عادی بدل شده. البته بحث اینجا است که یک سفر زمینی با اتوبوس به پایتخت به صرفه تر است و یا اینکه باید پرواز را ترجیه داد.

در وحله اول این خواست و سلیقه شما است که چه سبک سفری را می پسندید. اما این را باید در نظر داشت که سفر زمینی، با وسایل نقلیه شخصی و یا اتوبوس در قیاس با هواپیما مزایا و معایبی دارند که بد نیست به آن ها بپردازیم.

بدون شک سفر هوایی از جهت امنیت و سرعت قابل مقایسه با سفر از طریق جاده نیست. نکته دوم اینجا است که خیلی از مسافران برای رفتن و تردد بین این دو  شهر به این مسئله نگاه می شود که برای سفر زمینی هزینه کمتری را پرداخت می کنند.

این مسئله تا حدودی می تواند درست باشد اما در نظر داشته باشید، در برخی شرایط شما می تواند از ارزانترین پرواز ها برای سفرتان استفاده کنید که شاید برای شما از هر حیثی به صرفه تر باشد.چه بعد زمان و چه از جهت راحتی و امنیت.

و در ادامه نیز باید به ذکر این مسئله پرداخت که خوب به دلیل کوهستانی بودن جاده در این مسیر و میزان بارش های سالیانه ای که وجود دارد در برخی فصول مخصوصا زمستان، مسیر جاده ها به شدت برفی و یا بارانی است که ریسک سفر را افزایش می دهد، از این رو شاید استفاد از پرواز شما بهتر باشد.

فرقی نمی کند در چه فصلی و یا چه زمانی، شما چه در مسیر رفت از این شهر و یا برای بازگشت که بلیط هواپیما تهران به نوشهر است، رزرواسیون را از طریق آنی تیکت 24 انجام دهید.

قیمت بلیط هواپیما نوشهر به تهران

معمولا در فصل زمستان که به آف سیزن معروف است از قیمت بلیط هواپیما نوشهر به تهران کاسته می شود، به این دلیل که مسافان کمتری برای رزرو پرواز اقدام می کنند.

البته شاید شما برای یکی سفر کاری و یا جهت دیدن اقوام و خویشاوندان به این شهر بروید در هر صورتی این را در نظر داشته باشید که پایتخت در این فصول، یعنی پاییز و زمستان دیدنی های مخصوص به خود را دارد که شاید ارزش پرداخت نرخ یک سفر هوایی را داشته باشد.

هرچند شاید در نزدیکی پایتخت طبیعت بکری در قیاس با این شهر بندری وجود نداشته باشد، اما اگ علاقه به تفرریات زمستانه داشته باشید، اماکانات زیادی در اینجا برای شما وجود دارد از پیست ها اسکی گرفته تا کوهنوردی های سبک زمستانه.

برای مثال شما می توانید از مسیر های مربوط به قله توچال بروید. این قله با ارتفاع تقریبی 3000 متر از سطح دریا، بلندی مشف بر پایتخت است و از ارتفاع آن شما می توانید کل این کلان شهر را در زیر پایتان ببینید.

مسیر های مختلفی برای کوهنوردان برای رسیدن وجود دارد، اگر بخواهی ی توانید از تله کابین استفاده کنید و یا اینکه این مسیر را از ییلاق دربند با پای پیاده به ست قله حرکت کنید.
درست است که پایتخت شلوغ ترین شهر ایران است اما بلیط هواپیما از نوشهر به تهران می تواند فرصتی متفاوت برای تجربه های جدید باشد.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

می توان گفت برای تمامی پرواز های داخلی بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان وجود دارد. و بلیط هواپیما تهران نیز به دلیل پر فروش بودن مانند بلیط هواپیما نوشهر از این قاعده خارج نیست. معمولا ارزانترین نرخ ها مربوط به این دسته از پرواز ها هستند.

علت را می توان در این مسئله دید که شرکت های هواپیمایی و یا آژانسی که اقدام به اجاره بخشی و یا تمام صندلی های هواپیما کرذه تعیین کننده نرخ پرواز است که معمولا قیمت کمتری دارند.