با توجه به قدمت و جغرافیا وسیع و در عین حال متنوع ایران گردشگران خارجی زیادی بخصوص از کشور فرانسه از طریق رزرو بلیط هواپیما پاریس تهران به کشور ما سفر می کنند. بسیاری از آنها پس از مواجه شدن با این سوال که چه چیزی باعث مسافرت و انتخاب شما شد؟ فرهنگ و قدمت تاریخی ایران را دلیل آن می دانند و بر خلاف تبلیغات کشورهای غربی از مهربانی ایرانیان تعریف و تمجید می کنند.

بسیاری از پرواز های بین المللی به مقصد ایران از طریق فرودگاه مهرآباد این شهر صورت می گیرد ما قصد داریم تا در این مقاله شما را با تاریخچه این فرودگاه قدیمی آشنا کنیم.نام این فرودگاه برگرفته از محل قرار گیری آن یعنی روستای مهرآباد می باشد که در واقع هدیه بود از یکی از وابستگان پادشاه به ناصرالدین شاه قاجار که در سال ۱۳۰۴ در دوران سلطنت رضاشاه به یک یک شرکت آلمانی به منظور آموزش خلبانان واگذار شد و در سال 1371بطور عملی به مرحله عملیاتی و پای در عرصه پیشرفت نهاد.

شخصیت‌هایی که در توسعه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد نقش اساسی را ایفا کرد آقای پیرای مهندس آمریکایی بود در سال ۱۹۷۲ توسط چند شرکت دیگر این مهم را فراهم برگرداند. امروز ایرلاین‌های معتبر زیادی از جمله امارات، آسمان، ایران ایر، قطر ایرویز، آتا و سایر ایرلاین ها از یکی از این 6 پایانه و باند فرودگاه برای جابجایی مسافران خود استفاده می کنند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما پاریس تهران

امروزه سایت های معتبر بسیار زیادی قادر به ارائه بلیط هواپیما پاریس تهران می باشد شما می توانید به وسیله این سایتها پرواز خارجی خود را هماهنگ کنیم. شما مشتری عزیز می توانید سایت خود را به صورت کاغذی الکترونیکی دریافت کنید تا در زمان پرواز و مراجعه به این فرودگاه وسیله کارت ملی خود وارد هواپیما شوید.

امروزه پروازهای داخلی بسیاری مسافران خود را که بلیط هواپیما تهران را رزرو نموده اند از طریق فرودگاه مهرآباد بدرقه می نمایند. برای کسب اطلاعات کافی از این فرودگاه به منظور جلوگیری از سردرگمی و اتلاف زمان نمایید.

قیمت بلیط هواپیما پاریس تهران

نوع کلاس پروازی اگر چه بیشترین تاثیر را در قیمت تمام شده بلیت هواپیما پاریس تهران دارد اما عوامل دیگری نیز در قیمت تمام شده پرواز تاثیر گذار می باشد؛ امروزه با توجه به تحریم ها پروازهای مستقیم بین تهران و کشورهای اروپایی به طور محدود انجام می گیرد و بیشتر از طریق کشور همسایه این پروازها انجام می گردد و این عامل باعث افزایش نرخ بلیط هواپیما تهران به پاریس شده است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بلیط چارتر طرفداران بسیار زیادی دارد اما اگر این بلیت ها در بازه زمانی مناسب رزرو نگردد شاید مجبور شوید نرخی بالاتر از پروازهای سیستمی پرداخت نمایید از این رو توصیه می گردد تا با سیاست پروازی مناسب و در صورت عدم تعجیل در پرواز توجه به بلیط لحظه آخری پرواز اقتصادی را تجربه نمایید.

فرودگاه مهرآباد با توجه به افزایش  تعداد پروازها و شلوغی خطوط هوایی در بازه های زمانی خاص دچار مشکل می شد که باعث وقفه های طولانی در پرواز ها و به تعویق افتادن پروازهای خارجی نظیر بلیط هواپیما پاریس می گردید که وجهه مناسبی برای کشورمان در سطح بین المللی نداشت از این رو فرودگاه امام خمینی (ره) به منظور نشستن پرواز های خارجی افتتاح گردید که باعث توسعه پرواز های خارجی گردید.