هرگاه سخن از استان پر شکوه مازندران به میان می آید، اولین چیزی که به خاطر خیلی از گردشگران خطور می کند میدان ساعت در شهر مررکزی این استان است. بلیط هواپیما ساری تهران مسیر هوایی است که برای ارتباط با پایتخت در نظر گرفته شده است.

این شهر البته راه های زمینی متعددی با کلان شهر تهران دارد اما، با انجام پرواز سریع تر می توانید به مقصد خود برسید.

دریاچه چورت که البته به نام های دیگری نیز در زبان محلی شناخته می شود یکی از گزینه های شما برای گذراندن لحظاتی آرام و ماندگار در دل طبیعت است. این دریاچه در گذشته ای نچندان دور و بر اثر پدیده ای طبیعی به وجود آمده و امروزه به یک مکان برای گردشگری و تفرج تبدیل شده است.

اگر به سمت منطقه باداب بروید، می توانید چشمه های پلکانی معروف سورت را مشاهده کنید که از آب آن ها برای خواص درمانی استفاده می شود. البته ساختار جالب این چشمه ها نیز بسیار جالب است و کاملا به صورت طبیعی به وجود آمده است.

و بسیار از نقاطی دیدنی را که در این شهر می توان نام برد، به همین دلیل است که بلیط هواپیما تهران به ساری بیشتر به فروش می رسد. چرا که مردم دوست دارند در طبیعت و تفرجگاه های دیدنی این شهر زمانی را به دور از آودگی و سر و صدا سپری کنند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما ساری تهران

برای سفری ارزان به سمت استان اصلی کشور، خرید آنلاین بلیط هواپیما ساری تهران می توان برای شما کمک بزرگی باشد. با خرید اینترنتی بلیط پرواز این مزیت را دارید که در زمان خود به میزان زیادی صرفه جویی کنید.

ضمن اینکه می توانید تمامی دسته های پروازی را مورد بررسی قرار دهید و نوع کلاس را در صنذلی های هواپیما انتخاب کنید که می پسندید. مدت زمان این پرواز بسته به پیداری وضعیت جوی در حدود یک ساعت پیش بینی می شود.

و بعد از ان باید آماده باشید تا به مکان ها گردشگری و تفریحی پایتخت بروید. به عنوان نمونه پارک آب و آتش، این مرکز تفریحی در محدوده دشت عباس آباد قرار گرفته و جدا از ماشین های سواری می وانید از اتوبوس های بی آر تی و یا مترو استفاده نمایید. این یکی از زیبا ترین پارک های تهران است که دارای طراحی بسیار مدرنی است.

همچنین در محدود بین این پار و پارک نهج البلاغه پل طبیعت واقع شده است که به عنوان یکی از شاخص ترین و بهترین طراحی های کشور و حتی در سطح دنیا به حساب می آید که دیدن و عبور از آن شگفتی خاصی به همراه دارد. چراکه قادر خواهید بود مناظر بسیار زیبایی را از این پل سه طبقه شاهد باشید.

قیمت بلیط هواپیما ساری تهران

برای اینکه متوجه شوید نرخ پرواز ها به چه ترتیبی است، می توانید با استفاده از سامانه ما تاریخ مورد نظر خود را وارد کرده و به بررسی قیمت بلیط هواپیما ساری تهران بپردازید.

اما به روش دیگری نیز می توانید تقریبی از قیمت و نرخ پرواز ها داشته باشید. روش سده ای برای این کار وجود دارد، باید ببینید در چه زمانی دارید سفرتان را انجام می دهید.

اگر شهر مقصد شما شهری است که از لحاظ گردشگری، تجاری، زیارتی و مواردی از این دست حائز اهمیت است، طبیعی است که در روز ها و ایام تعطیل سال مسافران زیادی را به خود جذب می کند.

به این صورت نرخ بلیط پرواز ها در این بازه گران تر خواهد شد. و یا برعکس اگر در آف سیزن، فصل یا زمانی که از شدت سفر ها کاسته می شود، قصد سفر را به این شهر دارید خوب طبیعی است که ارزانترین بلیت ها را شاهد خواهید بود. گفتنی است بلیط هواپیما ساری تهران در تمامی روز های هفته با بلیط هواپیما تهران در دسترس است.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

معمولا در روز های پر رفت و آمد کمتر این اتفاق می افتد اما در شرایط که از حجم سفر های کم می شود می وانید بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان را برای سوارشدن به هواپیما رزرو کنید.
در صورتی که برای سفر عجله دارید کافی است تا در سامانه ما به دنبال بلیط لحظه آخری ساری به تهران باشید. معمولا در برخی از ساعات این پرواز ها وجود دارند پس جای نگرانی نخواهید داشت.

به طور کلی در مورد بلیط هواپیما ساری این طور می توان به نتیجه رسید که چون پرواز های زیادی در بین این دو شهر انجام می شود، سفر هوایی ارزان کار دور از ذهنی نیست.