پرواز های متعددی به فرودگاه مهرآباد روزانه انجام می شوند و به دلیل داخلی بود اکثر این پرواز ها مسافرانی که با بلیط هواپیما سنندج تهران نیز سفر می کند در نهایت به این ترمینال فرودگاهی خواهند رسید.

پایتخت ایران کلان شهر است که می توان در ان هر چیزی را پیدا کرد، از مجموعه های بزرگ اداری و حکومتی گرفته تا موزه ها، سینما، مراکز خرید بزرگ و بخش های تفریحی و تاریخی متعدد.

مجموعه آزادی، باغ موزه، نگارستان،  موزه فرش، موزه هنر های معاصر، موزه جواهرات و خیلی دیگر از نقاط دیدنی که می توانید در آن ها ساعات زیادی را سپری کنید تنها گوشه از شگفتی های دیدنی پایتخت هستند.

البته در صورتی که بخواهید برنامه بازگشت را نیز ترتی دهید این امکان وجود دارد تنها کافی است در سامانه آنی تیکت 24 به دنبال رزرو بلیط هواپیما تهران به سنندج باشید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما سنندج به تهران

این اطمینان را به شما می دهیم که برای طی کردن مراحل خرید آنلاین بلیط هواپیما سنندج به تهران زیاد معطل نخواهید شد. اما چیزی که در این میان مهم است این است که قبل از انجام سفر به پایتخت از جاذبه های بی مانند این شهر دیدن کرده باشید.

یک از عمارت های باشکوهی که در این شهر قرار دارد و بنای ان را متعلق به دوره قاجاریه می داند عمارت خسروخان است. زیبایی و ظرافت در ساخت و آینه کاری های بینظیر آن شهره عام و خاص است.

البته بنا های تاریخی دیگری نظیر حمام خان، عمارت آصف و وکیل نیز از دیگر ساختمان های تاریخی هستند که برای بازدید عمومی به رویه علاقه مندان باز هستند.

برای خرید سوغات و یا بازدیدی کلی نیز می توانید سری به بازار بزرگ این شهر بزنید جایی که صنایع دستی و ره آورد این شهر در ان یافت می شود. البته خود بنای بازار سنندج نیز به عنوان یکی از آثار تاریخی در فهرست های ملی ثبت گردیده است.

نرخ بلیط هواپیما سنندج تهران

مسئله اصلی این است که شما در پیک سیرن، شولدر سیزن و یا آف سیزن به دنبال نرخ بلیط هواپیما سنندج تهران هستید؟ این قضیه خیلی تعیین کننده است به این دلیل که معمولا تعداد سفر ها در پیک سیزن افزایش می یابد از این رو با افزایش تقاضا قیمت بلیط هواپیما تهران نیز افزایش می یابد.

اما در حالت عکس، در بازه زمانی که موسوم به آف سیزن است، معمولا از ترافیک هوایی در مسیری خاص کاسته می شود. به همین دلیل شاید در این زمان ها برای سفرتان بتوانید ارزانترین قیمت را پیدا کنید.

برای رفتن از این شهر به پایتخت می تون گفت در فصل های پاییز و زمستان از حجم سفر های در مسیر رفت و بازگشت کاسته می شود و در بازه تابستان و بهار بیشتر سفر ها از کلان شهر اصلی کشور به این منطقه در استان کردستان با بلیط هواپیما سنندج انجام می شود.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

در دو صورت است که گردشگران و یا مسافران به رزرو بلیط لحظه آخری و چارتر روی می آورند. اولین حالت زمانی است که شخصی به صورت اضطراری مجبور به انجام سفر است و چون خارج از برنامه شخصی خودش و خیلی سریع باید سفر کند.

و در حالتی دیگر اینکه افراد قصد دارند نرخ پرواز را کمتر بپردازند و در حقیقت، ارزان سفر کنند.